Tato diplomová práce se zabývá komunikační strategií firmy Antikvariát a klub Fiducia a uvedením teoretických poznatků a poznatků uskutečněných analýz do praxe.
V teoretické části práce je popsána komunikační strategie v komerční i neziskové sféře a typy shromažďování informací pro tvorbu analýz. Dále je teoretická část zaměřena na výčet a objasnění jednotlivých typů strategických analýz a výzkumů, které autorka může použít při tvorbě komunikační strategie firmy. V závěru se teoretická část práce věnuje nástrojům marketingového mixu se zřetelem ke specifikám v neziskovém sektoru.
Ve druhé, praktické části práce je představena firma Antikvariát a klub Fiducia, její současné cíle a komunikační nástroje. Praktická část rovněž obsahuje několik analýz aktuální situace firmy včetně dotazníkového šetření a jeho vyhodnocení.
Třetí, projektová část je zaměřena na vytvoření nové komunikační strategie a komunikačního plánu firmy na vymezené období na základě poznatků z prvních dvou částí práce.
Anotace v angličtině
This Diploma thesis deals with communication strategies of the company ''Antikvariat a klub Fiducia‘‘ and with putting both theoretical and analytic knowledge into practice.
In the theoretical part there are descriptions of the communication strategies in comercial and non-profit sector, and the types of collecting information for making the analysis. Besides, the theoretical part also names and explains the types of strategy analysis and researches, which could be used for creating company´s communication strategy. Finally the teoretical part is interested in tools of marketing mix with respect to particularities in non-profit-making organizations.
The second practical part of the thesis introduces the company ''Antikvariat a klub Fiducia‘‘, its current objectives and communication tools. Furthermore, the practical part contains the analysis of the company´s contemporary situation including a survey based on a questionnaire and its analysis.
In the third project part the author creates new communication strategies and communication programme for her company for a specific period of time, which will be based upon the results of the first two parts of the Diploma thesis.
Marketing communication, communication strategy, communication mix, marketing situation analysis, SWOT analysis, marketing research, non-profit-making sector
Rozsah průvodní práce
109 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce se zabývá komunikační strategií firmy Antikvariát a klub Fiducia a uvedením teoretických poznatků a poznatků uskutečněných analýz do praxe.
V teoretické části práce je popsána komunikační strategie v komerční i neziskové sféře a typy shromažďování informací pro tvorbu analýz. Dále je teoretická část zaměřena na výčet a objasnění jednotlivých typů strategických analýz a výzkumů, které autorka může použít při tvorbě komunikační strategie firmy. V závěru se teoretická část práce věnuje nástrojům marketingového mixu se zřetelem ke specifikám v neziskovém sektoru.
Ve druhé, praktické části práce je představena firma Antikvariát a klub Fiducia, její současné cíle a komunikační nástroje. Praktická část rovněž obsahuje několik analýz aktuální situace firmy včetně dotazníkového šetření a jeho vyhodnocení.
Třetí, projektová část je zaměřena na vytvoření nové komunikační strategie a komunikačního plánu firmy na vymezené období na základě poznatků z prvních dvou částí práce.
Anotace v angličtině
This Diploma thesis deals with communication strategies of the company ''Antikvariat a klub Fiducia‘‘ and with putting both theoretical and analytic knowledge into practice.
In the theoretical part there are descriptions of the communication strategies in comercial and non-profit sector, and the types of collecting information for making the analysis. Besides, the theoretical part also names and explains the types of strategy analysis and researches, which could be used for creating company´s communication strategy. Finally the teoretical part is interested in tools of marketing mix with respect to particularities in non-profit-making organizations.
The second practical part of the thesis introduces the company ''Antikvariat a klub Fiducia‘‘, its current objectives and communication tools. Furthermore, the practical part contains the analysis of the company´s contemporary situation including a survey based on a questionnaire and its analysis.
In the third project part the author creates new communication strategies and communication programme for her company for a specific period of time, which will be based upon the results of the first two parts of the Diploma thesis.
Marketing communication, communication strategy, communication mix, marketing situation analysis, SWOT analysis, marketing research, non-profit-making sector
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k nastavení komunikační strategie (i její analýze), zohledněte specifika NO.
2. Stanovte cíle, metody a hypotézy práce.
3. Charakterizujte Antikvariát a klub Fiducia, jeho současné postavení na trhu.
4. Na základě primárního šetření a sekundárních zdrojů analyzujte dosavadní komunikaci.
5. Závěry sestavte do SWOT analýzy, verifikujte hypotézy.
6. Sestavte projekt komunikační strategie a komunikační plán na vymezené období.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k nastavení komunikační strategie (i její analýze), zohledněte specifika NO.
2. Stanovte cíle, metody a hypotézy práce.
3. Charakterizujte Antikvariát a klub Fiducia, jeho současné postavení na trhu.
4. Na základě primárního šetření a sekundárních zdrojů analyzujte dosavadní komunikaci.
5. Závěry sestavte do SWOT analýzy, verifikujte hypotézy.
6. Sestavte projekt komunikační strategie a komunikační plán na vymezené období.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, P. Marketing management - analýza, plánování, využití, kontrola. 9.vyd. Praha: Grada Publishing 1998, 712 s., ISBN 80-7169-600-5
VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb : efektivně a moderně. 1.vyd. Praha : Grada Publishing 2008. 232 s. ISBN 80-7169-641-2
HANNAGAN, T.J. Marketing pro neziskový sektor. 1. vyd. Praha: Management Press 1996. 205 s. ISBN 80-85943-07-7
KOTLER P., WONG V., SAUNDERS J., ARMSTRONG G. Moderní marketing. 4. vyd. Praha: Grada Publishing 2007. 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2
PELSMACKER P., GEUENS M. , BERGH J. Marketingová komunikace . 1. vyd. Praha : Grada Publishing 2003. 581 s. ISBN 80-247-0254-1
Seznam doporučené literatury
KOTLER, P. Marketing management - analýza, plánování, využití, kontrola. 9.vyd. Praha: Grada Publishing 1998, 712 s., ISBN 80-7169-600-5
VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb : efektivně a moderně. 1.vyd. Praha : Grada Publishing 2008. 232 s. ISBN 80-7169-641-2
HANNAGAN, T.J. Marketing pro neziskový sektor. 1. vyd. Praha: Management Press 1996. 205 s. ISBN 80-85943-07-7
KOTLER P., WONG V., SAUNDERS J., ARMSTRONG G. Moderní marketing. 4. vyd. Praha: Grada Publishing 2007. 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2
PELSMACKER P., GEUENS M. , BERGH J. Marketingová komunikace . 1. vyd. Praha : Grada Publishing 2003. 581 s. ISBN 80-247-0254-1