Práce definuje základní pojmy z oblasti reklamy a hlavních politických ideologií, shrnuje základní údaje o regulaci a samoregulaci reklamy. Zkoumá vztah voliče k politické reklamě a vztah politické reklamy k ideologii.
Anotace v angličtině
This thesis defines basic terminology in the field of advertising and main political science ideologies, it summarises basic data on regulation and self-regulation of advertising. It investigates the relationship between a voter and political advertising as well as the relationship between political advertising and ideology.
Klíčová slova
reklama, ideologie, politický marketing
Klíčová slova v angličtině
Advertising, Ideology, Political Marketing
Rozsah průvodní práce
61 s., 2 s. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Práce definuje základní pojmy z oblasti reklamy a hlavních politických ideologií, shrnuje základní údaje o regulaci a samoregulaci reklamy. Zkoumá vztah voliče k politické reklamě a vztah politické reklamy k ideologii.
Anotace v angličtině
This thesis defines basic terminology in the field of advertising and main political science ideologies, it summarises basic data on regulation and self-regulation of advertising. It investigates the relationship between a voter and political advertising as well as the relationship between political advertising and ideology.
Klíčová slova
reklama, ideologie, politický marketing
Klíčová slova v angličtině
Advertising, Ideology, Political Marketing
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární prameny z oblasti daného tématu. Zpracujte dostupnou literaturu a materiály směřující k danému tématu.
2. Formulujte teoretická východiska pro analýzu a interpretaci daného tématu.
3. Stanovte pracovní hypotézy a analyzujte současnou situaci v oblasti daného tématu.
4. Zhodnoťte výsledky analýzy, ověřte platnost hypotéz a vyvoďte závěry.
5. Na základě výsledků navrhněte řešení.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární prameny z oblasti daného tématu. Zpracujte dostupnou literaturu a materiály směřující k danému tématu.
2. Formulujte teoretická východiska pro analýzu a interpretaci daného tématu.
3. Stanovte pracovní hypotézy a analyzujte současnou situaci v oblasti daného tématu.
4. Zhodnoťte výsledky analýzy, ověřte platnost hypotéz a vyvoďte závěry.
5. Na základě výsledků navrhněte řešení.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, P. Marketing Management. Praha: Victoria Publishing, 1995.
BURTON, G. Úvod do studia médií. Brno: Barrister & Principal, 2001.
HEYWOOD, A. Politické ideologie. Praha: Victoria Publishing, 1994.
SVOBODA, V. Reklama. Brno: Mospra, 1998.
VYSEKALOVÁ, J. Psychologie v marketingových komunikacích. Brno: Mospra, 1997.
SCHULTZ, D. E. Moderní reklama: umění zaujmout. Praha: Grada, 1995.
ČEPELKA, O. Práce s veřejností. Liberec: Nadace Omega, 1997.
STERN, J. Media, psychoanalýza a jiné perverze. Praha: Malvern, 2006.
STERN, J. Totem, incest a odkouzlení buržoazie. Praha: Malvern, 2007.
ŽIŽEK, S. Mluvil tu někdo o totalitarismu? Praha: Tranzit, 2007.
RAMONET, I. Tyranie médií. Praha: Mladá Fronta, 2003.
JÁNSKÝ, P. Totalita slovem, písní, obrazem. Cheb: Music Cheb, 2004
KLEMPERER, V. Jazyk Třetí říše. Praha: H+H, 2003.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, P. Marketing Management. Praha: Victoria Publishing, 1995.
BURTON, G. Úvod do studia médií. Brno: Barrister & Principal, 2001.
HEYWOOD, A. Politické ideologie. Praha: Victoria Publishing, 1994.
SVOBODA, V. Reklama. Brno: Mospra, 1998.
VYSEKALOVÁ, J. Psychologie v marketingových komunikacích. Brno: Mospra, 1997.
SCHULTZ, D. E. Moderní reklama: umění zaujmout. Praha: Grada, 1995.
ČEPELKA, O. Práce s veřejností. Liberec: Nadace Omega, 1997.
STERN, J. Media, psychoanalýza a jiné perverze. Praha: Malvern, 2006.
STERN, J. Totem, incest a odkouzlení buržoazie. Praha: Malvern, 2007.
ŽIŽEK, S. Mluvil tu někdo o totalitarismu? Praha: Tranzit, 2007.
RAMONET, I. Tyranie médií. Praha: Mladá Fronta, 2003.
JÁNSKÝ, P. Totalita slovem, písní, obrazem. Cheb: Music Cheb, 2004
KLEMPERER, V. Jazyk Třetí říše. Praha: H+H, 2003.