Ve své práci se zaměřím na popis a analýzu netradičních forem marketingové komunikace v oblasti bankovnictví. Analýze pak podrobím kampaň mBank s názvem: Nekrmte bankéře. Nastíním vznik storyboardu, dále přípravy kampaně a následně popíšu samotnou realizaci. V závěru se zaměřím na samotné výsledky a efektivitu celé kampaně, včetně návštěvnosti webu a reakcí respondentů.
Anotace v angličtině
In my thesis I will concentrate on description and analysis of non-traditional forms of marketing communication in banking field. In particular I will analyse the campaign: Don’t feed the banker carried out by mBank. First of all, I will describe the origin of storyboard, next I will show the development of the campaign and finally I will concentrate on the actual realization of the project. In the end I will concentrate on the actual outcome and effectivity of the campaign as a whole, including number of visitors of the dedicated website and reaction of respondents.
Ve své práci se zaměřím na popis a analýzu netradičních forem marketingové komunikace v oblasti bankovnictví. Analýze pak podrobím kampaň mBank s názvem: Nekrmte bankéře. Nastíním vznik storyboardu, dále přípravy kampaně a následně popíšu samotnou realizaci. V závěru se zaměřím na samotné výsledky a efektivitu celé kampaně, včetně návštěvnosti webu a reakcí respondentů.
Anotace v angličtině
In my thesis I will concentrate on description and analysis of non-traditional forms of marketing communication in banking field. In particular I will analyse the campaign: Don’t feed the banker carried out by mBank. First of all, I will describe the origin of storyboard, next I will show the development of the campaign and finally I will concentrate on the actual realization of the project. In the end I will concentrate on the actual outcome and effectivity of the campaign as a whole, including number of visitors of the dedicated website and reaction of respondents.
1. Stanovte koncepci a cíle diplomové práce.
2. Zpracujte rešerše a litaraturu k tématu diplomové práce.
3. Analýzujte kampaně mBank - nekrmte bankéře.
4. Uveďte příklady kampaní konkurenčních subjektů v oblasti bankovnictví.
5. Zpracujte rešerše konkretních příkladů - obrázky, ilustrace apod.
Zásady pro vypracování
1. Stanovte koncepci a cíle diplomové práce.
2. Zpracujte rešerše a litaraturu k tématu diplomové práce.
3. Analýzujte kampaně mBank - nekrmte bankéře.
4. Uveďte příklady kampaní konkurenčních subjektů v oblasti bankovnictví.
5. Zpracujte rešerše konkretních příkladů - obrázky, ilustrace apod.
Seznam doporučené literatury
Rheingold, H. The Virtual Community, Secker & Warburg 1994.
Dyson, Esther, Release 2.1: vize života v digitálním veku. Management Press: Softwarové noviny, Praha 2001
Levinson, Jay Conrad , Guerrilla Marketing: Secrets for Making Big Profits from Your Small Business, 1983
Boučková, J. a kol. (2003). Marketing. Praha : C. H. Beck
Frey, P. (2005) Marketingová komunikace. Nové trendy a jejich využití. Praha : Management Press.
Horáková, I. (1992). Marketing v současné světové praxi. Praha : Grada
Kotler, P., Armstrong, G. (1992). Marketing. Bratislava : SPN
Mc. Carthy, E. J., Perreault, W. D. (1995) Základy marketingu. Praha : Victoria Publishing
Meffert, H. (1996). Marketing Management. Praha : Grada
Majaro, S. (1996) Základy marketingu. Praha : Grada.
Smith,P. (2001) Moderní marketing. Brno : Computer Press
Světlík, J. (1992) Marketing. Cesta k trhu. Zlín : Ekka
Šindler, P. (2003) Event marketing. Jak využít emoce v marketingové komunikaci. Praha: Grada Publishing
Vysekalová, J., Komárková, R. (2000) Psychologie reklamy. Praha : Grada Publishing
Zlámal, J. (2005) Marketing firmy. Olomouc : Univerzita Palackého
Seznam doporučené literatury
Rheingold, H. The Virtual Community, Secker & Warburg 1994.
Dyson, Esther, Release 2.1: vize života v digitálním veku. Management Press: Softwarové noviny, Praha 2001
Levinson, Jay Conrad , Guerrilla Marketing: Secrets for Making Big Profits from Your Small Business, 1983
Boučková, J. a kol. (2003). Marketing. Praha : C. H. Beck
Frey, P. (2005) Marketingová komunikace. Nové trendy a jejich využití. Praha : Management Press.
Horáková, I. (1992). Marketing v současné světové praxi. Praha : Grada
Kotler, P., Armstrong, G. (1992). Marketing. Bratislava : SPN
Mc. Carthy, E. J., Perreault, W. D. (1995) Základy marketingu. Praha : Victoria Publishing
Meffert, H. (1996). Marketing Management. Praha : Grada
Majaro, S. (1996) Základy marketingu. Praha : Grada.
Smith,P. (2001) Moderní marketing. Brno : Computer Press
Světlík, J. (1992) Marketing. Cesta k trhu. Zlín : Ekka
Šindler, P. (2003) Event marketing. Jak využít emoce v marketingové komunikaci. Praha: Grada Publishing
Vysekalová, J., Komárková, R. (2000) Psychologie reklamy. Praha : Grada Publishing
Zlámal, J. (2005) Marketing firmy. Olomouc : Univerzita Palackého