Diplomová práce rozebírá mezinárodní marketingové strategie zaměřené na vyšší vzdělávací instituce, vysokoškolské studenty a zaměstnavatele. Používá marketingové a E-marketingové nástroje. Klíčovým bodem této práce je mezikulturní marketing a popis a analýza trhu za účelem formace strategické komunikace pro internetový projekt WISHES. Cílem této práce je vytvořit corporate identity a současné a budoucí komunikační strategie pro WISHES Projekt.
Anotace v angličtině
The Master thesis discusses international marketing strategies towards higher education institutions, higher education students and enterprisers. Marketing and E-marketing tools are used. The key objectives of the thesis are intercultural marketing, market description and market analysis leading to creation of strategic communication for web-based project WISHES. Goal of this paper is to built corporate identity, current communication strategies as well as propose further communication plan for WISHES Project.
Klíčová slova
Marketingové komunikace, E-marketing, Mezinárodní marketing, Vysokoškolské prostředí,internetový projekt WISHES, Corporate Identity, Komunikační strategie
Diplomová práce rozebírá mezinárodní marketingové strategie zaměřené na vyšší vzdělávací instituce, vysokoškolské studenty a zaměstnavatele. Používá marketingové a E-marketingové nástroje. Klíčovým bodem této práce je mezikulturní marketing a popis a analýza trhu za účelem formace strategické komunikace pro internetový projekt WISHES. Cílem této práce je vytvořit corporate identity a současné a budoucí komunikační strategie pro WISHES Projekt.
Anotace v angličtině
The Master thesis discusses international marketing strategies towards higher education institutions, higher education students and enterprisers. Marketing and E-marketing tools are used. The key objectives of the thesis are intercultural marketing, market description and market analysis leading to creation of strategic communication for web-based project WISHES. Goal of this paper is to built corporate identity, current communication strategies as well as propose further communication plan for WISHES Project.
Klíčová slova
Marketingové komunikace, E-marketing, Mezinárodní marketing, Vysokoškolské prostředí,internetový projekt WISHES, Corporate Identity, Komunikační strategie
1. Zpracujte odbornou literaturu související s mezinárodním marketingem, aplikujte na oblast E-marketingu.
2. V souvislosti se studentskými mezinárodními výměnnými pobyty analyzujte situaci vysokého školství v Evropě a trh internetových portálů touto problematikou se zabývající.
3. Charakterizujte projekt WISHES.
4. Vytvořte marketingovou strategii projektu WISHES, specifikujte její zaměření, průběh a hodnocení.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte odbornou literaturu související s mezinárodním marketingem, aplikujte na oblast E-marketingu.
2. V souvislosti se studentskými mezinárodními výměnnými pobyty analyzujte situaci vysokého školství v Evropě a trh internetových portálů touto problematikou se zabývající.
3. Charakterizujte projekt WISHES.
4. Vytvořte marketingovou strategii projektu WISHES, specifikujte její zaměření, průběh a hodnocení.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip, FOX, F. A. Karen. Strategic marketing for educational institutions. USA : Prentice-Hall, Inc., 1995. 482 s. ISBN 0136689892.
KRISHNAMURTHY, Sandeep. Contemporary research in e-marketing. Hershey, PA : Idea Group Pub., 2005. 347 s. ISBN 1591403731.
STRAUSS , Juraj. E-marketing. Upper Saddle River, N.J : Pearson/Prentice Hall, 2006. 456 s. ISBN 0-13-148519-9.
KUMAR, V. International marketing research. Upper Saddle River : Prentice-Hall, 2000. 448 s. ISBN 0-13-045386-2.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing pro evropský trh . Praha : Grada, 2003. 272 s. ISBN 8024704226.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. Praha : Grada, 2007. 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
CATEORA, R. Philip, GRAHAM, L. John. International marketing. Boston, Mass. : McGraw-Hill/Irwin, 2007. 702 s. ISBN 0071105948.
SEDLÁČEK, Jiří. E-komerce : internetový a mobil marketing od A do Z. Praha : BEN, 2006. 351 s. ISBN 001658062.
WIND, Jerry, MAHAJAN, Vijay. Digital marketing : global strategies from the world’s leading experts. New York : Wiley, 2001. 416 s. ISBN 000995533.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip, FOX, F. A. Karen. Strategic marketing for educational institutions. USA : Prentice-Hall, Inc., 1995. 482 s. ISBN 0136689892.
KRISHNAMURTHY, Sandeep. Contemporary research in e-marketing. Hershey, PA : Idea Group Pub., 2005. 347 s. ISBN 1591403731.
STRAUSS , Juraj. E-marketing. Upper Saddle River, N.J : Pearson/Prentice Hall, 2006. 456 s. ISBN 0-13-148519-9.
KUMAR, V. International marketing research. Upper Saddle River : Prentice-Hall, 2000. 448 s. ISBN 0-13-045386-2.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing pro evropský trh . Praha : Grada, 2003. 272 s. ISBN 8024704226.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. Praha : Grada, 2007. 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
CATEORA, R. Philip, GRAHAM, L. John. International marketing. Boston, Mass. : McGraw-Hill/Irwin, 2007. 702 s. ISBN 0071105948.
SEDLÁČEK, Jiří. E-komerce : internetový a mobil marketing od A do Z. Praha : BEN, 2006. 351 s. ISBN 001658062.
WIND, Jerry, MAHAJAN, Vijay. Digital marketing : global strategies from the world’s leading experts. New York : Wiley, 2001. 416 s. ISBN 000995533.