Diplomová práce vznikla na základě působení autorky v mezinárodní společnosti DHL. Pojednává o komunikaci značky DHL a divize Supply Chain v rámci České republiky. Autorka na základě analýzy navrhla zefektivnění interní a externí komunikace společnosti, pro kterou v rámci České republiky pracuje 1 800 zaměstnanců. V projektové části se věnuje především zavedení a existenci interního časopisu, včetně vyhodnocení úspěšnosti tohoto periodika.
Anotace v angličtině
The master´s thesis was created on the basis of the author´s work experience in marketing department of the international company DHL. It describes the DHL brand communication and the communication of Supply Chain division within the Czech Republic. The autor proposed on the basis of an analysis improvement of internal and external communication of this copany, which within the Czech republic employs 1 800 people. The project part mainly focuses on an implementation and existence of a local internal magazine, including evaluation of the success of this periodical.
Marketing communication, B2B market, Branding, PR within company
Rozsah průvodní práce
80 stran
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce vznikla na základě působení autorky v mezinárodní společnosti DHL. Pojednává o komunikaci značky DHL a divize Supply Chain v rámci České republiky. Autorka na základě analýzy navrhla zefektivnění interní a externí komunikace společnosti, pro kterou v rámci České republiky pracuje 1 800 zaměstnanců. V projektové části se věnuje především zavedení a existenci interního časopisu, včetně vyhodnocení úspěšnosti tohoto periodika.
Anotace v angličtině
The master´s thesis was created on the basis of the author´s work experience in marketing department of the international company DHL. It describes the DHL brand communication and the communication of Supply Chain division within the Czech Republic. The autor proposed on the basis of an analysis improvement of internal and external communication of this copany, which within the Czech republic employs 1 800 people. The project part mainly focuses on an implementation and existence of a local internal magazine, including evaluation of the success of this periodical.
Marketing communication, B2B market, Branding, PR within company
Zásady pro vypracování
1. V úvodu definujte obecnou teorii komunikace a interní a externí firemní komunikaci. Obecně specifikujte obchodování v rámci B2B trhů, důležitost značek a jejich komunikaci.
2. Stanovte cíl a formulujte hypotézy práce.
3. Charakterizujte komunikaci značky DHL. Proveďte analýzu interní a externí komunikaci divize DHL Supply Chain v České republice.
4. Zhodnoťte platnost hypotéz.
5. Na základě analýzy proveďte návrh pro zefektivnění komunikace společnosti DHL a projekt vyhodnoťte.
Zásady pro vypracování
1. V úvodu definujte obecnou teorii komunikace a interní a externí firemní komunikaci. Obecně specifikujte obchodování v rámci B2B trhů, důležitost značek a jejich komunikaci.
2. Stanovte cíl a formulujte hypotézy práce.
3. Charakterizujte komunikaci značky DHL. Proveďte analýzu interní a externí komunikaci divize DHL Supply Chain v České republice.
4. Zhodnoťte platnost hypotéz.
5. Na základě analýzy proveďte návrh pro zefektivnění komunikace společnosti DHL a projekt vyhodnoťte.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, F.: Marketing management
KOTLER, F.: Moderní marketing
HOLÁ, J.: Interní komunikace ve firmě
SVOBODA, V.: Public relations moderně a účinně
CLAYWOOD, C. L.: Public Relations, řízená komunikace podniku s veřejností, osvědčené metody a techniky
Seznam doporučené literatury
KOTLER, F.: Marketing management
KOTLER, F.: Moderní marketing
HOLÁ, J.: Interní komunikace ve firmě
SVOBODA, V.: Public relations moderně a účinně
CLAYWOOD, C. L.: Public Relations, řízená komunikace podniku s veřejností, osvědčené metody a techniky