Ve své diplomové práci se budu zabývat využitím marketingových komunikací ve veřejné správě. Cílem mé práce má být zjištění a zmapování využití marketingových komunikací vybraných měst a obcí při komunikaci s vnějším okolím, například občany, turisty, médii a dalšími. Jako metodu pro zjištění údajů jsem si zvolila dotazníkové šetření. Výsledky použiji při návrhu řešení efektivnější komunikace mezi úřadem a občanem.
Anotace v angličtině
In his thesis, I will consider the application of marketing communications in public administration. The goal of my work is to find and map using of marketing communications by selected municipalities in communications with outside surroundings, such as citizens, tourists, media and others. As a method for finding out this information I have chosen questionnaire survey. Thesis will result in suggestion of more effective communication between the authority and the citizen.
Klíčová slova
veřejná správa, marketingová komunikace, obec, město, občan, turista, média, marketing veřejné správy
Klíčová slova v angličtině
public administration, marketing communication, community, city, town, citizen, tourist, media, marketing of public administration
Rozsah průvodní práce
97 s., 11 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Ve své diplomové práci se budu zabývat využitím marketingových komunikací ve veřejné správě. Cílem mé práce má být zjištění a zmapování využití marketingových komunikací vybraných měst a obcí při komunikaci s vnějším okolím, například občany, turisty, médii a dalšími. Jako metodu pro zjištění údajů jsem si zvolila dotazníkové šetření. Výsledky použiji při návrhu řešení efektivnější komunikace mezi úřadem a občanem.
Anotace v angličtině
In his thesis, I will consider the application of marketing communications in public administration. The goal of my work is to find and map using of marketing communications by selected municipalities in communications with outside surroundings, such as citizens, tourists, media and others. As a method for finding out this information I have chosen questionnaire survey. Thesis will result in suggestion of more effective communication between the authority and the citizen.
Klíčová slova
veřejná správa, marketingová komunikace, obec, město, občan, turista, média, marketing veřejné správy
Klíčová slova v angličtině
public administration, marketing communication, community, city, town, citizen, tourist, media, marketing of public administration
Zásady pro vypracování
1. Charakterizujte teorii marketingu veřejné správy, marketingových komunikací ve veřejné správě a definujte základní pojmy.
2. Formulujte základní cíle a hypotézy vztahující se k tématu a cílům práce.
3. Prostřednictvím dotazníkového šetření analyzujte komunikaci vybraných obcí v ČR s vnějším prostředím.
4. S využitím získaných informací charakterizujte cílové skupiny marketingových komunikací obcí a definujte vnější marketingové prostředí obcí.
5. Na základě poznatků z dotazníkového šetření navrhněte způsoby řešení vedoucí ke zlepšení komunikace obcí s vnějším prostředím, verifikujte hypotézy a zhodnoťte stanovené cíle.
Zásady pro vypracování
1. Charakterizujte teorii marketingu veřejné správy, marketingových komunikací ve veřejné správě a definujte základní pojmy.
2. Formulujte základní cíle a hypotézy vztahující se k tématu a cílům práce.
3. Prostřednictvím dotazníkového šetření analyzujte komunikaci vybraných obcí v ČR s vnějším prostředím.
4. S využitím získaných informací charakterizujte cílové skupiny marketingových komunikací obcí a definujte vnější marketingové prostředí obcí.
5. Na základě poznatků z dotazníkového šetření navrhněte způsoby řešení vedoucí ke zlepšení komunikace obcí s vnějším prostředím, verifikujte hypotézy a zhodnoťte stanovené cíle.
Seznam doporučené literatury
Foret, M.: Marketingová komunikace. Computer Press, Brno, 2003.
Janečková, L.; Vaštíková, M.: Marketing měst a obcí. Grada Publishing, Praha 1999.
Janečková, Lidmila - Vaštíková, Miroslava. Marketing služeb. 1. vyd. Praha : Grada, 2000.
Foret, M.,Foretová, V.: Jak rozvíjet místní cestovní ruch. Grada Publishing, Praha 2001.
Foret, M.: Komunikace s veřejností. Masarykova univerzita, Brno 1994
Seznam doporučené literatury
Foret, M.: Marketingová komunikace. Computer Press, Brno, 2003.
Janečková, L.; Vaštíková, M.: Marketing měst a obcí. Grada Publishing, Praha 1999.
Janečková, Lidmila - Vaštíková, Miroslava. Marketing služeb. 1. vyd. Praha : Grada, 2000.
Foret, M.,Foretová, V.: Jak rozvíjet místní cestovní ruch. Grada Publishing, Praha 2001.
Foret, M.: Komunikace s veřejností. Masarykova univerzita, Brno 1994