Tato práce řeší přípravu projektu realizovaného za účelem poskytnutí potřebných kvalitních služeb studentům UTB prostřednictvím Studentské Unie Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Jsou zde znázorněny podmínky práce organizace a podněty vedoucí k rozhodnutí realizovat projekt. Hlavním předmětem práce je příprava a plán celého projektu na základě výzkumu, jenž tato práce také obsahuje. Jedním z výsledků je komunikační plán pro zavedení nového produktu, kterým je Studentský portál.
Anotace v angličtině
This work solves preparation of a project realized in order to provide needful quality services to students of UTB through the Student Union of Tomas Bata University in Zlin. There are also presented conditions of work of organization and reasons to realize the project. The principal work is to prepare and plan the whole project on the basis of research that this work also contains. One of results is a communication plan for the introduction of a new product, The Student portal.
Tato práce řeší přípravu projektu realizovaného za účelem poskytnutí potřebných kvalitních služeb studentům UTB prostřednictvím Studentské Unie Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Jsou zde znázorněny podmínky práce organizace a podněty vedoucí k rozhodnutí realizovat projekt. Hlavním předmětem práce je příprava a plán celého projektu na základě výzkumu, jenž tato práce také obsahuje. Jedním z výsledků je komunikační plán pro zavedení nového produktu, kterým je Studentský portál.
Anotace v angličtině
This work solves preparation of a project realized in order to provide needful quality services to students of UTB through the Student Union of Tomas Bata University in Zlin. There are also presented conditions of work of organization and reasons to realize the project. The principal work is to prepare and plan the whole project on the basis of research that this work also contains. One of results is a communication plan for the introduction of a new product, The Student portal.
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu, zohledněte specifičnost prostředí.
2. Stanovte cíle, hypotézy a metody práce.
3. Charakterizujte Studentskou Unii UTB a její motivaci realizovat studentský portál.
4. Prostřednictvím primárního šetření analyzujte obsahovou náplň portálu.
5. Na základě výstupů situační analýzy vytvořte komplexní projekt pro spuštění studentského portálu s důrazem na komunikační plán.
6. Verifikujte hypotézy, formulujte závěry a doporučení.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu, zohledněte specifičnost prostředí.
2. Stanovte cíle, hypotézy a metody práce.
3. Charakterizujte Studentskou Unii UTB a její motivaci realizovat studentský portál.
4. Prostřednictvím primárního šetření analyzujte obsahovou náplň portálu.
5. Na základě výstupů situační analýzy vytvořte komplexní projekt pro spuštění studentského portálu s důrazem na komunikační plán.
6. Verifikujte hypotézy, formulujte závěry a doporučení.
Seznam doporučené literatury
Kolektiv autorů: Pojďme žít a fungovat! Aneb objevování studentských organizací v ČR. Sborník z konference Současná úloha a postavení studentů na vysokých školách 2005, konané ve dnech 1.-2. Prosince 2005 v Brně. Brno: Vysoké učení technické v Brně, Akademické centrum studentských aktivit, 2006;
KOZEL, Roman, Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha: Grada, 2006. 277 s. ISBN 802470966X;
DRUCKER, Peter Ferdinand: Řízení neziskových organizací: praxe a principy. Praha: Management Press, 1994. 184 s. ISBN 8085603381;
NĚMEC, Petr: Public relations: praxe komunikace s veřejností. 1. vyd. Praha: Management Press, 1996. 167 s. ISBN 8085943204
Kolektiv autorů: Národní standard kompetencí projektového řízení. 1. vyd. VUT v Brně ve spolupráci s SPŘ o.s., 2008. 288 s. ISBN 978-80-214-3665-7
Seznam doporučené literatury
Kolektiv autorů: Pojďme žít a fungovat! Aneb objevování studentských organizací v ČR. Sborník z konference Současná úloha a postavení studentů na vysokých školách 2005, konané ve dnech 1.-2. Prosince 2005 v Brně. Brno: Vysoké učení technické v Brně, Akademické centrum studentských aktivit, 2006;
KOZEL, Roman, Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha: Grada, 2006. 277 s. ISBN 802470966X;
DRUCKER, Peter Ferdinand: Řízení neziskových organizací: praxe a principy. Praha: Management Press, 1994. 184 s. ISBN 8085603381;
NĚMEC, Petr: Public relations: praxe komunikace s veřejností. 1. vyd. Praha: Management Press, 1996. 167 s. ISBN 8085943204
Kolektiv autorů: Národní standard kompetencí projektového řízení. 1. vyd. VUT v Brně ve spolupráci s SPŘ o.s., 2008. 288 s. ISBN 978-80-214-3665-7