Bakalářská práce je návodem, jak propagovat střední školu, jaké druhy propagace lze pou-žít, jak získávat pro studium na střední škole nové klienty - žáky. Dále jsou v práci popsány metody, které lze použít při komunikaci s potenciálními klienty školy, jejich rodiči, ostatními partnery a širokou veřejností. Z dotazníkového šetření v analytické části vyplývá, které propagační postupy a metody nejvýrazněji ovlivňují uchazeče o studium.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis represents instructions how to promote secondary school, what kinds of promotion can be used, how to attract new clients - students for secondary school stu-dies. This thesis moreover describes methods which can be used in communication with potential clients of the school, with their parents, other partners and general public. It re-sults from the questionnaire interview in analytical part which promotional policy and methods influence the aspirants for studies in the most dramatic way.
Klíčová slova
Propagace, osobní komunikace, vztahy s veřejností, prezentace, reklama, burzy škol, den otevřených dveří.
Klíčová slova v angličtině
Promotion/propagation, personal communication, public relations, presentation, advertising, school-exchange, open-door-day.
Rozsah průvodní práce
58
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce je návodem, jak propagovat střední školu, jaké druhy propagace lze pou-žít, jak získávat pro studium na střední škole nové klienty - žáky. Dále jsou v práci popsány metody, které lze použít při komunikaci s potenciálními klienty školy, jejich rodiči, ostatními partnery a širokou veřejností. Z dotazníkového šetření v analytické části vyplývá, které propagační postupy a metody nejvýrazněji ovlivňují uchazeče o studium.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis represents instructions how to promote secondary school, what kinds of promotion can be used, how to attract new clients - students for secondary school stu-dies. This thesis moreover describes methods which can be used in communication with potential clients of the school, with their parents, other partners and general public. It re-sults from the questionnaire interview in analytical part which promotional policy and methods influence the aspirants for studies in the most dramatic way.
Klíčová slova
Propagace, osobní komunikace, vztahy s veřejností, prezentace, reklama, burzy škol, den otevřených dveří.
Klíčová slova v angličtině
Promotion/propagation, personal communication, public relations, presentation, advertising, school-exchange, open-door-day.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte a zpracujte literaturu vhodnou k tématu.
2. Analyzujte současný stav propagace školy
3. Proveďte dotazníkové šetření mezi žáky školy zaměřené na důvody volby školy.
4. Zjištěné údaje použijte pro doporučení v propagaci do budoucnosti.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte a zpracujte literaturu vhodnou k tématu.
2. Analyzujte současný stav propagace školy
3. Proveďte dotazníkové šetření mezi žáky školy zaměřené na důvody volby školy.
4. Zjištěné údaje použijte pro doporučení v propagaci do budoucnosti.
Seznam doporučené literatury
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketingové řízení školy. 1.vyd. Praha: ASPI, a.s., 2006. ISBN 80-7357-176-5
SVĚTLÍK, Jaroslav.Marketing školy. 1.vyd. Zlín: EKKA, 1990. ISBN 80-902200-8-8
HANNAGAN, Tim J. Marketing pro neziskový sektor. 1.vyd. Praha: Management Press, 1996. ISBN 80-85943-07-7
FORET, Miroslav, STÁVKOVÁ, Jana. Marketingový výzkum. 1. vyd. Praha: Grada Publishing a.s., 2003. ISBN 80-247-0385-8
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 2.vyd. Brno: Masarykova univerzita v Brně. 1997. ISBN 80-251-1041-6
Seznam doporučené literatury
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketingové řízení školy. 1.vyd. Praha: ASPI, a.s., 2006. ISBN 80-7357-176-5
SVĚTLÍK, Jaroslav.Marketing školy. 1.vyd. Zlín: EKKA, 1990. ISBN 80-902200-8-8
HANNAGAN, Tim J. Marketing pro neziskový sektor. 1.vyd. Praha: Management Press, 1996. ISBN 80-85943-07-7
FORET, Miroslav, STÁVKOVÁ, Jana. Marketingový výzkum. 1. vyd. Praha: Grada Publishing a.s., 2003. ISBN 80-247-0385-8
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 2.vyd. Brno: Masarykova univerzita v Brně. 1997. ISBN 80-251-1041-6