Je možné v rámci komunikačního mixu obchodních jednotek využít jednotlivé ná-stroje tak, aby jejich působení bylo efektivní? Využívají obchodní jednotky všech prověřených nástrojů k účinnému působení na své spotřebitele? Jaké metody moti-vací je možné v rámci propagačního sdělení použít? A může marketingový výzkum změnit pohled zadavatele na své spotřebitele? Na všechny tyto otázky byste měli najít odpovědi v rámci jednotlivých kapitol.
Anotace v angličtině
It is possible to use the individual tools within the communications mix of business
units so that their work has been effective? Do all business units use proven tools for
effective action on its consumers? What methods of motivation it is possible to use
within the promotional communication? Can marketing research change the view of
the contracting authority to its consumers? On all these questions, you should find
answers within the different chapters.
Communication mix, product advertising, marketing research, sales support, psychology in advertising
Rozsah průvodní práce
54 s, 4 s.obr.,6 s.graf příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Je možné v rámci komunikačního mixu obchodních jednotek využít jednotlivé ná-stroje tak, aby jejich působení bylo efektivní? Využívají obchodní jednotky všech prověřených nástrojů k účinnému působení na své spotřebitele? Jaké metody moti-vací je možné v rámci propagačního sdělení použít? A může marketingový výzkum změnit pohled zadavatele na své spotřebitele? Na všechny tyto otázky byste měli najít odpovědi v rámci jednotlivých kapitol.
Anotace v angličtině
It is possible to use the individual tools within the communications mix of business
units so that their work has been effective? Do all business units use proven tools for
effective action on its consumers? What methods of motivation it is possible to use
within the promotional communication? Can marketing research change the view of
the contracting authority to its consumers? On all these questions, you should find
answers within the different chapters.
Communication mix, product advertising, marketing research, sales support, psychology in advertising
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární rešerši k problematice nastavení komunikačního mixu v různých typech maloobchodních jednotek.
2. Stanovte cíle, metody a hypotézy práce.
3. Charakterizujte vybrané maloobchodní jednotky a jejich komunikační aktivity.
4. Na základě výsledků primárních šetření výzkumných agentur analyzujte efektivitu a intenzitu využití jednotlivých komunikačních nástrojů u vybraných jednotek.
5. Formulujte závěry a doporučení pro marketingové řízení společností, verifikujte hypotézy.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární rešerši k problematice nastavení komunikačního mixu v různých typech maloobchodních jednotek.
2. Stanovte cíle, metody a hypotézy práce.
3. Charakterizujte vybrané maloobchodní jednotky a jejich komunikační aktivity.
4. Na základě výsledků primárních šetření výzkumných agentur analyzujte efektivitu a intenzitu využití jednotlivých komunikačních nástrojů u vybraných jednotek.
5. Formulujte závěry a doporučení pro marketingové řízení společností, verifikujte hypotézy.
Seznam doporučené literatury
Bureš I.: 10 zlatých pravidel prodeje, Praha: Management press 2008, ISBN 978-80-7261-171-3
Cimler P., Zadražilová D. & kolektiv: Retail management, Praha: Management press, 2007, ISBN 978-80-7261-167-6
Pražská l., Jindra J. a kol.: Obchodní podnikání, 1. vyd., Praha: Management Press, 1997, ISBN 80-85943-48-4
Kozel R. a kol.: Moderní marketingový výzkum, Praha: Grada Publishing, 2006, ISBN 80-247-0966-X
Seznam doporučené literatury
Bureš I.: 10 zlatých pravidel prodeje, Praha: Management press 2008, ISBN 978-80-7261-171-3
Cimler P., Zadražilová D. & kolektiv: Retail management, Praha: Management press, 2007, ISBN 978-80-7261-167-6
Pražská l., Jindra J. a kol.: Obchodní podnikání, 1. vyd., Praha: Management Press, 1997, ISBN 80-85943-48-4
Kozel R. a kol.: Moderní marketingový výzkum, Praha: Grada Publishing, 2006, ISBN 80-247-0966-X