Tato bakalářská práce analyzuje věrnostní program společností Tipsport
a Fortuna, dvou největších sázkových kanceláří v České republice. Principem jejich věrnostních programů je sbírání bodů na bodové konto sázejícího, které získává prostřednictvím sázení na výsledky sportovních, společenských nebo politických událostí. Ty jsou následně proměněny za různé bonusy, slevy
a dárky. Cílem mé práce je zjistit, zda jsou věrnostní programy efektivním nástrojem podpory prodeje a zda svými komunikacemi vyzývají své zákazníky
k opakovaným návštěvám poboček sázkových kanceláří.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis aims to analyze the loyalty programme of companies Tipsport and Fortuna, two biggest betting offices in the Czech Republic. The principle of their loyalty programmes is collecting points onto a point account of a better, which are gained through betting on results of sport, social or political events. These are then exchanged for various bonuses, discounts and gifts. The objective of this work is to find out whether loyalty programmes represent an effective tool for sales support and if they encourage their customers to repeatedly visit subsidiaries of betting offices.
Tato bakalářská práce analyzuje věrnostní program společností Tipsport
a Fortuna, dvou největších sázkových kanceláří v České republice. Principem jejich věrnostních programů je sbírání bodů na bodové konto sázejícího, které získává prostřednictvím sázení na výsledky sportovních, společenských nebo politických událostí. Ty jsou následně proměněny za různé bonusy, slevy
a dárky. Cílem mé práce je zjistit, zda jsou věrnostní programy efektivním nástrojem podpory prodeje a zda svými komunikacemi vyzývají své zákazníky
k opakovaným návštěvám poboček sázkových kanceláří.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis aims to analyze the loyalty programme of companies Tipsport and Fortuna, two biggest betting offices in the Czech Republic. The principle of their loyalty programmes is collecting points onto a point account of a better, which are gained through betting on results of sport, social or political events. These are then exchanged for various bonuses, discounts and gifts. The objective of this work is to find out whether loyalty programmes represent an effective tool for sales support and if they encourage their customers to repeatedly visit subsidiaries of betting offices.
1. Zpracujte literární rešerši k tématu - věnujte pozornost podpoře prodeje jako jednoho z nástrojů marketingových komunikací.
2. Stanovte cíle, metody a hypotézy práce.
3. Charakterizujte trh sázkových kanceláří a jejich systém věrnostních programů.
4. Na základě sběru primárních dat analyzujte vliv marketingových komunikací (zvláště věrnostních programů) na sázející v ČR.
5. Vyhodnoťte šetření, verifikujte hypotézy, stanovte závěry a doporučení.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární rešerši k tématu - věnujte pozornost podpoře prodeje jako jednoho z nástrojů marketingových komunikací.
2. Stanovte cíle, metody a hypotézy práce.
3. Charakterizujte trh sázkových kanceláří a jejich systém věrnostních programů.
4. Na základě sběru primárních dat analyzujte vliv marketingových komunikací (zvláště věrnostních programů) na sázející v ČR.
5. Vyhodnoťte šetření, verifikujte hypotézy, stanovte závěry a doporučení.
Seznam doporučené literatury
PELSMACKER, De P., GEUENS, M., BERGH, J. Marketingová komunikace. Grada Publishing. 2003. ISBN 80-247-0254-1.
TELLIS, J. Gerard. Reklama a podpora prodeje. Grada Publishing. 1998. ISBN 80-7169-997-7.
STORBACKA, K., LEHTINEN, J. Řízení vztahů se zákazníky. Grada Publishing. 2002. ISBN 80-7169-813-X.
SCHIFFMAN, L, KANUK, L. Nákupní chování. Computer Press. 2004. ISBN 80-251-0094-4.
KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Marketing. Grada Publishing. 2004. ISBN 80-247-0513-3.
Seznam doporučené literatury
PELSMACKER, De P., GEUENS, M., BERGH, J. Marketingová komunikace. Grada Publishing. 2003. ISBN 80-247-0254-1.
TELLIS, J. Gerard. Reklama a podpora prodeje. Grada Publishing. 1998. ISBN 80-7169-997-7.
STORBACKA, K., LEHTINEN, J. Řízení vztahů se zákazníky. Grada Publishing. 2002. ISBN 80-7169-813-X.
SCHIFFMAN, L, KANUK, L. Nákupní chování. Computer Press. 2004. ISBN 80-251-0094-4.
KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Marketing. Grada Publishing. 2004. ISBN 80-247-0513-3.