Diplomová práce pojednává o komunikaci společnosti Barum Continental spol. s r.o. Otro-kovice pro trh B2C. Práce se zabývá komunikací pouze prémiové značky Continental a navržení komunikační kampaně s přihlédnutím na image značky, jelikož právě tu firma výhradně komunikuje B2C zákazníkům.
V teoretické části se zabývám rozborem pojmů, jako je komunikace, komunikační mix, tvorba komunikační kampaně.
V praktické části popisuji společnost a její historii a dosavadní komunikační aktivity smě-rem ke koncovým zákazníkům a také její výsledky z analýzy provedené pomocí rozhovoru s pracovníky Barum Continental spol. s r.o, a SWOT analýzy.
V projektové části se pokouším o navržení lepší komunikační strategie s přihlédnutím na image značky a také na nové formy komunikace.
Anotace v angličtině
Thesis treat of communication Co. Barum Continental, Ltd for market B2C. Work deal with communication only premiums brands Continental and proposition communications campaign with consideration on image brands, since that firm entirely communicates end consumers.
In theoretic parts deal with analysis conceptions as is communication, communications mix, production communications campaign.
In practical parts describe company and her story and present communications activities direction to end consumers as well as her record from analyses effected by the help of con-versation with workers Barum Continental s r.o, and SWOT analyses.
In project parts tempt about proposition better communications strategy with consideration on image brands as well as on new forms communication
Diplomová práce pojednává o komunikaci společnosti Barum Continental spol. s r.o. Otro-kovice pro trh B2C. Práce se zabývá komunikací pouze prémiové značky Continental a navržení komunikační kampaně s přihlédnutím na image značky, jelikož právě tu firma výhradně komunikuje B2C zákazníkům.
V teoretické části se zabývám rozborem pojmů, jako je komunikace, komunikační mix, tvorba komunikační kampaně.
V praktické části popisuji společnost a její historii a dosavadní komunikační aktivity smě-rem ke koncovým zákazníkům a také její výsledky z analýzy provedené pomocí rozhovoru s pracovníky Barum Continental spol. s r.o, a SWOT analýzy.
V projektové části se pokouším o navržení lepší komunikační strategie s přihlédnutím na image značky a také na nové formy komunikace.
Anotace v angličtině
Thesis treat of communication Co. Barum Continental, Ltd for market B2C. Work deal with communication only premiums brands Continental and proposition communications campaign with consideration on image brands, since that firm entirely communicates end consumers.
In theoretic parts deal with analysis conceptions as is communication, communications mix, production communications campaign.
In practical parts describe company and her story and present communications activities direction to end consumers as well as her record from analyses effected by the help of con-versation with workers Barum Continental s r.o, and SWOT analyses.
In project parts tempt about proposition better communications strategy with consideration on image brands as well as on new forms communication
1. Zpracujte literární rešerši k problematice komunikačních nástrojů a měření jejich efektivity na trzích B2C s ohledem na specifika vybraného trhu.
2. Stanovte cíle, hypotézy a metody práce na tématu.
3. Charakterizujte společnost BaCo, její cílové skupiny a dosavadně aplikované komunikační nástroje.
4. Na základě stanovených kritérií analyzujte efektivitu vybraných komunikačních kanálů spol. BaCo na trzích B2C.
5. Dle výsledků analýzy zpracujte komplexní projekt efektivní komunikační kampaně pro vybraný segment zákazníků BaCo.
6. Verifikujte hypotézy, sestavte závěry a doporučení.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární rešerši k problematice komunikačních nástrojů a měření jejich efektivity na trzích B2C s ohledem na specifika vybraného trhu.
2. Stanovte cíle, hypotézy a metody práce na tématu.
3. Charakterizujte společnost BaCo, její cílové skupiny a dosavadně aplikované komunikační nástroje.
4. Na základě stanovených kritérií analyzujte efektivitu vybraných komunikačních kanálů spol. BaCo na trzích B2C.
5. Dle výsledků analýzy zpracujte komplexní projekt efektivní komunikační kampaně pro vybraný segment zákazníků BaCo.
6. Verifikujte hypotézy, sestavte závěry a doporučení.
Seznam doporučené literatury
KINCL, Jan, et al. Marketing podle trhů. 2004. vyd. Praha : Alfa Publishing, s.r.o., 2004. Dostupný z WWW: . ISBN 80-86851-02-8. s. 171.
STORBACKA, Kaj, R. LEHNINEN, Jarmo. Řízení vztahů se zákazníkem. 2002. vyd. Praha : Grada Publishing, 2002. 147 s. Dostupný z WWW: . ISBN 80-7169-813-X.
FREY, Peter. Marketingová komunikace : nové trendy a jejich využití. Foltera Petr. 2005. vyd. Praha : Management Press, NT Publishing, s.r.o., 2005. 111 s. Dostupný z WWW: . ISBN 80-7261-129-1.
CLOW E., Kenneth, BAACK, Donald. Reklama, propagace a marketingová komunikace. Eva Mrázová; Vladimír Paulíny; Martin Sodomka. 2008. vyd. Brno : Computer Press, a.s, 2008. 478 s. Dostupný z WWW: . ISBN 978-80-251-1769-9.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. Martin Sodomka. 2003. vyd. Brno : Computer Press, a.s, 2003. 269 s. Dostupný z WWW: . ISBN 80-7226-811-2.
HORÁKOVÁ, Iveta, STEJSKALOVÁ, Dita, ŠKAPOVÁ, Hana. Strategie firemní komunikace. 2000. vyd. Praha : Management Press, 2000. 230 s. ISBN 80-85943-99-9.
Seznam doporučené literatury
KINCL, Jan, et al. Marketing podle trhů. 2004. vyd. Praha : Alfa Publishing, s.r.o., 2004. Dostupný z WWW: . ISBN 80-86851-02-8. s. 171.
STORBACKA, Kaj, R. LEHNINEN, Jarmo. Řízení vztahů se zákazníkem. 2002. vyd. Praha : Grada Publishing, 2002. 147 s. Dostupný z WWW: . ISBN 80-7169-813-X.
FREY, Peter. Marketingová komunikace : nové trendy a jejich využití. Foltera Petr. 2005. vyd. Praha : Management Press, NT Publishing, s.r.o., 2005. 111 s. Dostupný z WWW: . ISBN 80-7261-129-1.
CLOW E., Kenneth, BAACK, Donald. Reklama, propagace a marketingová komunikace. Eva Mrázová; Vladimír Paulíny; Martin Sodomka. 2008. vyd. Brno : Computer Press, a.s, 2008. 478 s. Dostupný z WWW: . ISBN 978-80-251-1769-9.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. Martin Sodomka. 2003. vyd. Brno : Computer Press, a.s, 2003. 269 s. Dostupný z WWW: . ISBN 80-7226-811-2.
HORÁKOVÁ, Iveta, STEJSKALOVÁ, Dita, ŠKAPOVÁ, Hana. Strategie firemní komunikace. 2000. vyd. Praha : Management Press, 2000. 230 s. ISBN 80-85943-99-9.