Tato práce popisuje okolnosti, kterých jsem byl přímým účastníkem v letech 2005 až 2008. Popisuje integrované komunikační aktivity rádia Frekvence 1, vývoj programového schématu rádia a vývoj poslechovosti v uvedených letech. Zkoumá, jakým způsobem
se tyto aktivity a vývoj projevily na obchodních výsledcích rádia. Na základě těchto analýz se pokouší najít východiska a doporučení dalších kroků do budoucnosti.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis describes a situation, which I was a party to in years 2005-2008. It describes integrated communication activities of Radio Frekvence 1, a programm scheme evolution and listening evolution in these years. Thesis analyzes effects of these activities and evolution on radio business results. Based on these analysis it tries to find ways out and a introduction for other future approachs.
Keywords: integrated communication activities, programm scheme, listening, business results.
Rozsah průvodní práce
66
Jazyk
CZ
Anotace
Tato práce popisuje okolnosti, kterých jsem byl přímým účastníkem v letech 2005 až 2008. Popisuje integrované komunikační aktivity rádia Frekvence 1, vývoj programového schématu rádia a vývoj poslechovosti v uvedených letech. Zkoumá, jakým způsobem
se tyto aktivity a vývoj projevily na obchodních výsledcích rádia. Na základě těchto analýz se pokouší najít východiska a doporučení dalších kroků do budoucnosti.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis describes a situation, which I was a party to in years 2005-2008. It describes integrated communication activities of Radio Frekvence 1, a programm scheme evolution and listening evolution in these years. Thesis analyzes effects of these activities and evolution on radio business results. Based on these analysis it tries to find ways out and a introduction for other future approachs.
Keywords: integrated communication activities, programm scheme, listening, business results.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte a zpracujte literární rešerše vážící se k tématu.
2. Popište vývoj programového schématu stanice Frekvence 1 a vývoj její poslechovosti.
3. Analyzujte dosavadní integrované komunikační aktivity stanice.
4. Zjištěné údaje porovnejte s obchodními výsledky prodeje reklamy.
5. Na základě výsledků navrhněte doporučení do budoucnosti.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte a zpracujte literární rešerše vážící se k tématu.
2. Popište vývoj programového schématu stanice Frekvence 1 a vývoj její poslechovosti.
3. Analyzujte dosavadní integrované komunikační aktivity stanice.
4. Zjištěné údaje porovnejte s obchodními výsledky prodeje reklamy.
5. Na základě výsledků navrhněte doporučení do budoucnosti.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, P. Marketing management. 10. rozšířené vyd. Praha: Grada Publishing a.s., 2001. 287 s. ISBN 80-247-0016-6
REIS, A.,TROUT, J. 22 věčných zákonů marketingu. Praha: Management Press 1997. 18 s. ISBN 80-85943-39-5
McLUHAN, M. Jak rozumět médiím. Praha: Odeon, 1991. 282 s. 01-048-91 12/13
DE PELSMACKER, Patrick. GEUENS, Maggie. VAN DEN BERG, Joeri. Marketingová komunikace. Praha, Grada Publishing 2003. 61-62 s. ISBN 80-247-0254-1
Seznam doporučené literatury
KOTLER, P. Marketing management. 10. rozšířené vyd. Praha: Grada Publishing a.s., 2001. 287 s. ISBN 80-247-0016-6
REIS, A.,TROUT, J. 22 věčných zákonů marketingu. Praha: Management Press 1997. 18 s. ISBN 80-85943-39-5
McLUHAN, M. Jak rozumět médiím. Praha: Odeon, 1991. 282 s. 01-048-91 12/13
DE PELSMACKER, Patrick. GEUENS, Maggie. VAN DEN BERG, Joeri. Marketingová komunikace. Praha, Grada Publishing 2003. 61-62 s. ISBN 80-247-0254-1