Tato práce si klade za cíl seznámit čtenáře s aktuální situací a trendy v oblasti plánování mediálních kampaní na internetu. Cílem je zjistit odpovědi na otázky, co je pro zadavatele reklamy na začátku plánování nejdůležitější a co od komunikace očekává. Ve své práci vás taktéž provedu výzkumem jehož základním motivem je vnímání reklamy na internetu současnou populací.
Anotace v angličtině
This work wants to introduce to the reader actual situation and trends in media planning of advertising internet campaigns. The main goal is to find answers for questions, what is the most important to know at the beginning of planning and what client awaits from communication. In this work you can also see market research interpretation how nowadays population understand commercial communication on the internet.
Tato práce si klade za cíl seznámit čtenáře s aktuální situací a trendy v oblasti plánování mediálních kampaní na internetu. Cílem je zjistit odpovědi na otázky, co je pro zadavatele reklamy na začátku plánování nejdůležitější a co od komunikace očekává. Ve své práci vás taktéž provedu výzkumem jehož základním motivem je vnímání reklamy na internetu současnou populací.
Anotace v angličtině
This work wants to introduce to the reader actual situation and trends in media planning of advertising internet campaigns. The main goal is to find answers for questions, what is the most important to know at the beginning of planning and what client awaits from communication. In this work you can also see market research interpretation how nowadays population understand commercial communication on the internet.
1. Definujte nutnou teoretickou základnu pro uchopení Vámi vybraného tématu, proveďte rešerši literatury. Vyhněte se rozsáhlému prostému opisu obecně známých faktů.
2. Popište formy placené i neplacené formy komunikace na internetu z pohledu již zavedených a nově vzniklých.
3. Zabývejte se plánováním internetových mediálních kampaní (metodami, vstupními daty, samotnou účinností, efektivitou ad.), na základě těchto teoretických poznatků se pokuste vymezit přístupy k plánování produktové a image kampaně.
4. Proveďte hrubou rešerši českého mediálního trhu v oblasti internetových mediálních kampaní.
5. Analyzujte vybrané reklamní kampaně na internetu.
Zásady pro vypracování
1. Definujte nutnou teoretickou základnu pro uchopení Vámi vybraného tématu, proveďte rešerši literatury. Vyhněte se rozsáhlému prostému opisu obecně známých faktů.
2. Popište formy placené i neplacené formy komunikace na internetu z pohledu již zavedených a nově vzniklých.
3. Zabývejte se plánováním internetových mediálních kampaní (metodami, vstupními daty, samotnou účinností, efektivitou ad.), na základě těchto teoretických poznatků se pokuste vymezit přístupy k plánování produktové a image kampaně.
4. Proveďte hrubou rešerši českého mediálního trhu v oblasti internetových mediálních kampaní.
5. Analyzujte vybrané reklamní kampaně na internetu.
Seznam doporučené literatury
Aaker, A. D. Brand building, Brno: Computer Press, 2003
Stuchlík, P. Pegner, M. Dvořáček, M. Marketing a reklama na internetu.Praha: Grada, 1998.
Steel, J. Reklama, průzkum, příprava a plánování, Brno: Computer Press, 2003
Sterne,J. What makes people click: Advertising on the web.Indianapolis: Que 1997
Foret, M. Marketingová komunikace, Brno: Computer Press, 2003
Lesly, P. Public relation, Praha: Victoria publishing, 1995
Seznam doporučené literatury
Aaker, A. D. Brand building, Brno: Computer Press, 2003
Stuchlík, P. Pegner, M. Dvořáček, M. Marketing a reklama na internetu.Praha: Grada, 1998.
Steel, J. Reklama, průzkum, příprava a plánování, Brno: Computer Press, 2003
Sterne,J. What makes people click: Advertising on the web.Indianapolis: Que 1997
Foret, M. Marketingová komunikace, Brno: Computer Press, 2003
Lesly, P. Public relation, Praha: Victoria publishing, 1995