Tato práce popisuje současné aktivity krajů České republiky pro seniory a analyzujte projekt Seniorské cestování v Olomouckém kraji. S využitím zjištěných výsledků navrhuje projekt Seniorského cestování pro Zlínský kraj z pohledu motivačního programu i marketingové komunikace.
Anotace v angličtině
This diploma essay describes current activities for senior of regions of the Czech Republic and analyzes project travel in the Olomouc Region. According to the results observed suggests project of Senior Travelling Project for the Zlín Region from the view of marketing communications and motivation program.
Klíčová slova
Seniorský cestovní ruch, Zlínský kraj, veřejná správa
Klíčová slova v angličtině
Senior travelling, Zlin Region, Government
Rozsah průvodní práce
68 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato práce popisuje současné aktivity krajů České republiky pro seniory a analyzujte projekt Seniorské cestování v Olomouckém kraji. S využitím zjištěných výsledků navrhuje projekt Seniorského cestování pro Zlínský kraj z pohledu motivačního programu i marketingové komunikace.
Anotace v angličtině
This diploma essay describes current activities for senior of regions of the Czech Republic and analyzes project travel in the Olomouc Region. According to the results observed suggests project of Senior Travelling Project for the Zlín Region from the view of marketing communications and motivation program.
Klíčová slova
Seniorský cestovní ruch, Zlínský kraj, veřejná správa
Klíčová slova v angličtině
Senior travelling, Zlin Region, Government
Zásady pro vypracování
1. Pro východisko studia tematiky charakterizujte marketingovou komunikaci cestovního ruchu v neziskových organizací. Popište cílovou skupinu seniorů a charakterizujte jejich nákupní chování a vztah k cestování. Charakterizujte současné trendy problematiky seniorů.
2. Definujte cíl práce a stanovte pracovní hypotézy, popište základní vědecké metody analýzy tematiky.
3. Analyzujte současné aktivity krajů České republiky pro seniory.
4. Detailně analyzujte projekt Seniorské cestování v Olomouckém kraji včetně jeho systému marketingové komunikace.
5. Aplikujte projekt Seniorského cestování pro Zlínský kraj a navrhněte změny v projektu i marketingové komunikaci pro tento kraj.
6. Na základě výsledků analýzy a ověření platnosti pracovních hypotéz a navrhněte opatření vedoucí ke zlepšení současného stavu.
Zásady pro vypracování
1. Pro východisko studia tematiky charakterizujte marketingovou komunikaci cestovního ruchu v neziskových organizací. Popište cílovou skupinu seniorů a charakterizujte jejich nákupní chování a vztah k cestování. Charakterizujte současné trendy problematiky seniorů.
2. Definujte cíl práce a stanovte pracovní hypotézy, popište základní vědecké metody analýzy tematiky.
3. Analyzujte současné aktivity krajů České republiky pro seniory.
4. Detailně analyzujte projekt Seniorské cestování v Olomouckém kraji včetně jeho systému marketingové komunikace.
5. Aplikujte projekt Seniorského cestování pro Zlínský kraj a navrhněte změny v projektu i marketingové komunikaci pro tento kraj.
6. Na základě výsledků analýzy a ověření platnosti pracovních hypotéz a navrhněte opatření vedoucí ke zlepšení současného stavu.
Seznam doporučené literatury
ZELENKA, J. Marketing cestovního ruchu. 1. vyd. Hradec Králové : Gaudeamus, 2007. 212 s. ISBN 978-80-7041-070-7.
HORNER, S., SWARBROOKE, J.: Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného
času. 1.vyd. Praha, Grada Publishing 2003. 488 s. ISBN 80-247-0202-9
HANNAGAN, T. Marketing pro neziskový sektor. 1. vyd. Praha : Management Press, 1996. 205 s. ISBN 80-85943-07-7 .
SCHIFFMAN, L.G., KANUK, L.L.: Nákupní chování. Str. 63-68. 1.vyd. Brno,
Computer Press. 2004. Počet stran 634. ISBN 80-251-0094-4.
VYSEKALOVÁ, J.: Psychologie spotřebitele. Str. 239-249. 1.vyd. Praha, Grada
Publishing 2004. Počet stran 284. ISBN 80-247-0393-9.
RABUŠIC, L., VOHRALÍKOVÁ, L.: Čeští senioři včera, dnes a zítra. 1. vyd. Praha,
Seznam doporučené literatury
ZELENKA, J. Marketing cestovního ruchu. 1. vyd. Hradec Králové : Gaudeamus, 2007. 212 s. ISBN 978-80-7041-070-7.
HORNER, S., SWARBROOKE, J.: Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného
času. 1.vyd. Praha, Grada Publishing 2003. 488 s. ISBN 80-247-0202-9
HANNAGAN, T. Marketing pro neziskový sektor. 1. vyd. Praha : Management Press, 1996. 205 s. ISBN 80-85943-07-7 .
SCHIFFMAN, L.G., KANUK, L.L.: Nákupní chování. Str. 63-68. 1.vyd. Brno,
Computer Press. 2004. Počet stran 634. ISBN 80-251-0094-4.
VYSEKALOVÁ, J.: Psychologie spotřebitele. Str. 239-249. 1.vyd. Praha, Grada
Publishing 2004. Počet stran 284. ISBN 80-247-0393-9.
RABUŠIC, L., VOHRALÍKOVÁ, L.: Čeští senioři včera, dnes a zítra. 1. vyd. Praha,