Práce "Marketingových komunikace specializovaného obchodního domu‘‘ bude pojednávat o situaci, kdy se obchodní dům s knihami snaží aplikovat marketingové komunikace, tak aby byly co nejvíce efektivní.
Práce bude probíhat v několika částech - analyzování momentální situace firmy Neoluxor z hlediska marketingových komunikací. Bude vycházeno z sekundárních zdrojů a poté z primárního šetření, které bude provedeno k účelům této práce. Z provedené analýzy bude navrhnut projekt, který má vést k zlepšení situace.
Na konci práce budou zformulovány závěry a doporučení.
Anotace v angličtině
This diploma work's "Marketing communications of special department store‘‘ will be about the actual situation in this company's marketing communications. It will be gone from the secondary sources. The primary research will be done in Neoluxor's shop. Then will be done the project which should help Neoluxor copany in marketing communication.
Finally the findings and recommendations will be formulated.
Klíčová slova
marketingové komunikace, Neoluxor, marketingové šetření, analýza, obchodní dům, knihy,
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, Neoluxor, marketing research, analysis, department store, books
Rozsah průvodní práce
94 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Práce "Marketingových komunikace specializovaného obchodního domu‘‘ bude pojednávat o situaci, kdy se obchodní dům s knihami snaží aplikovat marketingové komunikace, tak aby byly co nejvíce efektivní.
Práce bude probíhat v několika částech - analyzování momentální situace firmy Neoluxor z hlediska marketingových komunikací. Bude vycházeno z sekundárních zdrojů a poté z primárního šetření, které bude provedeno k účelům této práce. Z provedené analýzy bude navrhnut projekt, který má vést k zlepšení situace.
Na konci práce budou zformulovány závěry a doporučení.
Anotace v angličtině
This diploma work's "Marketing communications of special department store‘‘ will be about the actual situation in this company's marketing communications. It will be gone from the secondary sources. The primary research will be done in Neoluxor's shop. Then will be done the project which should help Neoluxor copany in marketing communication.
Finally the findings and recommendations will be formulated.
Klíčová slova
marketingové komunikace, Neoluxor, marketingové šetření, analýza, obchodní dům, knihy,
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, Neoluxor, marketing research, analysis, department store, books
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k marketingovým komunikacím maloobchodních jednotek včetně současných trendů v této oblasti a k možnostem výzkumu jejich efektivity.
2. Stanovte cíle a metody práce,formulujte hypotézy práce.
3. Představte společnost Neoluxor a charakterizujte její dosavadní komunikační nástroje.
4. Posuďte dosavadní komunikaci a postavení společnosti na základě analýzy konkurence a primárního šetření, závěry dílčích analýz sestavte do SWOT.
5. Sestavte projekt marketingových komunikací pro specializovaný obchodní dům.
6. Verifikujte hypotézy, formulujte závěry a doporučení.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k marketingovým komunikacím maloobchodních jednotek včetně současných trendů v této oblasti a k možnostem výzkumu jejich efektivity.
2. Stanovte cíle a metody práce,formulujte hypotézy práce.
3. Představte společnost Neoluxor a charakterizujte její dosavadní komunikační nástroje.
4. Posuďte dosavadní komunikaci a postavení společnosti na základě analýzy konkurence a primárního šetření, závěry dílčích analýz sestavte do SWOT.
5. Sestavte projekt marketingových komunikací pro specializovaný obchodní dům.
6. Verifikujte hypotézy, formulujte závěry a doporučení.
Seznam doporučené literatury
FORET, M. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno, Computer Press 2003. Počet stran 275. ISBN 80-7226-811-2
FORET, M.; STÁVKOVÁ, J. Marketingový výzkum - Jak poznávat své zákazníky. 1. vyd. Praha, Grada Publishing 2003. Počet stran 159. ISBN 80-247-0385-8
KOZEL, R. a kol. Moderní marektingový výzkum. 1. vydání. Praha, Grada Publishing 2006. Počet stran 280. ISBN 80-247-0966-X
MALÝ, V. Marketingový výzkum - Teorie a praxe. 1. vyd. Prah, Oeconomica 2004. Počet stran 181. ISBN 80-245-0761-7
PELSMACKER, P.; GEUENS, M.; VAN DEN BERGH, J. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha, Grada Publishing 2003. Počet stran 600. ISBN 80-247-0254-1
PRAŽSKÁ, L.; Jindra, J. a kol. Obchodní podnikání - retail management. 2. přepracované vydání Praha, Management Press 2002. Počet stran 874. ISBN 80-7261-059-7
SVĚTLÍK, J.; Marketing a reklama. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně 2003, Počet stran 170. ISBN 80-7318-140-1
HAMMOND, R.; Chytře vedená prodejna. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2005. 144 s. ISBN 80-247-1066-8.
MARTIN, S., COLLERAN, G. Prodáno!. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2005. 132 s. ISBN 80-247-1093-5.
Seznam doporučené literatury
FORET, M. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno, Computer Press 2003. Počet stran 275. ISBN 80-7226-811-2
FORET, M.; STÁVKOVÁ, J. Marketingový výzkum - Jak poznávat své zákazníky. 1. vyd. Praha, Grada Publishing 2003. Počet stran 159. ISBN 80-247-0385-8
KOZEL, R. a kol. Moderní marektingový výzkum. 1. vydání. Praha, Grada Publishing 2006. Počet stran 280. ISBN 80-247-0966-X
MALÝ, V. Marketingový výzkum - Teorie a praxe. 1. vyd. Prah, Oeconomica 2004. Počet stran 181. ISBN 80-245-0761-7
PELSMACKER, P.; GEUENS, M.; VAN DEN BERGH, J. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha, Grada Publishing 2003. Počet stran 600. ISBN 80-247-0254-1
PRAŽSKÁ, L.; Jindra, J. a kol. Obchodní podnikání - retail management. 2. přepracované vydání Praha, Management Press 2002. Počet stran 874. ISBN 80-7261-059-7
SVĚTLÍK, J.; Marketing a reklama. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně 2003, Počet stran 170. ISBN 80-7318-140-1
HAMMOND, R.; Chytře vedená prodejna. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2005. 144 s. ISBN 80-247-1066-8.
MARTIN, S., COLLERAN, G. Prodáno!. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2005. 132 s. ISBN 80-247-1093-5.