CSR koncepce ve třech základních pilířích, analýza CSR aktivit společnosti TPCA, návrh řešení v oblasti CSR.
Anotace v angličtině
CSR conception in three basic pillars (people, profit, planet), analyse of current CSR activities of TPCA, proposal of CSR area solution.
Klíčová slova
CSR koncepce, 3 pilíře CSR, analýza CSR aktivit
Klíčová slova v angličtině
CSR conception, 3 pillars of CSR, analyse of CSR activities
Rozsah průvodní práce
80 stran
Jazyk
CZ
Anotace
CSR koncepce ve třech základních pilířích, analýza CSR aktivit společnosti TPCA, návrh řešení v oblasti CSR.
Anotace v angličtině
CSR conception in three basic pillars (people, profit, planet), analyse of current CSR activities of TPCA, proposal of CSR area solution.
Klíčová slova
CSR koncepce, 3 pilíře CSR, analýza CSR aktivit
Klíčová slova v angličtině
CSR conception, 3 pillars of CSR, analyse of CSR activities
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce, definujte základní pojmy v oblasti společenské odpovědnosti firmy (CSR).
2. Stanovte pracovní hypotézu.
3. Analyzujte současnou situaci oblasti CSR ve zvolené společnosti, využijte dostupné výsledky marketingových výzkumů, popište implementaci plánu CSR aktivit.
4. Zpracujte a vyhodnoťte primární marketingový výzkum o vnímání image zvolené společnosti.
5.Vyhodnoťte získaná data a navrhněte CSR strategii zvolené společnosti.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce, definujte základní pojmy v oblasti společenské odpovědnosti firmy (CSR).
2. Stanovte pracovní hypotézu.
3. Analyzujte současnou situaci oblasti CSR ve zvolené společnosti, využijte dostupné výsledky marketingových výzkumů, popište implementaci plánu CSR aktivit.
4. Zpracujte a vyhodnoťte primární marketingový výzkum o vnímání image zvolené společnosti.
5.Vyhodnoťte získaná data a navrhněte CSR strategii zvolené společnosti.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip, ARMSTRONG, Gary. Marketing. Dotisk 2006. Praha: Grada Publishing, 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. Vydání první. Praha: Vydavatelství a nakladatelství Computer Press, 2003. 275 s. ISBN 80-7226-811-2.
PETŘÍKOVÁ, Růžena a kol. Lidé v procesech řízení (multikulturní dimenze podnikání). Vydání první. Praha: Professional publishing, 2007. 216 s. ISBN 97880-8694628-3.
VYSEKALOVÁ, Jitka; KOMÁRKOVÁ, Růžena. Psychologie reklamy. 2. rozšířené a aktualizované vydání. Praha: Grada Publishing, 2002. 264 s. ISBN 80-247-0402-1.
KOTYZA, Michal, KAFKA, Ondřej. Corporate identity set. 1. vyd.Praha: Kafka Design, 2005. 64 s.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip, ARMSTRONG, Gary. Marketing. Dotisk 2006. Praha: Grada Publishing, 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. Vydání první. Praha: Vydavatelství a nakladatelství Computer Press, 2003. 275 s. ISBN 80-7226-811-2.
PETŘÍKOVÁ, Růžena a kol. Lidé v procesech řízení (multikulturní dimenze podnikání). Vydání první. Praha: Professional publishing, 2007. 216 s. ISBN 97880-8694628-3.
VYSEKALOVÁ, Jitka; KOMÁRKOVÁ, Růžena. Psychologie reklamy. 2. rozšířené a aktualizované vydání. Praha: Grada Publishing, 2002. 264 s. ISBN 80-247-0402-1.
KOTYZA, Michal, KAFKA, Ondřej. Corporate identity set. 1. vyd.Praha: Kafka Design, 2005. 64 s.