Ve své práci detailně analyzuji spokojenost a funkčnost aplikace CRM systému ve vydavatelství časopisů jak z pohledu zadavatelů inzerce, tak i interního přístupu zaměstnanců. V projektové části dále rozpracovávám návrhy řešení, jak lze CRM systém více rozšířit, ale také odstranit nedostatky vyplývající z výzkumu ke spokojenosti interních i externích uživatelů. Do implementace systému byly vloženy nemalé prostředky, proto má společnost velký zájem na jeho maximálním využití v praxi.
Annotation in English
I analyze in detail satisfaction and functionality of CRM system application in publishing house from the customers and internal view in my theses work. Proposed solutions are elaborated in project part how the CRM system can be extended and also how we can supersede all scantiness which we found from the satisfaction research of all users. Into the implementation were placed big amount of money that's why the company has big interest of the maximum usage in practice.
Keywords
Řízení vztahu se zákazníkem, marketing, efektivnost, diferenciace, databáze, životní hodnota zákazníka, specifikace cílových skupin, B2B marketing, kvantitativní výzkum.
Keywords in English
Customer Relationship Management, marketing, effectiveness, intelligence of system/ busi-ness intelligence, customer intelligence, differentiation, data warehouse, customer lifetime value, target group, B2B marketing, quantitative research
Length of the covering note
88 s., 9 s. obr. priloh
Language
CZ
Annotation
Ve své práci detailně analyzuji spokojenost a funkčnost aplikace CRM systému ve vydavatelství časopisů jak z pohledu zadavatelů inzerce, tak i interního přístupu zaměstnanců. V projektové části dále rozpracovávám návrhy řešení, jak lze CRM systém více rozšířit, ale také odstranit nedostatky vyplývající z výzkumu ke spokojenosti interních i externích uživatelů. Do implementace systému byly vloženy nemalé prostředky, proto má společnost velký zájem na jeho maximálním využití v praxi.
Annotation in English
I analyze in detail satisfaction and functionality of CRM system application in publishing house from the customers and internal view in my theses work. Proposed solutions are elaborated in project part how the CRM system can be extended and also how we can supersede all scantiness which we found from the satisfaction research of all users. Into the implementation were placed big amount of money that's why the company has big interest of the maximum usage in practice.
Keywords
Řízení vztahu se zákazníkem, marketing, efektivnost, diferenciace, databáze, životní hodnota zákazníka, specifikace cílových skupin, B2B marketing, kvantitativní výzkum.
Keywords in English
Customer Relationship Management, marketing, effectiveness, intelligence of system/ busi-ness intelligence, customer intelligence, differentiation, data warehouse, customer lifetime value, target group, B2B marketing, quantitative research
Research Plan
1. Prostudujte základní teoretická východiska marketingu ve vztahu k CRM a charakterizujte jeho význam v marketingu.
2. Charakterizujte prostředí mediálního domu, CRM systém, a jeho použití v praxi v daném prostředí. Formulujte cíle a hypotézy diplomové práce.
3. Proveďte výzkum spokojenosti se CRM systémem a způsobem jeho používání, a to mezi zaměstnanci i klienty.
4. Identifikujte cílové skupiny zadavatelů a získané poznatky využijte k efektivnímu afinnímu B2B marketingu.
5. Zhodnoťte výsledky analýz, verifikujte hypotézy a s využitím získaných informací navrhněte systém vedoucí k efektivnější využívání CRM.
Research Plan
1. Prostudujte základní teoretická východiska marketingu ve vztahu k CRM a charakterizujte jeho význam v marketingu.
2. Charakterizujte prostředí mediálního domu, CRM systém, a jeho použití v praxi v daném prostředí. Formulujte cíle a hypotézy diplomové práce.
3. Proveďte výzkum spokojenosti se CRM systémem a způsobem jeho používání, a to mezi zaměstnanci i klienty.
4. Identifikujte cílové skupiny zadavatelů a získané poznatky využijte k efektivnímu afinnímu B2B marketingu.
5. Zhodnoťte výsledky analýz, verifikujte hypotézy a s využitím získaných informací navrhněte systém vedoucí k efektivnější využívání CRM.
Recommended resources
BUREŠ, I. a ŘEHULKA, P. 10 zlatých pravidel péče o zákazníka aneb CRM v digitálním věku. 1. vyd. Praha: Management Press, 2001. 158 s. ISBN 80-7261-056-2
DOHNAL, J. Řízení vztahů se zákazníky. Procesy, pracovníci, technologie. 1. vyd. Praha: Grada Publishing a. s., 2002. 164 s. ISBN 80-247-0401-3
KOTLER, P. Marketing Management (10. rozšířené vydání). Přel. V. Dolanský, S.Jurnečka. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, spol. s r. o., 2001. 718 s. ISBN 80-247-0016-6.
KOZEL, R. a kol. Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2006. - 277 s.: obr. ;. (Expert), ISBN 80-247-0966-X.
KALKA, J., ALLGAYER, F.; překl. z orig. angl. vyd. Barbora Nosková. Marketing podle cílových skupin : jak žijeme, co kupujeme, čím se řídíme. 1 vyd. Brno: Computer Press, 2007. - 7, 270 s., Orig.: Zielgruppen, ISBN 978-80-251-1617-3.
Recommended resources
BUREŠ, I. a ŘEHULKA, P. 10 zlatých pravidel péče o zákazníka aneb CRM v digitálním věku. 1. vyd. Praha: Management Press, 2001. 158 s. ISBN 80-7261-056-2
DOHNAL, J. Řízení vztahů se zákazníky. Procesy, pracovníci, technologie. 1. vyd. Praha: Grada Publishing a. s., 2002. 164 s. ISBN 80-247-0401-3
KOTLER, P. Marketing Management (10. rozšířené vydání). Přel. V. Dolanský, S.Jurnečka. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, spol. s r. o., 2001. 718 s. ISBN 80-247-0016-6.
KOZEL, R. a kol. Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2006. - 277 s.: obr. ;. (Expert), ISBN 80-247-0966-X.
KALKA, J., ALLGAYER, F.; překl. z orig. angl. vyd. Barbora Nosková. Marketing podle cílových skupin : jak žijeme, co kupujeme, čím se řídíme. 1 vyd. Brno: Computer Press, 2007. - 7, 270 s., Orig.: Zielgruppen, ISBN 978-80-251-1617-3.