Informace o kvalifikační práci Analýza produktového mixu O2 TV ve vztahu k cílovým skupinám a návrh komunikační strategie vzhledem k těmto cílovým skupinám
Diplomová práce pojednává o marketingových a komunikačních aktivitách společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s. Věnuje se marketingové analýze produktového a mar-ketingového mixu, popisu situace na trhu, konkurenci a cílovým skupinám, dále jednotli-vým částem marketingového mixu a marketingovým komunikacím. Cílem práce je navrh-nout efektivní marketingovou komunikaci s cílovými skupinami služby O2 TV. V závěru práce jsou navržena doporučení pro marketingové a komunikační aktivity služby O2 TV do budoucna.
Anotace v angličtině
This master thesis deals with marketing and communication activities of Telefónica O2 Czech Republic, a.s. The thesis is focused on marketing analyse of the product protfolio and marketing mix, market, competition and target groups description, about parts of mar-keting mix and marketing communication. The aim of this thesis is to find out effective communication for O2 TV service with its target groups. At the end of the thesis I recom-mend some marketing and communication strategies for next O2 TV service development and communicaton activities.
Klíčová slova
Produktový mix, marketingový mix, marketingová analýza, cílové skupiny, marketingové komunikace
Klíčová slova v angličtině
Product mix, marketing max, marketing analysis, target groups, marketing communication
Rozsah průvodní práce
110
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce pojednává o marketingových a komunikačních aktivitách společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s. Věnuje se marketingové analýze produktového a mar-ketingového mixu, popisu situace na trhu, konkurenci a cílovým skupinám, dále jednotli-vým částem marketingového mixu a marketingovým komunikacím. Cílem práce je navrh-nout efektivní marketingovou komunikaci s cílovými skupinami služby O2 TV. V závěru práce jsou navržena doporučení pro marketingové a komunikační aktivity služby O2 TV do budoucna.
Anotace v angličtině
This master thesis deals with marketing and communication activities of Telefónica O2 Czech Republic, a.s. The thesis is focused on marketing analyse of the product protfolio and marketing mix, market, competition and target groups description, about parts of mar-keting mix and marketing communication. The aim of this thesis is to find out effective communication for O2 TV service with its target groups. At the end of the thesis I recom-mend some marketing and communication strategies for next O2 TV service development and communicaton activities.
Klíčová slova
Produktový mix, marketingový mix, marketingová analýza, cílové skupiny, marketingové komunikace
Klíčová slova v angličtině
Product mix, marketing max, marketing analysis, target groups, marketing communication
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce s důrazem na produktový mix, cílové skupiny a komunikaci.
2. Definujte pracovní hypotézy k tématu práce.
3. Proveďte analýzu produktového mixu, jehož součástí je služba O2 TV s ohledem na cílové skupiny jejich zákazníků.
4. Proveďte analýzu komunikace služby zákazníkům.
5. V projektové části navrhněte efektivní komunikaci se zvolenými cílovými skupinami.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce s důrazem na produktový mix, cílové skupiny a komunikaci.
2. Definujte pracovní hypotézy k tématu práce.
3. Proveďte analýzu produktového mixu, jehož součástí je služba O2 TV s ohledem na cílové skupiny jejich zákazníků.
4. Proveďte analýzu komunikace služby zákazníkům.
5. V projektové části navrhněte efektivní komunikaci se zvolenými cílovými skupinami.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip. Marketing management : 10. rozšířené vydání. 1. vyd. Praha : Grada publishing, spol. s r. o., 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
PELSMACKER, P., GEUENS, M., VAN DEN BERGH, J. Marketingová komunikace. Praha : Grada Publishing, 2003. 600 s. , 16. ISBN 80-247-0254-1.
FORET , Miroslav, STÁVKOVÁ, Jana. Marketingový výzkum : jak poznávat své zákazníky. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2003. 159 s. ISBN 80-247-0385-8.
PUNCH , Keith. Úspěšný návrh výzkumu. Jan Hendl. 1. vyd. [s.l.] : Portál, 2008. 230 s. ISBN 978-80-7367-468-7.
JOBBER, David, LANCASTER , Geof . Management prodeje. 1. vyd. Praha : Computer Press, 2001. 460 s. ISBN 8072265334.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip. Marketing management : 10. rozšířené vydání. 1. vyd. Praha : Grada publishing, spol. s r. o., 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
PELSMACKER, P., GEUENS, M., VAN DEN BERGH, J. Marketingová komunikace. Praha : Grada Publishing, 2003. 600 s. , 16. ISBN 80-247-0254-1.
FORET , Miroslav, STÁVKOVÁ, Jana. Marketingový výzkum : jak poznávat své zákazníky. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2003. 159 s. ISBN 80-247-0385-8.
PUNCH , Keith. Úspěšný návrh výzkumu. Jan Hendl. 1. vyd. [s.l.] : Portál, 2008. 230 s. ISBN 978-80-7367-468-7.
JOBBER, David, LANCASTER , Geof . Management prodeje. 1. vyd. Praha : Computer Press, 2001. 460 s. ISBN 8072265334.