Bakalářská práce se zabývá problematikou sportovního marketingu. Také detailně řeší využití marketingových komunikací v oblasti sportu. Práce s také zabývá sponzorováním v oblasti sportu, jelikož sponzoring je jednou z nejvíce využívaných forem marketingových komunikací ve sportu.
Práce se také detailně zaobírá využitím marketingových komunikací ve zlínském hokejovém klubu HC RI Okna. Po analýze následuje zhodnocení, doporučení pro zlepšení marketingové komunikace hokejového klubu a vyvození závěrů.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the problems of sports marketing. It also solves, in detail, the exploitation of the marketing communications in the field of sport. Moreover, the thesis focuses on a sonsorhip in field of sport, because the sponsorship is one of the most exploited forms of the marketing communications in sport. Furthermore, the thesis deals in detail with the utiization of the marketing communications in Zlin´s ice hockey club HC RI Okna. The nalalysis is followed by the evalution, recommendation for improvement of the marketing communication of the ice hockey club and the elicitation of conclusion.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, sponzorování ve sportu, hokej, HC RI Okna Zlín
Klíčová slova v angličtině
Marketing communications, sponsorship in sport, ice hockey, HC RI Okna Zlín
Rozsah průvodní práce
57 s., 3 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá problematikou sportovního marketingu. Také detailně řeší využití marketingových komunikací v oblasti sportu. Práce s také zabývá sponzorováním v oblasti sportu, jelikož sponzoring je jednou z nejvíce využívaných forem marketingových komunikací ve sportu.
Práce se také detailně zaobírá využitím marketingových komunikací ve zlínském hokejovém klubu HC RI Okna. Po analýze následuje zhodnocení, doporučení pro zlepšení marketingové komunikace hokejového klubu a vyvození závěrů.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the problems of sports marketing. It also solves, in detail, the exploitation of the marketing communications in the field of sport. Moreover, the thesis focuses on a sonsorhip in field of sport, because the sponsorship is one of the most exploited forms of the marketing communications in sport. Furthermore, the thesis deals in detail with the utiization of the marketing communications in Zlin´s ice hockey club HC RI Okna. The nalalysis is followed by the evalution, recommendation for improvement of the marketing communication of the ice hockey club and the elicitation of conclusion.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, sponzorování ve sportu, hokej, HC RI Okna Zlín
Klíčová slova v angličtině
Marketing communications, sponsorship in sport, ice hockey, HC RI Okna Zlín
Zásady pro vypracování
1. Nastudujte teoretické poznatky k tématu.
2. Proveďte analýzu marketingových komunikací zvoleného sportovního klubu.
3. Vyhodnoťte analýzu a navrhněte vlastní doporučení pro zlepšení.
4. Vyvoďte závěry a proveďte zhodnocení.
Zásady pro vypracování
1. Nastudujte teoretické poznatky k tématu.
2. Proveďte analýzu marketingových komunikací zvoleného sportovního klubu.
3. Vyhodnoťte analýzu a navrhněte vlastní doporučení pro zlepšení.
4. Vyvoďte závěry a proveďte zhodnocení.
Seznam doporučené literatury
ČÁSLAVOVÁ, Eva. Management sportu. 1. vyd. Praha : East West Publishing Company, 2000. 172 s. ISBN 80-7219-010-5.
DE PELSMACKER, Patrick, et al. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha : Grada, 2003. 581 s., barevné obrázkové přílohy. Přeloženo z angličtiny. ISBN 8024702541.
DVOŘÁKOVÁ, Šárka. Sportovní marketing. 1. vyd. Masarykova univerzita v Brně : [s.n.], 2005. 72 s. ISBN 80-210-3901-9.
KOTLER, P., Marketing a management, 10. vydání, Praha, Grada Publishing, 2001, ISBN 80-247-0016.6.
NOVOTNÝ, Jiří. Ekonomika sportu. 1. vyd. Praha : ISV nakladatelství, 2000. 263 s. ISBN 80-85866-58-4.
Seznam doporučené literatury
ČÁSLAVOVÁ, Eva. Management sportu. 1. vyd. Praha : East West Publishing Company, 2000. 172 s. ISBN 80-7219-010-5.
DE PELSMACKER, Patrick, et al. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha : Grada, 2003. 581 s., barevné obrázkové přílohy. Přeloženo z angličtiny. ISBN 8024702541.
DVOŘÁKOVÁ, Šárka. Sportovní marketing. 1. vyd. Masarykova univerzita v Brně : [s.n.], 2005. 72 s. ISBN 80-210-3901-9.
KOTLER, P., Marketing a management, 10. vydání, Praha, Grada Publishing, 2001, ISBN 80-247-0016.6.
NOVOTNÝ, Jiří. Ekonomika sportu. 1. vyd. Praha : ISV nakladatelství, 2000. 263 s. ISBN 80-85866-58-4.