Bakalářská práce se zabývá znalostí značky Tommy Hilfiger na českém trhu. V teoretické části práce je vymezen pojem značka, její historie, image a další důležité atributy, které ovlivňují vnímání značky spotřebiteli. Nechybí zde analýza hodnot světových značek a jejich porovnání v rámci meziročního vývoje. Po definování potřebné teoretické základny je v praktické části analyzována výzkumná sonda, která má za úkol zjistit postavení značky Tommy Hilfiger na českém trhu. Na bázi zjištěných dat jsou v závěru navržena doporučení pro uvedenou značku a její tržní chování v České republice.
Anotace v angličtině
Bachelor's thesis deals with knowledge of Tommy Hilfiger brand in the Czech market. In the theoretical part of work is a definition of brand, its history, image and other important attributes that influence consumer perception of brands. This part also contain an analysis of values of global brands and their comparison in the context of annual development. Af-ter defining the necessary theoretical base, in the practical part is analyzed research probe, which has the task to determine the status of Tommy Hilfiger brand in the Czech market. In the final part of the thesis are proposed recommendations for mentioned brand following from data research and its market behavior in the Czech Republic.
Klíčová slova
Značka, oděvní průmysl, Tommy Hilfiger, marketingový výzkum.
Klíčová slova v angličtině
Brand, clothing, Tommy Hilfiger, marketing research.
Rozsah průvodní práce
55 s., 2 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá znalostí značky Tommy Hilfiger na českém trhu. V teoretické části práce je vymezen pojem značka, její historie, image a další důležité atributy, které ovlivňují vnímání značky spotřebiteli. Nechybí zde analýza hodnot světových značek a jejich porovnání v rámci meziročního vývoje. Po definování potřebné teoretické základny je v praktické části analyzována výzkumná sonda, která má za úkol zjistit postavení značky Tommy Hilfiger na českém trhu. Na bázi zjištěných dat jsou v závěru navržena doporučení pro uvedenou značku a její tržní chování v České republice.
Anotace v angličtině
Bachelor's thesis deals with knowledge of Tommy Hilfiger brand in the Czech market. In the theoretical part of work is a definition of brand, its history, image and other important attributes that influence consumer perception of brands. This part also contain an analysis of values of global brands and their comparison in the context of annual development. Af-ter defining the necessary theoretical base, in the practical part is analyzed research probe, which has the task to determine the status of Tommy Hilfiger brand in the Czech market. In the final part of the thesis are proposed recommendations for mentioned brand following from data research and its market behavior in the Czech Republic.
Klíčová slova
Značka, oděvní průmysl, Tommy Hilfiger, marketingový výzkum.
Klíčová slova v angličtině
Brand, clothing, Tommy Hilfiger, marketing research.
Zásady pro vypracování
1. Proveďte literární rešerši k zadanému tématu a vymezte teoretická východiska pro stanovenou analýzu.
2. Charakterizujte cíle bakalářské práce a stanovte pracovní hypotézy.
3. Proveďte dotazníkové šetření s důrazem na znalost značky Tommy Hilfiger.
4. Na základě zjištěných výsledků provedených analýz verifikujte pracovní hypotézy a vyvoďte závěry. Případně navrhněte možnosti řešení problémových oblastí směrem do budoucnosti.
Zásady pro vypracování
1. Proveďte literární rešerši k zadanému tématu a vymezte teoretická východiska pro stanovenou analýzu.
2. Charakterizujte cíle bakalářské práce a stanovte pracovní hypotézy.
3. Proveďte dotazníkové šetření s důrazem na znalost značky Tommy Hilfiger.
4. Na základě zjištěných výsledků provedených analýz verifikujte pracovní hypotézy a vyvoďte závěry. Případně navrhněte možnosti řešení problémových oblastí směrem do budoucnosti.
Seznam doporučené literatury
AAKER, A., D. Brand building, 1. Vydání, Computer press, 2003, Počet stran 312, ISBN: 80-7226-885-6
PELSMACKER De P., GEUENS M., BERGH DEN VAN J., Marketingové komunikace, 1. vyd. Praha: Grada Publishing 2003, Počet stran 576, ISBN: 80-247-0254-1.
PŘIBOVÁ, M. a kolektiv, Strategické řízení značky. 1. vyd. Praha: Ekopress 2000, Počet stran 148, ISBN: 80-86112-27-0.
BURTON, G., JIRÁK, J. Úvod do studia médií, 1. vyd. Brno: Barrister&Principal 2001, Počet stran 392, ISBN: 80-85947-67-6.
FORET, M., STÁVKOVÁ, J. Marketingový výzkum, 1. Vydání, Grada Publishing 2003, Počet stran 160 stran, ISBN: 80-247-0385-8.
Seznam doporučené literatury
AAKER, A., D. Brand building, 1. Vydání, Computer press, 2003, Počet stran 312, ISBN: 80-7226-885-6
PELSMACKER De P., GEUENS M., BERGH DEN VAN J., Marketingové komunikace, 1. vyd. Praha: Grada Publishing 2003, Počet stran 576, ISBN: 80-247-0254-1.
PŘIBOVÁ, M. a kolektiv, Strategické řízení značky. 1. vyd. Praha: Ekopress 2000, Počet stran 148, ISBN: 80-86112-27-0.
BURTON, G., JIRÁK, J. Úvod do studia médií, 1. vyd. Brno: Barrister&Principal 2001, Počet stran 392, ISBN: 80-85947-67-6.
FORET, M., STÁVKOVÁ, J. Marketingový výzkum, 1. Vydání, Grada Publishing 2003, Počet stran 160 stran, ISBN: 80-247-0385-8.