Práce se zabývá tím jak společnost Tesco Stores, vyuţívá nástroje marketingové komunikace ve svých propagačních aktivitách na lokálních úrovních pro Českou a Sloven-sku republiku. Teoreticky se zabývá základním rozdělení maloobchodu a strategií komuni-kačního mixu obchodního řetězce. Ukazuje téţ význam reklamní agentury pro firmu a psy-chologii komunikace. To vše je aplikováno na konkrétní kampaně.
Anotace v angličtině
This work is about promotional activities of local campaigns Tesco Stores in Czech and Slovak republic. It shows division of retailing and strategy of communication mix of retail. It indicates function of advertising agency for company and shows psychology of communication. All of that is apply on concrete campaigns.
Klíčová slova
Maloobchod, marketing maloobchodu, komunikační mix maloobchodu, strategie marke-tingové komunikace, nástroje komunikačního mixu, psychologie propagace, výběr reklam-ní agentury, role reklamní agentury, lokální kampaně, trh a konkurence, cílové skupiny, komunikační strategie, komunikace nízké ceny
Klíčová slova v angličtině
Retail, retail marketing, retail communication mix, strategy of marketing communication, implements of communication mix, psychology of promotion, selection of advertising agency, function of advertising agency, local campaigns, market and competition, target groups, communication strategy, communication of low price
Rozsah průvodní práce
68 s., 16 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Práce se zabývá tím jak společnost Tesco Stores, vyuţívá nástroje marketingové komunikace ve svých propagačních aktivitách na lokálních úrovních pro Českou a Sloven-sku republiku. Teoreticky se zabývá základním rozdělení maloobchodu a strategií komuni-kačního mixu obchodního řetězce. Ukazuje téţ význam reklamní agentury pro firmu a psy-chologii komunikace. To vše je aplikováno na konkrétní kampaně.
Anotace v angličtině
This work is about promotional activities of local campaigns Tesco Stores in Czech and Slovak republic. It shows division of retailing and strategy of communication mix of retail. It indicates function of advertising agency for company and shows psychology of communication. All of that is apply on concrete campaigns.
Klíčová slova
Maloobchod, marketing maloobchodu, komunikační mix maloobchodu, strategie marke-tingové komunikace, nástroje komunikačního mixu, psychologie propagace, výběr reklam-ní agentury, role reklamní agentury, lokální kampaně, trh a konkurence, cílové skupiny, komunikační strategie, komunikace nízké ceny
Klíčová slova v angličtině
Retail, retail marketing, retail communication mix, strategy of marketing communication, implements of communication mix, psychology of promotion, selection of advertising agency, function of advertising agency, local campaigns, market and competition, target groups, communication strategy, communication of low price
Zásady pro vypracování
1. Vyhledejte, prostudujte a zpracujte teoretické podklady z literatury vztahující se k tématu.
2. Analyzujte reklamní kampaně společnosti Tesco Stores před a po změně reklamní agentury.
3. Proveďte zhodnocení nové komunikace Tesco Stores s akcentem na lokální úpravu kampaně.
4. Vyvoďte závěry ze zjištěných dat.
Zásady pro vypracování
1. Vyhledejte, prostudujte a zpracujte teoretické podklady z literatury vztahující se k tématu.
2. Analyzujte reklamní kampaně společnosti Tesco Stores před a po změně reklamní agentury.
3. Proveďte zhodnocení nové komunikace Tesco Stores s akcentem na lokální úpravu kampaně.
4. Vyvoďte závěry ze zjištěných dat.
Seznam doporučené literatury
DE PELSMACKER, Patrick, et al. Marketingové komunikace. [s.l.] : Grada Publishing, 2003. 581 s. ISBN 8024702541.
KOMÁRKOVÁ, Růžena, RYMEŠ, Milan, VYSEKALOVÁ, Jitka. Psychologie trhu. [s.l.] : Grada Publishing, 1998. 154 s. ISBN 8071696323.
KOTLER, Philip, et al. Inovativní marketing : Jak kreativním myšlením zvítězit u zákazníků. [s.l.] : Grada Publishing, 2005. 199 s. ISBN 802470921X.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Psychologie spotřebitele : Jak zákazníci nakupují. [s.l.] : Grada Publishing, 2004. 283 s. ISBN 8024703939.
KOTLER, Philip, ARMSTRONG, Gary. Marketing. [s.l.] : Grada, 2003. 855 s. ISBN 8024705133.
Seznam doporučené literatury
DE PELSMACKER, Patrick, et al. Marketingové komunikace. [s.l.] : Grada Publishing, 2003. 581 s. ISBN 8024702541.
KOMÁRKOVÁ, Růžena, RYMEŠ, Milan, VYSEKALOVÁ, Jitka. Psychologie trhu. [s.l.] : Grada Publishing, 1998. 154 s. ISBN 8071696323.
KOTLER, Philip, et al. Inovativní marketing : Jak kreativním myšlením zvítězit u zákazníků. [s.l.] : Grada Publishing, 2005. 199 s. ISBN 802470921X.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Psychologie spotřebitele : Jak zákazníci nakupují. [s.l.] : Grada Publishing, 2004. 283 s. ISBN 8024703939.
KOTLER, Philip, ARMSTRONG, Gary. Marketing. [s.l.] : Grada, 2003. 855 s. ISBN 8024705133.