Práce Geomarketing se v teoretické části věnuje především zařazení geomarketingu mezi ostatní odvětví marketingu. Zasazuje Geomarketing mezi disciplíny, které pomáhají při vytváření a realizaci marketingové strategie. Dále se autor v práci zabývá aplikací geomar-ketingu v oblasti telekomunikací. Aplikuje jednotlivé části geomarketingu na situace ve společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s. a pokouší se pomocí analýzy potvrdit hy-potézu, že lidé žijící ve stejné oblasti mají podobné chování. V projektové části autor navr-huje úpravu komunikace společnosti při využití geomarketingu.
Anotace v angličtině
The work Geomarketing is in theoretical part dedicated to place Geomarketing between other parts of marketing. Also is placing Geomarketing in disciplines that help in creation and realization of marketing strategy. Further is author trying to apply Geomarketing and its parts in telecommunication area and is using knowledge form Telefónica O2 Czech Re-public, a.s. company. Author is also trying to confirm the hypothesis that people living in the same area have similar behavior. Project part is dedicated to proposal of communica-tion by using the Geomarketing knowledge.
Práce Geomarketing se v teoretické části věnuje především zařazení geomarketingu mezi ostatní odvětví marketingu. Zasazuje Geomarketing mezi disciplíny, které pomáhají při vytváření a realizaci marketingové strategie. Dále se autor v práci zabývá aplikací geomar-ketingu v oblasti telekomunikací. Aplikuje jednotlivé části geomarketingu na situace ve společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s. a pokouší se pomocí analýzy potvrdit hy-potézu, že lidé žijící ve stejné oblasti mají podobné chování. V projektové části autor navr-huje úpravu komunikace společnosti při využití geomarketingu.
Anotace v angličtině
The work Geomarketing is in theoretical part dedicated to place Geomarketing between other parts of marketing. Also is placing Geomarketing in disciplines that help in creation and realization of marketing strategy. Further is author trying to apply Geomarketing and its parts in telecommunication area and is using knowledge form Telefónica O2 Czech Re-public, a.s. company. Author is also trying to confirm the hypothesis that people living in the same area have similar behavior. Project part is dedicated to proposal of communica-tion by using the Geomarketing knowledge.
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce, definujte základní pojmy vztahující se ke Geo-marketingu, zasaďte Geo-marketing do ostatních odvětví marketingu.
2. Proveďte analýzu trhu telekomunikací z pohledu chování zákazníků a to zejména ve vztahu k oblasti, v níž žijí či se pohybují.
3. V rámci analýzy využijte pokud možno co nejvíce primárních dat z trhu telekomunikací.
4. Definujte faktory, které ovlivňují chování zákazníku na telekomunikačním trhu.
5. V projektové části navrhněte změny komunikační strategie, podložte je závěry analýzy primárních dat, navrhněte způsob měření zpětné vazby a vyhodnocení komunikace.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce, definujte základní pojmy vztahující se ke Geo-marketingu, zasaďte Geo-marketing do ostatních odvětví marketingu.
2. Proveďte analýzu trhu telekomunikací z pohledu chování zákazníků a to zejména ve vztahu k oblasti, v níž žijí či se pohybují.
3. V rámci analýzy využijte pokud možno co nejvíce primárních dat z trhu telekomunikací.
4. Definujte faktory, které ovlivňují chování zákazníku na telekomunikačním trhu.
5. V projektové části navrhněte změny komunikační strategie, podložte je závěry analýzy primárních dat, navrhněte způsob měření zpětné vazby a vyhodnocení komunikace.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip. Marketing Management. Praha: Grada Publishing 1998. 712 s. ISBN 80-7169-600-5.
PELSMACKER De Patrick, GEUENS Maggie, BERGH Van Den Joeri. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1
ZYMAN, Sergio. Konec marketingu jak jsme jej dosud znali. Praha: Management Press 2005. 214 s. ISBN 80-7261-134-8
ZYMAN, Sergio. Konec reklamy jak jsme ji dosud znali. Praha: Management Press 2006. 254 s. ISBN 80-7261-107-0
SMITH, Paul. Moderní Marketing. Praha: Computer Press 2000. 518 s. ISBN 80-7226-252-1
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. Brno: Computer Press 2003. 275 s. ISBN 80-7226-811-2
CLIQUET, Gérard. Geomarketing. Methods and Strategies in Spatial Marketing. ISTE 2006, 328 s. ISBN 9781905209071
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip. Marketing Management. Praha: Grada Publishing 1998. 712 s. ISBN 80-7169-600-5.
PELSMACKER De Patrick, GEUENS Maggie, BERGH Van Den Joeri. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1
ZYMAN, Sergio. Konec marketingu jak jsme jej dosud znali. Praha: Management Press 2005. 214 s. ISBN 80-7261-134-8
ZYMAN, Sergio. Konec reklamy jak jsme ji dosud znali. Praha: Management Press 2006. 254 s. ISBN 80-7261-107-0
SMITH, Paul. Moderní Marketing. Praha: Computer Press 2000. 518 s. ISBN 80-7226-252-1
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. Brno: Computer Press 2003. 275 s. ISBN 80-7226-811-2
CLIQUET, Gérard. Geomarketing. Methods and Strategies in Spatial Marketing. ISTE 2006, 328 s. ISBN 9781905209071