Ambicí bakalářské práce je pomocí dostupných literárních zdrojů, odborných článků a průzkumů zanalyzovat vývoj sales promotion v České republice od roku 1989. Teoretická část mapuje vývoj a představuje obor, jeho cíle a nástroje. Praktická část je věnována ně-kterým nejpoužívanějším nástrojům sales promotion z pohledu zadavatele, agentury i z pohledu maloobchodu. Posledním bodem práce je výhled - předpoklad dalšího vývoje sales promotion.
Annotation in English
An ambition of this work is to analyse an evolution of sales promotion in the Czech republic from 1989 by accessible literary cources, professional articles and researches. Teo-retical part charts the evolution and presents the section, its goals and tools. Practical part is dedicated to some of the most widely used tools of the sales promotion from the viewpoint of client, agency and retail. The last point of this work is a future aspect - expectation of father evolution of the sales promotion.
Ambicí bakalářské práce je pomocí dostupných literárních zdrojů, odborných článků a průzkumů zanalyzovat vývoj sales promotion v České republice od roku 1989. Teoretická část mapuje vývoj a představuje obor, jeho cíle a nástroje. Praktická část je věnována ně-kterým nejpoužívanějším nástrojům sales promotion z pohledu zadavatele, agentury i z pohledu maloobchodu. Posledním bodem práce je výhled - předpoklad dalšího vývoje sales promotion.
Annotation in English
An ambition of this work is to analyse an evolution of sales promotion in the Czech republic from 1989 by accessible literary cources, professional articles and researches. Teo-retical part charts the evolution and presents the section, its goals and tools. Practical part is dedicated to some of the most widely used tools of the sales promotion from the viewpoint of client, agency and retail. The last point of this work is a future aspect - expectation of father evolution of the sales promotion.
1. Charakterizujte zaměření práce a stanovte hypotézy.
2. Vypracujte teoretickou část se zaměřením na vznik a vývoj sales promotion v České republice po roce 1989, popište jeho nástroje a obory k sales promotion vázané.
3. Charakterizujte vývoj maloobchodu v závislosti na rozvoji sales promotion.
4. V praktické části analyzujte jednotlivé nástroje sales promotion.
5. Zhodnoťte výsledky analýzy, konfrontujte s hypotézami a vyvoďte závěry a doporučení.
Research Plan
1. Charakterizujte zaměření práce a stanovte hypotézy.
2. Vypracujte teoretickou část se zaměřením na vznik a vývoj sales promotion v České republice po roce 1989, popište jeho nástroje a obory k sales promotion vázané.
3. Charakterizujte vývoj maloobchodu v závislosti na rozvoji sales promotion.
4. V praktické části analyzujte jednotlivé nástroje sales promotion.
5. Zhodnoťte výsledky analýzy, konfrontujte s hypotézami a vyvoďte závěry a doporučení.
Recommended resources
SCHIFFMAN Leon G., KANUK Leslie Lazar, Nákupní chování, první vydání Brno, Computer Press 2004, počet stran 633. ISBN 80-251-0094-4.
POPAI, Mocná zbraň marketingu: Reklama P-O-P, první vydání Hradec Králové, vydavatelství Libor Pavlata 2001, počet stran 207. ISBN 0-9707099-0-0.
UNDERHILL Paco, Proč nakupujeme. Jak merchandising ovlivňuje nákupní rozhodnutí a zvyšuje prodej, první vydání Praha, Management Press 2002, počet stran 253. ISBN 80-7261-055-4.
Recommended resources
SCHIFFMAN Leon G., KANUK Leslie Lazar, Nákupní chování, první vydání Brno, Computer Press 2004, počet stran 633. ISBN 80-251-0094-4.
POPAI, Mocná zbraň marketingu: Reklama P-O-P, první vydání Hradec Králové, vydavatelství Libor Pavlata 2001, počet stran 207. ISBN 0-9707099-0-0.
UNDERHILL Paco, Proč nakupujeme. Jak merchandising ovlivňuje nákupní rozhodnutí a zvyšuje prodej, první vydání Praha, Management Press 2002, počet stran 253. ISBN 80-7261-055-4.