Zkoumání efektivity reklamy na internetu na základě jeho postavení v rámci mediálního mixu je obsahovým pilířem této diplomové práce, která ale okrajově analyzuje i další pa-rametry problematiky efektivity reklamy na internetu, kterými jsou například vývojové tendence, efektivita ve vztahu ke kreativnímu zpracování marketingového záměru či prodej na internetu jako specifická vlastnost internetu.
Anotace v angličtině
The pillar of this dissertation is based on research of effectiveness of internet commercials, based on its position within a media mix. The dissertation is also marginally analyzing other parameters of the problematic of internet commercials, such as development tenden-cies, efficiency in relation to creative elaboration of the marketing intention or internet sales as specific attribute of the internet.
Klíčová slova
internet, efektivita, mediální mix, penetrace, CPC, CTR, SEO
Klíčová slova v angličtině
internet, efficiency, mediamix, penetration, CPC, CTR, SEO
Rozsah průvodní práce
90 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Zkoumání efektivity reklamy na internetu na základě jeho postavení v rámci mediálního mixu je obsahovým pilířem této diplomové práce, která ale okrajově analyzuje i další pa-rametry problematiky efektivity reklamy na internetu, kterými jsou například vývojové tendence, efektivita ve vztahu ke kreativnímu zpracování marketingového záměru či prodej na internetu jako specifická vlastnost internetu.
Anotace v angličtině
The pillar of this dissertation is based on research of effectiveness of internet commercials, based on its position within a media mix. The dissertation is also marginally analyzing other parameters of the problematic of internet commercials, such as development tenden-cies, efficiency in relation to creative elaboration of the marketing intention or internet sales as specific attribute of the internet.
Klíčová slova
internet, efektivita, mediální mix, penetrace, CPC, CTR, SEO
Klíčová slova v angličtině
internet, efficiency, mediamix, penetration, CPC, CTR, SEO
Zásady pro vypracování
1. Stanovte teoretickou základnu nutnou k uchopení daného tématu, vyhněte se ovšem prostému opisu obecně známé teorie a faktů. Zabývejte se historií nikoliv internetu, ale reklamy a komunikačních ploch.
2. Proveďte rešerši dostupných zdrojů, z těchto proveďte kvantifikaci dat. Definujte základní formy a formáty komunikačních ploch na internetu, zabývejte se efektivitou a možnostmi jejího měření.
3. Stanovte si základní hodnotící kritéria a analyzujte případovou studii (či více). Vyvoďte závěry a možná doporučení.
Zásady pro vypracování
1. Stanovte teoretickou základnu nutnou k uchopení daného tématu, vyhněte se ovšem prostému opisu obecně známé teorie a faktů. Zabývejte se historií nikoliv internetu, ale reklamy a komunikačních ploch.
2. Proveďte rešerši dostupných zdrojů, z těchto proveďte kvantifikaci dat. Definujte základní formy a formáty komunikačních ploch na internetu, zabývejte se efektivitou a možnostmi jejího měření.
3. Stanovte si základní hodnotící kritéria a analyzujte případovou studii (či více). Vyvoďte závěry a možná doporučení.
Seznam doporučené literatury
HLAVENKA, Jiří. 2001. Internetový marketing. Praha: Computer Press.
McLUHAN, Marshall H. 2000. Člověk, média a elektronická kultura: výbor z díla. Brno: Jota.
McQUAIL, Denis. 1999. Úvod do teorie masové komunikace. Portál.
KOTLER, Philip. Marketing Management. Praha: Grada Publishing 1998. 712 s. ISBN807169-600-5.
PELSMACKER De Patrick, GEUENS Maggie, BERGH Van Den Joeri.
Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
STUCHLÍK P. - DVOŘÁČEK M. Marketing na internetu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing 2000. 248 s. ISBN 80-7169-957-8.
Seznam doporučené literatury
HLAVENKA, Jiří. 2001. Internetový marketing. Praha: Computer Press.
McLUHAN, Marshall H. 2000. Člověk, média a elektronická kultura: výbor z díla. Brno: Jota.
McQUAIL, Denis. 1999. Úvod do teorie masové komunikace. Portál.
KOTLER, Philip. Marketing Management. Praha: Grada Publishing 1998. 712 s. ISBN807169-600-5.
PELSMACKER De Patrick, GEUENS Maggie, BERGH Van Den Joeri.
Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
STUCHLÍK P. - DVOŘÁČEK M. Marketing na internetu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing 2000. 248 s. ISBN 80-7169-957-8.