Predkladaná diplomová práca sa zaoberá spracovaním projektu zvýšenia trhového podielu softwaru OpenProj - softwaru pre podporu projektového riadenia. Projektová časť práce vychádzala z podrobnej kvantitatívnej a kvalitatívnej analýzy konkrétneho tržného segmentu, rovnako ako nadobudnutých teoretických poznatkov a orientačnej analýzy situácie. Projekt, ktorý je spracovaný na základe štandardov projektového riadenia je pripravený tak, aby priniesol a uspel na trhu s produktom, ktorý poskytne projektovým manažérom potrebnú podporu pri plánovaní a riadení širokej škály projektov.
Anotace v angličtině
This thesis describes establishment of a project of the icreasing market share of product OpenProj in segment of project management support software. The practical part was supported by extensive quantitative and qualitative research of the specific segment of the market. The project is designed to comply with project management standards and to achieve success on market with product which will supply project managers needed support with planning, managing and delivering wide range of projects.
Klíčová slova
Software pre podporu projektového riadenia, funkcie softwaru, analýza konkurencie, kvantitatívna analýza, projektové riadenie, analýza rizika, zvyšovanie trhového podielu.
Predkladaná diplomová práca sa zaoberá spracovaním projektu zvýšenia trhového podielu softwaru OpenProj - softwaru pre podporu projektového riadenia. Projektová časť práce vychádzala z podrobnej kvantitatívnej a kvalitatívnej analýzy konkrétneho tržného segmentu, rovnako ako nadobudnutých teoretických poznatkov a orientačnej analýzy situácie. Projekt, ktorý je spracovaný na základe štandardov projektového riadenia je pripravený tak, aby priniesol a uspel na trhu s produktom, ktorý poskytne projektovým manažérom potrebnú podporu pri plánovaní a riadení širokej škály projektov.
Anotace v angličtině
This thesis describes establishment of a project of the icreasing market share of product OpenProj in segment of project management support software. The practical part was supported by extensive quantitative and qualitative research of the specific segment of the market. The project is designed to comply with project management standards and to achieve success on market with product which will supply project managers needed support with planning, managing and delivering wide range of projects.
Klíčová slova
Software pre podporu projektového riadenia, funkcie softwaru, analýza konkurencie, kvantitatívna analýza, projektové riadenie, analýza rizika, zvyšovanie trhového podielu.
1. Najděte, prostudujte a zpracujte vhodné zdroje k tématu.
2. Proveďte analýzu trhu se zaměřením na současné využití produktu.
3. Analyzujte možné B2B komunikační kanály pro budoucí propagaci produktu.
4. Vypracujte projekt na zvýšení tržního podílu produktu a podrobte ho rizikové analýze.
Zásady pro vypracování
1. Najděte, prostudujte a zpracujte vhodné zdroje k tématu.
2. Proveďte analýzu trhu se zaměřením na současné využití produktu.
3. Analyzujte možné B2B komunikační kanály pro budoucí propagaci produktu.
4. Vypracujte projekt na zvýšení tržního podílu produktu a podrobte ho rizikové analýze.
Seznam doporučené literatury
STRAUSS, Judy, EL-ANSARY, Adel, FROST, Raymond. E-Marketing. 4th edition. New Jersey : Pearson Education, Inc, c2006. 456 s. ISBN 0-13-148519-9.
MOHAMMED, Rafi A., et al. Internet marketing : Building advantage in a networked economy. 2nd edition. New York : McGraw-Hill, c2004. 743 s. ISBN 0-07-253842-2.
PORVAZNÍK, Ján. Celostní management. Bratislava : Sprint, 2003. 512 s. ISBN 80-89085-05-9.
KOTLER, Philip, ARMSTRONG, Gary. Marketing. Praha : Grada, 2004. 855 s. ISBN 8024705133.
BĚLOHLÁVEK, František, KOŠŤAN, Pavol, ŠULER, Oldřich. Management. Olomouc : Rubico, 2001. 642 s. ISBN 80-85839-45-8.
Seznam doporučené literatury
STRAUSS, Judy, EL-ANSARY, Adel, FROST, Raymond. E-Marketing. 4th edition. New Jersey : Pearson Education, Inc, c2006. 456 s. ISBN 0-13-148519-9.
MOHAMMED, Rafi A., et al. Internet marketing : Building advantage in a networked economy. 2nd edition. New York : McGraw-Hill, c2004. 743 s. ISBN 0-07-253842-2.
PORVAZNÍK, Ján. Celostní management. Bratislava : Sprint, 2003. 512 s. ISBN 80-89085-05-9.
KOTLER, Philip, ARMSTRONG, Gary. Marketing. Praha : Grada, 2004. 855 s. ISBN 8024705133.
BĚLOHLÁVEK, František, KOŠŤAN, Pavol, ŠULER, Oldřich. Management. Olomouc : Rubico, 2001. 642 s. ISBN 80-85839-45-8.