Diplomová práce se zabývá analýzou marketingového prostředí a návrhem marketingové strategie firmy Metrology s.r.o. Cílem práce byla analýza současného stavu firmy a především návrh vhodné strategie. Po vyhodnocení stávající situace a dalšího předpokládaného vývoje jsem navrhnul nejvhodnější marketingovou strategii.
Annotation in English
Graduation theses concerning the marketing analysis and propsal marketing strategy of the company Metrology Ltd. The first part of the thesis dealt with the analysis of the present situation of a company and its surroundings. After evaluating the current situation and future development I proposed an optimal marketing strategy.
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingového prostředí a návrhem marketingové strategie firmy Metrology s.r.o. Cílem práce byla analýza současného stavu firmy a především návrh vhodné strategie. Po vyhodnocení stávající situace a dalšího předpokládaného vývoje jsem navrhnul nejvhodnější marketingovou strategii.
Annotation in English
Graduation theses concerning the marketing analysis and propsal marketing strategy of the company Metrology Ltd. The first part of the thesis dealt with the analysis of the present situation of a company and its surroundings. After evaluating the current situation and future development I proposed an optimal marketing strategy.
1. Prostudujte základní teoretické východiska pro vytvoření marketingové analýzy, stanovování marketingových strategií a analýzu konkurence.
2. V návaznosti na zadané téma formulujte cíle a hypotézy práce.
3. Proveďte analýzu obecného a oborového okolí společnosti, určete pozici a vazby v odvětví a identifikujte příležitosti a hrozby společnosti, silné a slabé stránky.
4. Analyzujte marketingové komunikace a marketingové strategie společnosti a proveďte konkurenční srovnání se společnostmi ve stejném oboru.
5. Na základě provedených analýz v projektové části identifikujte konkurenční výhody společnosti a předložte náměty pro zlepšení marketingové strategie. V závěru práce verifikujte hypotézy a zhodnoťte stanovené cíle.
Research Plan
1. Prostudujte základní teoretické východiska pro vytvoření marketingové analýzy, stanovování marketingových strategií a analýzu konkurence.
2. V návaznosti na zadané téma formulujte cíle a hypotézy práce.
3. Proveďte analýzu obecného a oborového okolí společnosti, určete pozici a vazby v odvětví a identifikujte příležitosti a hrozby společnosti, silné a slabé stránky.
4. Analyzujte marketingové komunikace a marketingové strategie společnosti a proveďte konkurenční srovnání se společnostmi ve stejném oboru.
5. Na základě provedených analýz v projektové části identifikujte konkurenční výhody společnosti a předložte náměty pro zlepšení marketingové strategie. V závěru práce verifikujte hypotézy a zhodnoťte stanovené cíle.
Recommended resources
TOMEK, J. Marketingová strategie podniku. 1. vyd. Praha, Management Press, 1992. Počet stran 179. ISBN 80-85603-03-9.
ČICHOVSKÝ, L. Marketing zahraničního obchodu. 1. vyd. Praha, Radix, spol. s r.o., 1997. Počet stran 332. ISBN 80-86031-07-1.
KERIN, R. K., PETERSON, R. A. Strategic Marketing Problems. 1. vyd. Praha, Management Press, 1998. Počet stran 184. ISBN 80-86986-10-2.
JOHNSON, G., SCHOLES, Exploring corporate strtegy. 3. vyd. Cambridge, Prentice Hall, 1993. Počet stran 733. ISBN 0-13-297441-X.
VYKYPĚL, O. Strategické řízení. 1. vyd. Brno, nakladatelství VUT Brno, 1998. Počet stran 157. ISBN 80-214-1111-2.
BARTES, F. Konkurenční strategie firmy. 1. vyd. Praha, Management Press. 1997. Počet stran 124. ISBN 80-85943-41-7.
HORÁKOVÁ, H. Strategický marketing. 1. vyd. Praha, VŠE v Praze, 1997. Počet stran 90. ISBN 80-7079-920-8.
Recommended resources
TOMEK, J. Marketingová strategie podniku. 1. vyd. Praha, Management Press, 1992. Počet stran 179. ISBN 80-85603-03-9.
ČICHOVSKÝ, L. Marketing zahraničního obchodu. 1. vyd. Praha, Radix, spol. s r.o., 1997. Počet stran 332. ISBN 80-86031-07-1.
KERIN, R. K., PETERSON, R. A. Strategic Marketing Problems. 1. vyd. Praha, Management Press, 1998. Počet stran 184. ISBN 80-86986-10-2.
JOHNSON, G., SCHOLES, Exploring corporate strtegy. 3. vyd. Cambridge, Prentice Hall, 1993. Počet stran 733. ISBN 0-13-297441-X.
VYKYPĚL, O. Strategické řízení. 1. vyd. Brno, nakladatelství VUT Brno, 1998. Počet stran 157. ISBN 80-214-1111-2.
BARTES, F. Konkurenční strategie firmy. 1. vyd. Praha, Management Press. 1997. Počet stran 124. ISBN 80-85943-41-7.
HORÁKOVÁ, H. Strategický marketing. 1. vyd. Praha, VŠE v Praze, 1997. Počet stran 90. ISBN 80-7079-920-8.