První část této diplomové práce je zpracována na základě literárního průzkumu z oblasti marketingové komunikace a konkurenceschopnosti podniku. Analytická část je zaměřena na charakteristiku společnosti Panav, a.s. Senice na Hané a na podrobnou analýzu vykonávaných aktivit v oblasti marketingové komunikace.
V projektové části jsem uvedla vlastní doporučení a návrhy ke zlepšení současného stavu. Zaměřila jsem se zejména na problematické oblasti marketingové komunikace společnosti. Projekt rovněž obsahuje analýzu přínosů a rizik, nákladovou analýzu a navrhuje možné způsoby vyhodnocování účinnosti jednotlivých nástrojů komunikace.
Anotace v angličtině
The first part of this diploma work is made on the base of literary reconnaissance that was dealing with marketing communication and competitiveness. The analytical part is target on description company Panav Senice na Hane and also detailed analysis of current situation of marketing communication.
In project part of this work I recommended possibilities to improvement contemporaneous condition. I target on problematical part of marketing communication in company. The project also contain analysis of contribution and risk, cost analysis and recommended possible evaluation of efficiency marketing communication.
Klíčová slova
marketing, komunikace, komunikační proces, reklama, podpora prodeje, public relations, osobní prodej, direct marketing, sponzoring, konkurenceschopnost, společnost, projekt, přínosy, rizika, nákladová analýza
Klíčová slova v angličtině
marketing, communication, communication proces, advertising, sales promotion, public relations, personal sale, direct marketing, sponsoring, competitiveness, company, project,contributions, risks, cost analysis
Rozsah průvodní práce
74 s., 5 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
První část této diplomové práce je zpracována na základě literárního průzkumu z oblasti marketingové komunikace a konkurenceschopnosti podniku. Analytická část je zaměřena na charakteristiku společnosti Panav, a.s. Senice na Hané a na podrobnou analýzu vykonávaných aktivit v oblasti marketingové komunikace.
V projektové části jsem uvedla vlastní doporučení a návrhy ke zlepšení současného stavu. Zaměřila jsem se zejména na problematické oblasti marketingové komunikace společnosti. Projekt rovněž obsahuje analýzu přínosů a rizik, nákladovou analýzu a navrhuje možné způsoby vyhodnocování účinnosti jednotlivých nástrojů komunikace.
Anotace v angličtině
The first part of this diploma work is made on the base of literary reconnaissance that was dealing with marketing communication and competitiveness. The analytical part is target on description company Panav Senice na Hane and also detailed analysis of current situation of marketing communication.
In project part of this work I recommended possibilities to improvement contemporaneous condition. I target on problematical part of marketing communication in company. The project also contain analysis of contribution and risk, cost analysis and recommended possible evaluation of efficiency marketing communication.
Klíčová slova
marketing, komunikace, komunikační proces, reklama, podpora prodeje, public relations, osobní prodej, direct marketing, sponzoring, konkurenceschopnost, společnost, projekt, přínosy, rizika, nákladová analýza
Klíčová slova v angličtině
marketing, communication, communication proces, advertising, sales promotion, public relations, personal sale, direct marketing, sponsoring, competitiveness, company, project,contributions, risks, cost analysis
Zásady pro vypracování
Proveďte rozbor literárních pramenů vztahujících se k marketingové komunikaci a konkurenceschopnosti.
Analyzujte současný stav využití marketingové komunikace ve společnosti Panav, a.s.
Navrhněte projekt marketingové komunikace ve společnosti Panav, a.s.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Zásady pro vypracování
Proveďte rozbor literárních pramenů vztahujících se k marketingové komunikaci a konkurenceschopnosti.
Analyzujte současný stav využití marketingové komunikace ve společnosti Panav, a.s.
Navrhněte projekt marketingové komunikace ve společnosti Panav, a.s.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.