Diplomová práca sa venuje hudobne - športovému festivalu Streetfest Malacky, ktorý zapája do svojej platformy mestského festivalu nielen hudobnú zložku, ale i šport. Rozhodujúcim faktorom úspechu podujatia však nie je len nápad a produkt, ale i efektívna marke-tingová komunikácia festivalu, ktorou sa práve diplomová práca primárne zaoberá.
Teoretická časť práce definuje teoretické zázemie pre ďalší vývoj práce. Praktická časť práce skúma ideu a organizáciu podujatia a detailne popisuje jeho komunikačný mix. Na základe nadobudnutých poznatkov praktickej časti práce, realizovaného marketingového výskumu a ďalších analýz, projektová časť predkladá pre festival návrhy nových komunikačných riešení. Nové riešenia majú priniesť zvýšenie kvality, odlíšiteľnosti a konkurencieschopnosti podujatia na poli súčasných slovenských festivalov.
Anotace v angličtině
The thesis is dedicated to music - sport festival Streetfest Malacky which connects to the platform of city festival not just music but also sport. However, the limiting factor of success is not only idea or product but also effective marketing communication which is also main object of research of thesis.
The theoretical part creates the base for next steps of thesis. Practical part focuses on idea and organization and describes the communication mix. Pieces of knowledge from practical part, marketing research and other analysis create the base for new solutions in project part. The benefits of new solutions are higher quality, differentiation and competitive advantage on the field of Slovak festivals.
Klíčová slova
festival Streetfest Malacky, šport, hudba, mesto Malacky, marketingový mix, marketingová komunikácia, komunikačná stratégia, corporate identity, projekt
Klíčová slova v angličtině
festival Streetfest Malacky, sport, music, city Malacky, marketing mix, marketing communication, marketing strategy, corporate identity, project
Rozsah průvodní práce
56 s., 12 s. obr. priloh
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práca sa venuje hudobne - športovému festivalu Streetfest Malacky, ktorý zapája do svojej platformy mestského festivalu nielen hudobnú zložku, ale i šport. Rozhodujúcim faktorom úspechu podujatia však nie je len nápad a produkt, ale i efektívna marke-tingová komunikácia festivalu, ktorou sa práve diplomová práca primárne zaoberá.
Teoretická časť práce definuje teoretické zázemie pre ďalší vývoj práce. Praktická časť práce skúma ideu a organizáciu podujatia a detailne popisuje jeho komunikačný mix. Na základe nadobudnutých poznatkov praktickej časti práce, realizovaného marketingového výskumu a ďalších analýz, projektová časť predkladá pre festival návrhy nových komunikačných riešení. Nové riešenia majú priniesť zvýšenie kvality, odlíšiteľnosti a konkurencieschopnosti podujatia na poli súčasných slovenských festivalov.
Anotace v angličtině
The thesis is dedicated to music - sport festival Streetfest Malacky which connects to the platform of city festival not just music but also sport. However, the limiting factor of success is not only idea or product but also effective marketing communication which is also main object of research of thesis.
The theoretical part creates the base for next steps of thesis. Practical part focuses on idea and organization and describes the communication mix. Pieces of knowledge from practical part, marketing research and other analysis create the base for new solutions in project part. The benefits of new solutions are higher quality, differentiation and competitive advantage on the field of Slovak festivals.
Klíčová slova
festival Streetfest Malacky, šport, hudba, mesto Malacky, marketingový mix, marketingová komunikácia, komunikačná stratégia, corporate identity, projekt
Klíčová slova v angličtině
festival Streetfest Malacky, sport, music, city Malacky, marketing mix, marketing communication, marketing strategy, corporate identity, project
Zásady pro vypracování
1. Určite si pracovní cíle a hypotézy. Vyhledejte a zhodnoťte literární zdroje týkajíce se tématu organizace, marketingových komunikací a event marketingu.
2. Věnujte pozornost analýze festivalů a definujte současné trendy.
3. Shrňte teoretické poznatky do podoby východiska pro řešení problému.
4. Využijte teoretické poznatky a aplikujte je při analýze marketingové komunikace festivalu Streetfest a zhodnoťte jejich efektivitu.
5. V rámci výzkumu zjistěte, jaké je veřejné mínění o festivalu.
6. Zhodnoťte výsledky analýz a výzkumu a ověřte platnost hypotéz.
7. Na základě ověření platnosti hypotéz a výsledků výzkumu vytvořte návrh komunikační strategie.
Zásady pro vypracování
1. Určite si pracovní cíle a hypotézy. Vyhledejte a zhodnoťte literární zdroje týkajíce se tématu organizace, marketingových komunikací a event marketingu.
2. Věnujte pozornost analýze festivalů a definujte současné trendy.
3. Shrňte teoretické poznatky do podoby východiska pro řešení problému.
4. Využijte teoretické poznatky a aplikujte je při analýze marketingové komunikace festivalu Streetfest a zhodnoťte jejich efektivitu.
5. V rámci výzkumu zjistěte, jaké je veřejné mínění o festivalu.
6. Zhodnoťte výsledky analýz a výzkumu a ověřte platnost hypotéz.
7. Na základě ověření platnosti hypotéz a výsledků výzkumu vytvořte návrh komunikační strategie.
Seznam doporučené literatury
Kotler, P.: Marketing management, 10. rozšírené vydanie, Grada Publishing, 2001, ISBN: 80-247-0016-6
De Pelsmacker, P.: Marketingová komunikace, Grada, 2003, ISBN 80-247-0254-1
Clow, Kenneth E.: Reklama, propagace a marketingová komunikace, Computer Press, 2008, ISBN 80-289-0554-12
Šindler, P.: Event marketing : jak využít emoce v marketingové komunikaci, Grada, 2003, ISBN 80-247-0016-6
Postler, M.: Média v reklamě: televize, rozhlas, tisk, Praha : Oeconomica, 2003, ISBN 80-245-0629-7
Seznam doporučené literatury
Kotler, P.: Marketing management, 10. rozšírené vydanie, Grada Publishing, 2001, ISBN: 80-247-0016-6
De Pelsmacker, P.: Marketingová komunikace, Grada, 2003, ISBN 80-247-0254-1
Clow, Kenneth E.: Reklama, propagace a marketingová komunikace, Computer Press, 2008, ISBN 80-289-0554-12
Šindler, P.: Event marketing : jak využít emoce v marketingové komunikaci, Grada, 2003, ISBN 80-247-0016-6
Postler, M.: Média v reklamě: televize, rozhlas, tisk, Praha : Oeconomica, 2003, ISBN 80-245-0629-7