Autor se ve své práci zabývá obecně významem internetové prezentace rozhlasových sta-nic, popisuje parametry, které musí prezentace splňovat aby byla úspěšná. Zabývá se no-vými trendy a technologiemi používanými v rámci webových prezentací rozhlasových sta-nic. Klade důraz na analýzu internetové prezentace Rádia Impuls ve srovnání s konkurencí. Hodnotí, definuje slabá místa a rezervy této prezentace a navrhuje možnosti změn, jež by vedly k jejich odstranění.
Anotace v angličtině
The author in his work ponders the general importance of the internet presentation of radio stations and describes the parameters which these presentations need to fulfill to be successful. He considers the new trends and technologies used in web presentations of the radio stations. He stresses the analysis of the web presentation of Radio Impuls in compari-son with the competition. He evaluates and defines the weaknesses and provisions of the presentation and suggests the possible changes that would lead to their elimination.
Klíčová slova
Webová prezentace, On-line marketing, Rozhlasové Formáty, Nové trendy
Klíčová slova v angličtině
Web presentation, On-line marketing, Radio formats, New trends
Rozsah průvodní práce
59 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Autor se ve své práci zabývá obecně významem internetové prezentace rozhlasových sta-nic, popisuje parametry, které musí prezentace splňovat aby byla úspěšná. Zabývá se no-vými trendy a technologiemi používanými v rámci webových prezentací rozhlasových sta-nic. Klade důraz na analýzu internetové prezentace Rádia Impuls ve srovnání s konkurencí. Hodnotí, definuje slabá místa a rezervy této prezentace a navrhuje možnosti změn, jež by vedly k jejich odstranění.
Anotace v angličtině
The author in his work ponders the general importance of the internet presentation of radio stations and describes the parameters which these presentations need to fulfill to be successful. He considers the new trends and technologies used in web presentations of the radio stations. He stresses the analysis of the web presentation of Radio Impuls in compari-son with the competition. He evaluates and defines the weaknesses and provisions of the presentation and suggests the possible changes that would lead to their elimination.
Klíčová slova
Webová prezentace, On-line marketing, Rozhlasové Formáty, Nové trendy
Klíčová slova v angličtině
Web presentation, On-line marketing, Radio formats, New trends
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury pojednávající o on-line marketingu, tvorbě webových prezentací a jejich postavení v komunikačním mixu, marketingu rozhlasové stanice a specifikách cílových skupin (posluchači, on-line komunita, rozhlasové formáty). Na základě teoretického vymezení studovaného problému formulujte pracovní hypotézy a cíle práce.
2. Zpracujte analýzu některých vybraných prvků v rámci on-line prezentace rozhlasových stanic v závislosti na formátu hudební stanice (zpravodajský portál, zábava, hudba, atd.).
3. Charakterizujte nové trendy poslední doby jež se objevují v rámci webových prezentací rozhlasových stanic. Popište silné a slabé stránky těchto inovací.
4. Zpracujte analýzu současného stavu webové prezentace Rádia Impuls. Popište cílovou skupinu. Pokuste se popsat postavení marketingové prezentace v rámci komunikačního mixu a její provázanost s komunikačními kampaněmi. Formulujte silné a slabé stránky webové prezentace Rádia Impuls zejména ve srovnání s konkurencí (Frevence 1, Radiožurnál atd.).
5. Na základě výsledků analýz webové prezentace Rádia Impuls a nových trendů, představte stručný návrh změn a prostoru ke zlepšení v rámci marketingové komunikace. Naznačte jakým způsobem by bylo možné pokračovat při řešení tohoto problému.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury pojednávající o on-line marketingu, tvorbě webových prezentací a jejich postavení v komunikačním mixu, marketingu rozhlasové stanice a specifikách cílových skupin (posluchači, on-line komunita, rozhlasové formáty). Na základě teoretického vymezení studovaného problému formulujte pracovní hypotézy a cíle práce.
2. Zpracujte analýzu některých vybraných prvků v rámci on-line prezentace rozhlasových stanic v závislosti na formátu hudební stanice (zpravodajský portál, zábava, hudba, atd.).
3. Charakterizujte nové trendy poslední doby jež se objevují v rámci webových prezentací rozhlasových stanic. Popište silné a slabé stránky těchto inovací.
4. Zpracujte analýzu současného stavu webové prezentace Rádia Impuls. Popište cílovou skupinu. Pokuste se popsat postavení marketingové prezentace v rámci komunikačního mixu a její provázanost s komunikačními kampaněmi. Formulujte silné a slabé stránky webové prezentace Rádia Impuls zejména ve srovnání s konkurencí (Frevence 1, Radiožurnál atd.).
5. Na základě výsledků analýz webové prezentace Rádia Impuls a nových trendů, představte stručný návrh změn a prostoru ke zlepšení v rámci marketingové komunikace. Naznačte jakým způsobem by bylo možné pokračovat při řešení tohoto problému.
Seznam doporučené literatury
Blažková, M, Jak využít internet v marketingu, Vyd. Grada Publishing, a.s. 2005, počet stran156. ISBN 80-247-1095-1
Frey, P, Marketingová komunikace, Vyd. Management Press 2005, počet stran 111.
ISBN 80-7261-129-1
Vlček, J, 14 kapitol o rozhlase, Vyd. Literární akademie(Soukromá škola Josefa Škvoreckého)s.r.o.. 2006, počet stran 98. ISBN 80-86877- 04-3
De Pelsmacker, P, Marketingová komunikace, Vyd. Grada Publishing, a.s. 2003, počet stran 600. ISBN 80-247-0254-1
Vysekalová, J, Psychologie reklamy, Vyd Grada Publishing, a.s. 2007, počet stran 294. ISBN 80-247-2196-1
Hlavenka, J, Internetový marketing, Vyd. Computer Press, a.s. 2001, počet stran 157. ISBN 80-7226-498-2
Seznam doporučené literatury
Blažková, M, Jak využít internet v marketingu, Vyd. Grada Publishing, a.s. 2005, počet stran156. ISBN 80-247-1095-1
Frey, P, Marketingová komunikace, Vyd. Management Press 2005, počet stran 111.
ISBN 80-7261-129-1
Vlček, J, 14 kapitol o rozhlase, Vyd. Literární akademie(Soukromá škola Josefa Škvoreckého)s.r.o.. 2006, počet stran 98. ISBN 80-86877- 04-3
De Pelsmacker, P, Marketingová komunikace, Vyd. Grada Publishing, a.s. 2003, počet stran 600. ISBN 80-247-0254-1
Vysekalová, J, Psychologie reklamy, Vyd Grada Publishing, a.s. 2007, počet stran 294. ISBN 80-247-2196-1
Hlavenka, J, Internetový marketing, Vyd. Computer Press, a.s. 2001, počet stran 157. ISBN 80-7226-498-2