Cílem této bakalářské práce je prezentace několika analýz tiskové inzerce pánského lifesty-lového časopisu Esquire v ruské mutaci. Tato analýza může být vodítkem pro případné zadavatele reklamy na ruském trhu.
Teoretická část práce je věnována představení ruského mediálního trhu s jeho nejvýznam-nějšími zástupci a charakteristikou mediálního mixu.
Praktickou část tvoří analýzy a zhodnocení jednotlivých reklam v ruské mutaci časopisu Esquire a porovnání s jedním číslem české a anglické mutace, porovnání užití reklamních apelů.
Závěr práce je zaměřen na celkové zhodnocení časopisu a jeho využití v marketingové komunikaci.
Annotation in English
The aim of this Bachelor´s work is the presentation of several analyses of press advertise-ments in the Russian version of the men´s lifestyle magazine Esquire. These analyses may serve as a guidepost for potential Czech submitters of advertisements in the Russian mar-ket.
The theoretical section of the work is devoted to a presentation of the Russian media mar-ket, with its most influential players and characteristic media mix.
The practical section is composed of analyses and evaluations of individual advertisements in the Russian version of the magazine Esquire, and comparisons with a single issue of the Czech and English versions, including comparisons of the advertising appeals that are used.
The conclusion of the work is aimed at an overall evaluation of the magazine and its uses in marketing communication.
advertisement, media, Esquire, press advertisements, advertising appeals, media mix
Length of the covering note
43 s., 9 s. obr. příloh
Language
CZ
Annotation
Cílem této bakalářské práce je prezentace několika analýz tiskové inzerce pánského lifesty-lového časopisu Esquire v ruské mutaci. Tato analýza může být vodítkem pro případné zadavatele reklamy na ruském trhu.
Teoretická část práce je věnována představení ruského mediálního trhu s jeho nejvýznam-nějšími zástupci a charakteristikou mediálního mixu.
Praktickou část tvoří analýzy a zhodnocení jednotlivých reklam v ruské mutaci časopisu Esquire a porovnání s jedním číslem české a anglické mutace, porovnání užití reklamních apelů.
Závěr práce je zaměřen na celkové zhodnocení časopisu a jeho využití v marketingové komunikaci.
Annotation in English
The aim of this Bachelor´s work is the presentation of several analyses of press advertise-ments in the Russian version of the men´s lifestyle magazine Esquire. These analyses may serve as a guidepost for potential Czech submitters of advertisements in the Russian mar-ket.
The theoretical section of the work is devoted to a presentation of the Russian media mar-ket, with its most influential players and characteristic media mix.
The practical section is composed of analyses and evaluations of individual advertisements in the Russian version of the magazine Esquire, and comparisons with a single issue of the Czech and English versions, including comparisons of the advertising appeals that are used.
The conclusion of the work is aimed at an overall evaluation of the magazine and its uses in marketing communication.
advertisement, media, Esquire, press advertisements, advertising appeals, media mix
Research Plan
1. Charakterizujte zaměření práce, popište metody.
2. Popište význam tištěných médií v MKT komunikaci, úloha ve společnosti, představení konkrétního média.
3. Analyzujte reklamní sdělení v časopisu Esquire (ruská mutace) podle produktů, zaměření na CS, velikosti inzertních formátů, reklamních apelů, míry kreativity a kulturních aspektů dané země. Porovnejte v základních parametrech s českou mutací.
4. Zhodnoťte výsledky analýzy, vyvoďte závěry.
Research Plan
1. Charakterizujte zaměření práce, popište metody.
2. Popište význam tištěných médií v MKT komunikaci, úloha ve společnosti, představení konkrétního média.
3. Analyzujte reklamní sdělení v časopisu Esquire (ruská mutace) podle produktů, zaměření na CS, velikosti inzertních formátů, reklamních apelů, míry kreativity a kulturních aspektů dané země. Porovnejte v základních parametrech s českou mutací.
4. Zhodnoťte výsledky analýzy, vyvoďte závěry.
Recommended resources
SVĚTLÍK, J. Kulturní aspekty české a evropské reklamy. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky, 2004. 188 l. Habilitační práce
Esquire, 2009, březen, ISSN 1213-273X
Esquire, č. 42, březen 2009, PI FS77-29494
TELLIS, G.J. Reklama a podpora prodeje. 1. vyd. Praha, Grada Publishing, spol. s r.o. 2000. Počet stran 620. ISBN 80-7169-997-7
KOTLER, P. Marketing management. 10. rozšířené vydání. Praha, Grada Publishing, spol. s r.o. 2001. Počet stran 720. ISBN 80-247-0016-6
Zyman, S.,Brott, A. Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali. 1. Vydání. Praha, Management Press, s.r.o. 2006. Počet stran 256. ISBN 80-7261-107-0
Recommended resources
SVĚTLÍK, J. Kulturní aspekty české a evropské reklamy. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky, 2004. 188 l. Habilitační práce
Esquire, 2009, březen, ISSN 1213-273X
Esquire, č. 42, březen 2009, PI FS77-29494
TELLIS, G.J. Reklama a podpora prodeje. 1. vyd. Praha, Grada Publishing, spol. s r.o. 2000. Počet stran 620. ISBN 80-7169-997-7
KOTLER, P. Marketing management. 10. rozšířené vydání. Praha, Grada Publishing, spol. s r.o. 2001. Počet stran 720. ISBN 80-247-0016-6
Zyman, S.,Brott, A. Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali. 1. Vydání. Praha, Management Press, s.r.o. 2006. Počet stran 256. ISBN 80-7261-107-0