Cieľom tejto práce je vytvoriť efektívnu internú komunikáciu vo vlastnej firme. Teoretická časť práce vysvetľuje formy a nástroje interných PR, metodiku výskumu a pracovnú hypotézu. Analytická časť zoznamuje s výsledkami marketingového výskumu, ktorý bol určený na prieskum vplyvu prostriedkov internej komunikácie na postoje a hodnoty zamestnancov slovenských a českých firiem. Projektová časť práce vychádza z nadobudnutých teoretických poznatkov a výsledkov z prieskumu a je zameraná na tvorbu komunikačného plánu vlastnej firmy.
Anotace v angličtině
The aim of this work is to create effective internal communication in own company. The theoretical part explains forms and tools of internal PR, methodology of research and op-erative hypothesis. The analytic part introduces results of marketing research, which was specified for examination the influence of internal communication assets on attitudes and values of Slovak and Czech employees. The project part results from reached theoretical knowledge and research and is aimed at communication plan of own company.
Cieľom tejto práce je vytvoriť efektívnu internú komunikáciu vo vlastnej firme. Teoretická časť práce vysvetľuje formy a nástroje interných PR, metodiku výskumu a pracovnú hypotézu. Analytická časť zoznamuje s výsledkami marketingového výskumu, ktorý bol určený na prieskum vplyvu prostriedkov internej komunikácie na postoje a hodnoty zamestnancov slovenských a českých firiem. Projektová časť práce vychádza z nadobudnutých teoretických poznatkov a výsledkov z prieskumu a je zameraná na tvorbu komunikačného plánu vlastnej firmy.
Anotace v angličtině
The aim of this work is to create effective internal communication in own company. The theoretical part explains forms and tools of internal PR, methodology of research and op-erative hypothesis. The analytic part introduces results of marketing research, which was specified for examination the influence of internal communication assets on attitudes and values of Slovak and Czech employees. The project part results from reached theoretical knowledge and research and is aimed at communication plan of own company.
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce s důrazem na formy a nástroje interních PR.
2. Definujte pracovní hypotézu a popište metodologii práce.
3. Charakterizujte cílové skupiny pro marketingový výzkum.
4. Proveďte marketingový průzkum u zvolených cílových skupin s cílem změřit efektivitu jednotlivých nástrojů interní komunikace.
5. Vyhodnoťte zjištěná data a vyvoďte závěry.
6. Navrhněte plán efektivní interní komunikace aplikovatelný do prostředí vlastní firmy.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce s důrazem na formy a nástroje interních PR.
2. Definujte pracovní hypotézu a popište metodologii práce.
3. Charakterizujte cílové skupiny pro marketingový výzkum.
4. Proveďte marketingový průzkum u zvolených cílových skupin s cílem změřit efektivitu jednotlivých nástrojů interní komunikace.
5. Vyhodnoťte zjištěná data a vyvoďte závěry.
6. Navrhněte plán efektivní interní komunikace aplikovatelný do prostředí vlastní firmy.
Seznam doporučené literatury
Black, Sam. Nejúčinnější propagace-Public Relations. Praha: Grada Publishing, 1994. Počet strán 203. ISBN 80-7169-106-2
Foret, Miroslav. Marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2006. Počet strán 443. ISBN 80-251-1041-9
Holá, Jana. Interní komunikace ve firmě. Brno: Computer Press, 2006. Počet strán 170. ISBN 80-251-1250-0
Horáková, I., Stejskalová, D., Škapová H. Strategie firemní komunikace. Praha: Managment Press, 2000. Počet strán 233. ISBN 80-85943-99-9
Svoboda, Václav. Public relations: moderně a účinně. Praha: Grada, 2006. Počet strán 240. ISBN 80-247-0564-8
Seznam doporučené literatury
Black, Sam. Nejúčinnější propagace-Public Relations. Praha: Grada Publishing, 1994. Počet strán 203. ISBN 80-7169-106-2
Foret, Miroslav. Marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2006. Počet strán 443. ISBN 80-251-1041-9
Holá, Jana. Interní komunikace ve firmě. Brno: Computer Press, 2006. Počet strán 170. ISBN 80-251-1250-0
Horáková, I., Stejskalová, D., Škapová H. Strategie firemní komunikace. Praha: Managment Press, 2000. Počet strán 233. ISBN 80-85943-99-9
Svoboda, Václav. Public relations: moderně a účinně. Praha: Grada, 2006. Počet strán 240. ISBN 80-247-0564-8