Ve své prási se zabývám analýzou současného stavu marketingového prostředí v akciové společnosti Moraviapress, Břeclav. V teoretické části popisuji nejdůležitější faktory v závislosti na členění mikroprostředí a makroprostředí. Praktickou část věnuji charakteristice společnosti a podrobné analýze jejího prostředí. Součástí práce je i marketingový výzkum spokojenosti zákazníků a zpracovaná SWOT analýza.
Ve své prási se zabývám analýzou současného stavu marketingového prostředí v akciové společnosti Moraviapress, Břeclav. V teoretické části popisuji nejdůležitější faktory v závislosti na členění mikroprostředí a makroprostředí. Praktickou část věnuji charakteristice společnosti a podrobné analýze jejího prostředí. Součástí práce je i marketingový výzkum spokojenosti zákazníků a zpracovaná SWOT analýza.
1. Prostudujte teoretické a informační zdroje vztahující se k tématu Analýza marketingového prostředí společnosti Moraviapress a.s..
2. Formulujte cíl a hypotézy práce.
3. S využitím sběru primárních a sekundárních informací analyzujte vnější a vnitřní prostředí a zpracujte SWOT analýzu.
4. S využitím výsledků analýz formulujte návrhy na efektivní marketingový mix.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte teoretické a informační zdroje vztahující se k tématu Analýza marketingového prostředí společnosti Moraviapress a.s..
2. Formulujte cíl a hypotézy práce.
3. S využitím sběru primárních a sekundárních informací analyzujte vnější a vnitřní prostředí a zpracujte SWOT analýzu.
4. S využitím výsledků analýz formulujte návrhy na efektivní marketingový mix.
Seznam doporučené literatury
Kotler, Philip, 1931-. Marketing. Philip Kotler, Gary Armstrong. Praha: Grada, 2003. 855 s. ISBN 80-247-0513-3.
Foret, Miroslav. Marketingový výzkum : jak poznávat své zákazníky. Miroslav Foret, Jana Stávková. 1. vyd. Praha: Grada publishing, 2003. 159 s. (Manažer). ISBN 80-247-0385-8.
Horáková, Helena. Strategický marketing. Helena Horáková. 2. přeprac. rozš. vyd. Praha: Grada publishing, 2003. 200 s. : il. (Expert). ISBN 80-247-0447-1.
Foret, Miroslav. Marketingová komunikace. Miroslav Foret. 1. vyd. Praha: Computer Press, a. s., 2003. 157 s. (Business books). ISBN 80-7226-811-2.
Pelsmacker, P., Geuens, M., Bergh, J. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada publishing, 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
Seznam doporučené literatury
Kotler, Philip, 1931-. Marketing. Philip Kotler, Gary Armstrong. Praha: Grada, 2003. 855 s. ISBN 80-247-0513-3.
Foret, Miroslav. Marketingový výzkum : jak poznávat své zákazníky. Miroslav Foret, Jana Stávková. 1. vyd. Praha: Grada publishing, 2003. 159 s. (Manažer). ISBN 80-247-0385-8.
Horáková, Helena. Strategický marketing. Helena Horáková. 2. přeprac. rozš. vyd. Praha: Grada publishing, 2003. 200 s. : il. (Expert). ISBN 80-247-0447-1.
Foret, Miroslav. Marketingová komunikace. Miroslav Foret. 1. vyd. Praha: Computer Press, a. s., 2003. 157 s. (Business books). ISBN 80-7226-811-2.
Pelsmacker, P., Geuens, M., Bergh, J. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada publishing, 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.