Bakalářská práce na téma marketingové komunikace Českých drah se zabývá popisem a analýzou komu-nikačních nástrojů užívaných společností České dráhy a.s. z hlediska jejich vhodnosti pro zvolenou cílovou skupinu a jejich souladu s firemní identitou. Práce analyzuje jednotlivé typy marketingových komunikací a jejich nástroje, tedy reklamu, osobní prodej, podporu prodeje, public relations a internetovou komunikaci a hodnotí jejich nastavení také vzhle-dem k předmětu činnosti společnosti České dráhy.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis’s name is Marketing communications of the Czech railways. It descri-bes and analyses marketing communications of Czech railways regarding its convenience for the target group and according to corporate identity. The thesis analyses each type of marketing communications used by Czech railways, especially advertising, personal selling, sales promotion, public relations and online communications according to the services produced by this company.
Klíčová slova
Klíčová slova: doprava, železnice, České dráhy, marketing služeb, marketingový mix, marketingové komunikace, reklama, podpora prodeje, public relations, webové stránky
Klíčová slova v angličtině
Keywords: transport, railways, Czech railways, marketing of service, marketing mix, marketing communications, advertising, sales promotion, public relations, online communications
Rozsah průvodní práce
78 s., 2 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce na téma marketingové komunikace Českých drah se zabývá popisem a analýzou komu-nikačních nástrojů užívaných společností České dráhy a.s. z hlediska jejich vhodnosti pro zvolenou cílovou skupinu a jejich souladu s firemní identitou. Práce analyzuje jednotlivé typy marketingových komunikací a jejich nástroje, tedy reklamu, osobní prodej, podporu prodeje, public relations a internetovou komunikaci a hodnotí jejich nastavení také vzhle-dem k předmětu činnosti společnosti České dráhy.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis’s name is Marketing communications of the Czech railways. It descri-bes and analyses marketing communications of Czech railways regarding its convenience for the target group and according to corporate identity. The thesis analyses each type of marketing communications used by Czech railways, especially advertising, personal selling, sales promotion, public relations and online communications according to the services produced by this company.
Klíčová slova
Klíčová slova: doprava, železnice, České dráhy, marketing služeb, marketingový mix, marketingové komunikace, reklama, podpora prodeje, public relations, webové stránky
Klíčová slova v angličtině
Keywords: transport, railways, Czech railways, marketing of service, marketing mix, marketing communications, advertising, sales promotion, public relations, online communications
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární rešerši k tématu. Věnujte pozornost specifikům zvoleného sektoru služeb a nástrojům marketingových komunikací.
2. Stanovte cíle, metody a hypotézy práce.
3. Charakterizujte společnost České dráhy, definujte její cílové skupiny a nástroje externích marketingových komunikací.
4. Na základě sběru sekundárních dat analyzujte vybrané komunikační nástroje Českých drah dle předem stanovených kritérií.
5. Závěry dílčích analýz sestavte do SWOT. Verifikujte hypotézy.
6. Sestavte závěry a doporučení pro zefektivnění externí komunikace ČD.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární rešerši k tématu. Věnujte pozornost specifikům zvoleného sektoru služeb a nástrojům marketingových komunikací.
2. Stanovte cíle, metody a hypotézy práce.
3. Charakterizujte společnost České dráhy, definujte její cílové skupiny a nástroje externích marketingových komunikací.
4. Na základě sběru sekundárních dat analyzujte vybrané komunikační nástroje Českých drah dle předem stanovených kritérií.
5. Závěry dílčích analýz sestavte do SWOT. Verifikujte hypotézy.
6. Sestavte závěry a doporučení pro zefektivnění externí komunikace ČD.
Seznam doporučené literatury
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb : efektivně a moderně. 1. vyd. Praha : Grada, 2008. 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
PELSMACKER, Patrick De, GEUENS, Maggie, BERGH, Joeri Van den . Marketingová komunikace. Praha : Grada, 2003. 581 s. ISBN 8024702541.
SVOBODA, Václav. Public relations : moderně a účinně. Praha : Grada, 2006. 240 s. ISBN 80-247-0564-8.
TELLIS, Gerard J. Reklama a podpora prodeje. Praha : Grada, 2000. 602 s. ISBN 8071699977.
PAYNE, Adrian. Marketing služeb. 1. vyd. Praha : Grada, 1996. 247 s. ISBN 807169276X.
Seznam doporučené literatury
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb : efektivně a moderně. 1. vyd. Praha : Grada, 2008. 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
PELSMACKER, Patrick De, GEUENS, Maggie, BERGH, Joeri Van den . Marketingová komunikace. Praha : Grada, 2003. 581 s. ISBN 8024702541.
SVOBODA, Václav. Public relations : moderně a účinně. Praha : Grada, 2006. 240 s. ISBN 80-247-0564-8.
TELLIS, Gerard J. Reklama a podpora prodeje. Praha : Grada, 2000. 602 s. ISBN 8071699977.
PAYNE, Adrian. Marketing služeb. 1. vyd. Praha : Grada, 1996. 247 s. ISBN 807169276X.