Tato bakalářská práce pojednává o direkt marketingu a jeho vlivu na řízení hotelového provo-zu.
V první části práce jsou teoretické poznatky o marketingových komunikacích a cestovním ru-chu.
Druhá část je praktická a popisuje a analyzuje současnou situaci. Třetí a závěrečná část tuto situaci vyhodnocuje.
Ve své práci chci dokázat, že direkt marketing je možno využívat i při řízení hotelového pro-vozu, že je vhodné jej uplatňovat i v řízení horského hotelu střední kategorie a že jeho vliv na řízení je pozitivní.
Anotace v angličtině
This bachelor’s work discourses the direct marketing and its influence on the hotel operation.
In the first part there are theoretical findings about marketing communications and the tourist industry.
The second part is a practical one and describes and analyses the actual situation. The third and closing part evaluates this situation.
The goal of my work is to prove that direct marketing might be used even for the hotel ope-ration management, that it is appropriate to exercise it by the middle category hotel manage-ment, and that its influence on the management is a positive one.
Klíčová slova
direkt marketing, e-mailing, telemarketing, osobní prodej.
Klíčová slova v angličtině
direct marketing, e-mailing, telemarketing, personal selling
Rozsah průvodní práce
52 s., 5 s příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce pojednává o direkt marketingu a jeho vlivu na řízení hotelového provo-zu.
V první části práce jsou teoretické poznatky o marketingových komunikacích a cestovním ru-chu.
Druhá část je praktická a popisuje a analyzuje současnou situaci. Třetí a závěrečná část tuto situaci vyhodnocuje.
Ve své práci chci dokázat, že direkt marketing je možno využívat i při řízení hotelového pro-vozu, že je vhodné jej uplatňovat i v řízení horského hotelu střední kategorie a že jeho vliv na řízení je pozitivní.
Anotace v angličtině
This bachelor’s work discourses the direct marketing and its influence on the hotel operation.
In the first part there are theoretical findings about marketing communications and the tourist industry.
The second part is a practical one and describes and analyses the actual situation. The third and closing part evaluates this situation.
The goal of my work is to prove that direct marketing might be used even for the hotel ope-ration management, that it is appropriate to exercise it by the middle category hotel manage-ment, and that its influence on the management is a positive one.
Klíčová slova
direkt marketing, e-mailing, telemarketing, osobní prodej.
Klíčová slova v angličtině
direct marketing, e-mailing, telemarketing, personal selling
Zásady pro vypracování
1. Charakterizujte zaměření práce a stanovte hypotézy.
2. Teoretickou část vypracujte se zaměřením na hotelnictví a direct marketing.
3. Charakterizujte předmět zkoumání - hotel Permoník.
4. Analyzujte marketingové nástroje se zaměřením na direct marketing.
5. Zhodnoťte výsledky analýzy, konfrontujte s hypotézou a vyvoďte závěry.
Zásady pro vypracování
1. Charakterizujte zaměření práce a stanovte hypotézy.
2. Teoretickou část vypracujte se zaměřením na hotelnictví a direct marketing.
3. Charakterizujte předmět zkoumání - hotel Permoník.
4. Analyzujte marketingové nástroje se zaměřením na direct marketing.
5. Zhodnoťte výsledky analýzy, konfrontujte s hypotézou a vyvoďte závěry.
Seznam doporučené literatury
BERÁNEK , Jaromír, KOTEK, Pavel. Řízení hotelového provozu . Praha : Mag Consulting, 2003. 220 s. ISBN 80-86724-00-x.
FORET, Miroslav, PROCHÁZKA, Petr, URBÁNEK, Tomáš. Marketing základy a principy. 2. vyd. Brno : Computer Press, 2005. 149 s. ISBN 80-251-0790-6.
FORET, Miroslav, STÁVKOVÁ, Jana. Marketingový výzkum : Jak poznávat své zákazníky. Praha : Grada Publishing,a.s., 2003. 160 s. ISBN 80-247-0385-8.
KIRAL´OVÁ, Alžběta. Marketing hotelových služeb. II. vyd. Praha : Ekopress, 2006. 114 s. ISBN 80-86119-44-0
KOTLER, Philip, ARMSTRONG, Gary. Marketing. Praha : Grada Publishing, a.s., 2004. s. 269-295. ISBN 80-247-0513-3.
MORRISON, Alastair M. Marketing pohostinství a cestovního ruchu. 1. vyd. Praha : Victoria publishing, 1995. 523 s. ISBN 80-85605-90-2
NASH, Edward. Direct marketing : strategie, plánování, provedení. Praha : Computer Press, 2003. 604s. ISBN 80-7226-838-4.
Seznam doporučené literatury
BERÁNEK , Jaromír, KOTEK, Pavel. Řízení hotelového provozu . Praha : Mag Consulting, 2003. 220 s. ISBN 80-86724-00-x.
FORET, Miroslav, PROCHÁZKA, Petr, URBÁNEK, Tomáš. Marketing základy a principy. 2. vyd. Brno : Computer Press, 2005. 149 s. ISBN 80-251-0790-6.
FORET, Miroslav, STÁVKOVÁ, Jana. Marketingový výzkum : Jak poznávat své zákazníky. Praha : Grada Publishing,a.s., 2003. 160 s. ISBN 80-247-0385-8.
KIRAL´OVÁ, Alžběta. Marketing hotelových služeb. II. vyd. Praha : Ekopress, 2006. 114 s. ISBN 80-86119-44-0
KOTLER, Philip, ARMSTRONG, Gary. Marketing. Praha : Grada Publishing, a.s., 2004. s. 269-295. ISBN 80-247-0513-3.
MORRISON, Alastair M. Marketing pohostinství a cestovního ruchu. 1. vyd. Praha : Victoria publishing, 1995. 523 s. ISBN 80-85605-90-2
NASH, Edward. Direct marketing : strategie, plánování, provedení. Praha : Computer Press, 2003. 604s. ISBN 80-7226-838-4.