Bakalářská práce se zabývá účinností reklamních kampaní na internetu. Jsou v ní popsány všechny důležité pojmy a způsoby vyhodnocování efektivity. Práce také obsahuje projektovou část, která se zabývá konkrétním příkladem vyhodnocení účinnosti a možnostmi zvýšení efektivity pomocí různých nástrojů zvyšování účinnosti. V závěru práce jsou popsány další možnosti a trendy v oblasti zvyšování účinnosti internetových kampaní. Vše je podloženo odbornou literaturou, statistikami, grafy a zkušenostmi z praxe.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with advertising campaign efficiency on the Internet. It includes all the important definitions and methods of efficiency evalution. Moreover, the thesis comprises a project part. This part does not only cover a particular example of efficiency evaluation but the posibilities of efficiency increasing by means of different tools for effici-ency increasing, too. Finally, attention is paid to other possibilities and trends in the field of efficiency increasing of Internet campaigns. It is all supported by appropriate literature, statistics, charts and own proffessional experience.
Klíčová slova
účinnost, imprese, proklik, clickrate, internet
Klíčová slova v angličtině
effectivity, impressions, clickthru, clickrate, internet
Rozsah průvodní práce
42 s., 2 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá účinností reklamních kampaní na internetu. Jsou v ní popsány všechny důležité pojmy a způsoby vyhodnocování efektivity. Práce také obsahuje projektovou část, která se zabývá konkrétním příkladem vyhodnocení účinnosti a možnostmi zvýšení efektivity pomocí různých nástrojů zvyšování účinnosti. V závěru práce jsou popsány další možnosti a trendy v oblasti zvyšování účinnosti internetových kampaní. Vše je podloženo odbornou literaturou, statistikami, grafy a zkušenostmi z praxe.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with advertising campaign efficiency on the Internet. It includes all the important definitions and methods of efficiency evalution. Moreover, the thesis comprises a project part. This part does not only cover a particular example of efficiency evaluation but the posibilities of efficiency increasing by means of different tools for effici-ency increasing, too. Finally, attention is paid to other possibilities and trends in the field of efficiency increasing of Internet campaigns. It is all supported by appropriate literature, statistics, charts and own proffessional experience.
Klíčová slova
účinnost, imprese, proklik, clickrate, internet
Klíčová slova v angličtině
effectivity, impressions, clickthru, clickrate, internet
Zásady pro vypracování
1. Definujte nutnou teoretickou základnu potřebnou k uchopení daného tématu efektivity komunikačních kampaní v prostředí internetu.
2. Proveďte stručnou literární rešerši zabývající se historií internetu a jeho současností, jmenujte profesní organizace slučující mediální agentury na českém internetovém trhu.
3. Popište reklamu na internetu jako součást systému marketingových komunikací.
4. Analyzujte Vámi vybrané již uskutečněné internetové kampaně.
5. V případě možnosti proveďte vlastní pokus realizace optimalizované kampaně na základě předchozí analýzy a definic, tento případný pokus následně vyhodnoťte obdobně, jako v předcházejícím případě a proveďte komparace.
Zásady pro vypracování
1. Definujte nutnou teoretickou základnu potřebnou k uchopení daného tématu efektivity komunikačních kampaní v prostředí internetu.
2. Proveďte stručnou literární rešerši zabývající se historií internetu a jeho současností, jmenujte profesní organizace slučující mediální agentury na českém internetovém trhu.
3. Popište reklamu na internetu jako součást systému marketingových komunikací.
4. Analyzujte Vámi vybrané již uskutečněné internetové kampaně.
5. V případě možnosti proveďte vlastní pokus realizace optimalizované kampaně na základě předchozí analýzy a definic, tento případný pokus následně vyhodnoťte obdobně, jako v předcházejícím případě a proveďte komparace.
Seznam doporučené literatury
PELSMACKER, GUEUENS, VAN DEN BERGH, Marketingová komunikace, Grada 2003
SVĚTLÍK, Euromarketing, UTB Zlín
KOTLER, Inovativní marketing, Grada 2005
KŘÍŽEK, CRHA, Jak psát reklamní text, Grada 2003
Seznam doporučené literatury
PELSMACKER, GUEUENS, VAN DEN BERGH, Marketingová komunikace, Grada 2003
SVĚTLÍK, Euromarketing, UTB Zlín
KOTLER, Inovativní marketing, Grada 2005
KŘÍŽEK, CRHA, Jak psát reklamní text, Grada 2003