Bakalářská práce ve své teoretické části shrnuje poznatky z oblasti managementu divadla s ohledem na specifika muzikálu a marketingu nevládních neziskových organizací se zamě-řením na kulturu. V praktické části práce představuje občanské sdružení Musical Havířov, jež v současnosti realizuje projekt muzikál Srdce. V konfrontaci s jinými aktivitami sdružení jsou hodnoceny marketingové komunikace muzikálu Srdce a na základě dotazníkového šetření je analyzován pohled diváků na marketingové komunikace tohoto muzikálového projektu.
Anotace v angličtině
In its theoretic part, this bachelor thesis contains facts from theatre management and mar-keting of non-profit organizations specialized in culture. Non-governmental organization Musical Havířov is presented in a practical part of the thesis. Nowadays, the Musical Haví-řov realizes a project musical Srdce. There are marketing communications of musical Srdce evaluated in comparison with other activities of the organization. The spectators‘ view on marketing communications of the Srdce musical is based on questionairy analyse.
Klíčová slova
marketingové komunikace, art marketing, nezisková organizace, občanské sdružení, divadlo, muzikál
Klíčová slova v angličtině
marketing communications, art marketing, non-profit organizations, non-governmental organization, theatre, musical
Rozsah průvodní práce
61 s., 11 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce ve své teoretické části shrnuje poznatky z oblasti managementu divadla s ohledem na specifika muzikálu a marketingu nevládních neziskových organizací se zamě-řením na kulturu. V praktické části práce představuje občanské sdružení Musical Havířov, jež v současnosti realizuje projekt muzikál Srdce. V konfrontaci s jinými aktivitami sdružení jsou hodnoceny marketingové komunikace muzikálu Srdce a na základě dotazníkového šetření je analyzován pohled diváků na marketingové komunikace tohoto muzikálového projektu.
Anotace v angličtině
In its theoretic part, this bachelor thesis contains facts from theatre management and mar-keting of non-profit organizations specialized in culture. Non-governmental organization Musical Havířov is presented in a practical part of the thesis. Nowadays, the Musical Haví-řov realizes a project musical Srdce. There are marketing communications of musical Srdce evaluated in comparison with other activities of the organization. The spectators‘ view on marketing communications of the Srdce musical is based on questionairy analyse.
Klíčová slova
marketingové komunikace, art marketing, nezisková organizace, občanské sdružení, divadlo, muzikál
Klíčová slova v angličtině
marketing communications, art marketing, non-profit organizations, non-governmental organization, theatre, musical
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární prameny z oblasti nekomerčních marketingových komunikací se zaměřením na kulturu. Formulujte teoretická východiska pro analýzu marketingových komunikací muzikálu Srdce a pracovní hypotézy.
2. Zpracujte analýzu marketingových komunikací muzikálu Srdce v konfrontaci s dalšími aktivitami občanského sdružení Musical Havířov. Zhodnoťte výsledky analýzy, ověřte platnost stanovených pracovních hypotéz a vyvoďte závěry.
3. Na základě závěrečného shrnutí případně navrhněte doporučení vedoucí ke zefektivnění současných forem marketingových komunikací pro muzikál Srdce.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární prameny z oblasti nekomerčních marketingových komunikací se zaměřením na kulturu. Formulujte teoretická východiska pro analýzu marketingových komunikací muzikálu Srdce a pracovní hypotézy.
2. Zpracujte analýzu marketingových komunikací muzikálu Srdce v konfrontaci s dalšími aktivitami občanského sdružení Musical Havířov. Zhodnoťte výsledky analýzy, ověřte platnost stanovených pracovních hypotéz a vyvoďte závěry.
3. Na základě závěrečného shrnutí případně navrhněte doporučení vedoucí ke zefektivnění současných forem marketingových komunikací pro muzikál Srdce.
Seznam doporučené literatury
ČEPELKA, Oldřich. Průvodce neziskovým sektorem Evropské unie. 1. vyd. Liberec : Omega, 2003. 135 s. ISBN 8090237630.
REKTOŘÍK, Jaroslav. Organizace neziskového sektoru : základy ekonomiky, teorie a řízení. 2. aktualiz. vyd. Praha : Ekopress, 2007. 187 s. ISBN 978-80-86929-25-5.
BERNSTEIN, Joanne Scheff. Arts Marketing Insights : the Dynamics of Building and Retaining Performing Arts Audiences. San Francisco : Jossey-Bass, 2007. 294 s. ISBN 978-0-7879-7844-0.
HILL, Elizabeth, O\'SULLIVAN, Catherine, O\'SULLIVAN, Terry. Creative Arts Marketing. 2. vyd. Boston, MA : Butterworth-Heinemann, 2003. 360 s. ISBN 0-7506-5737-5.
Seznam doporučené literatury
ČEPELKA, Oldřich. Průvodce neziskovým sektorem Evropské unie. 1. vyd. Liberec : Omega, 2003. 135 s. ISBN 8090237630.
REKTOŘÍK, Jaroslav. Organizace neziskového sektoru : základy ekonomiky, teorie a řízení. 2. aktualiz. vyd. Praha : Ekopress, 2007. 187 s. ISBN 978-80-86929-25-5.
BERNSTEIN, Joanne Scheff. Arts Marketing Insights : the Dynamics of Building and Retaining Performing Arts Audiences. San Francisco : Jossey-Bass, 2007. 294 s. ISBN 978-0-7879-7844-0.
HILL, Elizabeth, O\'SULLIVAN, Catherine, O\'SULLIVAN, Terry. Creative Arts Marketing. 2. vyd. Boston, MA : Butterworth-Heinemann, 2003. 360 s. ISBN 0-7506-5737-5.