Práce definuje systém produkce projektů producentským centrem vysoké školy. Popisuje
teorii autorskoprávní ochrany autorských děl, teorii tvorby projektu, principy akvizice,
principy produkce projektů a právního zajištění produkce projektů, koncepci informačního
systému a organizační struktury producentského centra . Projektová část práce obsahuje
detailní plán na vytvoření producentského centra, včetně rozpočtu a časového harmonogra-
mu.
Anotace v angličtině
Thesis define system of a production institution inside university. It describes theory of
copyright, project creation theory, principles of acquisition, principles of project production
and legal coverage of project production. It also design an information system of this kind
of institution and management structure. Thesis also include detailed plan of creation of a
production center including detailed schedule of tasks and detailed budget.
Klíčová slova
autor, autorství, Creative Commons, FMK, produkce, produkční, projekt, systém, autorská
smlouva, producent, producentské centrum, projektový tým
Klíčová slova v angličtině
author, authorship, copyright, production, producer, project, system, copyright contract,
production center, project team
Rozsah průvodní práce
87
Jazyk
CZ
Anotace
Práce definuje systém produkce projektů producentským centrem vysoké školy. Popisuje
teorii autorskoprávní ochrany autorských děl, teorii tvorby projektu, principy akvizice,
principy produkce projektů a právního zajištění produkce projektů, koncepci informačního
systému a organizační struktury producentského centra . Projektová část práce obsahuje
detailní plán na vytvoření producentského centra, včetně rozpočtu a časového harmonogra-
mu.
Anotace v angličtině
Thesis define system of a production institution inside university. It describes theory of
copyright, project creation theory, principles of acquisition, principles of project production
and legal coverage of project production. It also design an information system of this kind
of institution and management structure. Thesis also include detailed plan of creation of a
production center including detailed schedule of tasks and detailed budget.
Klíčová slova
autor, autorství, Creative Commons, FMK, produkce, produkční, projekt, systém, autorská
smlouva, producent, producentské centrum, projektový tým
Klíčová slova v angličtině
author, authorship, copyright, production, producer, project, system, copyright contract,
production center, project team
Zásady pro vypracování
1. Podrobně zpracujte problematiku a teorii obchodu s uměním a Art marketigu.
2. Podrobně zpracujte všechny možnosti agentážní činnosti pro autory tvořící na univerzitě.
2. Vypracujte funkční koncepci instituce, která bude zastupovat autory tvořící na univerzitě.
4. Zpracujte marketingový mix a marketingovou strategii takovéto instituce.
Zásady pro vypracování
1. Podrobně zpracujte problematiku a teorii obchodu s uměním a Art marketigu.
2. Podrobně zpracujte všechny možnosti agentážní činnosti pro autory tvořící na univerzitě.
2. Vypracujte funkční koncepci instituce, která bude zastupovat autory tvořící na univerzitě.
4. Zpracujte marketingový mix a marketingovou strategii takovéto instituce.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, P. Marketing Management, The Millennium Edition. Prentice Hall, 2000. ISBN 0-13-012217-3
SMITH, Constance. Art Marketing 101. Nevada City: Art Network, 2002. 328 s., ISBN 0-940899-32-9
SIERING, Danuše. Art marketing. Benešov: Start, 1998. ISBN 80-86231-00-3
RUNYARD Sue, FRENCH Ylva. Marketing & Public Relations Handbook for Museums, Galleries & Heritage Attractions. AltaMira Press, Rowman & Littlefield Publishers, Inc., 1999. ISBN 0-7425-0407-7
JOHNOVÁ, Radka. Marketing kulturního dědictví a umění. Art marketing v praxi. Praha: Grada Publishing, a.s., 2008. 288 s. ISBN 978-80-247-2724-0
JOHNOVÁ, Radka; ČERNÁ, Jitka a kol. ARTS MARKETING Marketing umění a kulturního dědictví. Praha: VŠE v Praze, Nakladatelství Oeconomica, 2007. 244 s. ISBN 978-80-245-1276-1
KOTLER Neil, KOTLER Philip. Museum Strategy and Marketing, Designing Missions, Building Audiences, Generating Revenue and Resources. 1st edition, San Francisco, CA: Jossey-Bass, 1998. ISBN 0-7879-0912-2
Seznam doporučené literatury
KOTLER, P. Marketing Management, The Millennium Edition. Prentice Hall, 2000. ISBN 0-13-012217-3
SMITH, Constance. Art Marketing 101. Nevada City: Art Network, 2002. 328 s., ISBN 0-940899-32-9
SIERING, Danuše. Art marketing. Benešov: Start, 1998. ISBN 80-86231-00-3
RUNYARD Sue, FRENCH Ylva. Marketing & Public Relations Handbook for Museums, Galleries & Heritage Attractions. AltaMira Press, Rowman & Littlefield Publishers, Inc., 1999. ISBN 0-7425-0407-7
JOHNOVÁ, Radka. Marketing kulturního dědictví a umění. Art marketing v praxi. Praha: Grada Publishing, a.s., 2008. 288 s. ISBN 978-80-247-2724-0
JOHNOVÁ, Radka; ČERNÁ, Jitka a kol. ARTS MARKETING Marketing umění a kulturního dědictví. Praha: VŠE v Praze, Nakladatelství Oeconomica, 2007. 244 s. ISBN 978-80-245-1276-1
KOTLER Neil, KOTLER Philip. Museum Strategy and Marketing, Designing Missions, Building Audiences, Generating Revenue and Resources. 1st edition, San Francisco, CA: Jossey-Bass, 1998. ISBN 0-7879-0912-2