Předmětem bakalářské práce ‘‘Analýza marketingového mixu zvolené firmy nebo
organizace‘‘ je analýza současného marketingového mixu vybraného podniku a sestavení
doporučení pro tvorbu mixu nového. Teoretická část pojednává o jednotlivých koncepcích
marketingového mixu a popisuje jeho jednotlivé prvky. Praktická část je zaměřena na
zhodnocení marketingového mixu konkrétního podniku. V závěru jsou navržena
doporučení pro tvorbu nového marketingového mixu.
Annotation in English
The subject of the thesis Marketing mix of a specific enterprise is an analysis of a marketing
mix of selected enterprise and, further, a recommendation for proposing a new marketing
mix. The theoretical part discusses the individual marketing mix conceptions and describes
its individual components. The practical part focuses on the evaluation of the marketing
mix of a specific enterprise. The final part proposes recommendations for the proposal
of a new marketing mix.
Keywords
Marketingový mix, produkt, cena, propagace, distribuce, lidé
Keywords in English
Marketing mix, product, price, promotion, place, people
Length of the covering note
66
Language
CZ
Annotation
Předmětem bakalářské práce ‘‘Analýza marketingového mixu zvolené firmy nebo
organizace‘‘ je analýza současného marketingového mixu vybraného podniku a sestavení
doporučení pro tvorbu mixu nového. Teoretická část pojednává o jednotlivých koncepcích
marketingového mixu a popisuje jeho jednotlivé prvky. Praktická část je zaměřena na
zhodnocení marketingového mixu konkrétního podniku. V závěru jsou navržena
doporučení pro tvorbu nového marketingového mixu.
Annotation in English
The subject of the thesis Marketing mix of a specific enterprise is an analysis of a marketing
mix of selected enterprise and, further, a recommendation for proposing a new marketing
mix. The theoretical part discusses the individual marketing mix conceptions and describes
its individual components. The practical part focuses on the evaluation of the marketing
mix of a specific enterprise. The final part proposes recommendations for the proposal
of a new marketing mix.
Keywords
Marketingový mix, produkt, cena, propagace, distribuce, lidé
Keywords in English
Marketing mix, product, price, promotion, place, people
Research Plan
1. Charakterizujte teoretické přístupy v marketingovém mixu a jeho jednotlivé prvky.
2. Formulujte hypotézy a cíle vztahující se k tématu.
3. Analyzujte vnější a vnitřní prostředí společnosti Limex včetně marketingového mixu.
4. S využitím informací získaných z provedné analýzy formulujte doporučení pro efektivní marketingový mix.
Research Plan
1. Charakterizujte teoretické přístupy v marketingovém mixu a jeho jednotlivé prvky.
2. Formulujte hypotézy a cíle vztahující se k tématu.
3. Analyzujte vnější a vnitřní prostředí společnosti Limex včetně marketingového mixu.
4. S využitím informací získaných z provedné analýzy formulujte doporučení pro efektivní marketingový mix.
Recommended resources
Pelmascker, Geuens, Vd Bergh - Marketingová komunikace
Kotler, Keller - Marketing management
Blažková - Marketingové řízení a plánování
Recommended resources
Pelmascker, Geuens, Vd Bergh - Marketingová komunikace
Kotler, Keller - Marketing management
Blažková - Marketingové řízení a plánování