Táto bakalárska práca sa venuje sociálnemu marketingu, jeho kampaniam a sociálnej re-klame mimo českého prostredia. Charakterizuje jeho špecifiká na základe vývoja. Analyzuje jeho jedinečnosť, trendy a kreatívne riešenia. Určitá je snaha o sumarizovanie vybraných kampaní z rôznych krajín, ako východisko pre analýzy národnostných jedinečností.
Anotace v angličtině
This Bachelor thesis is about social marketing, campaigns and social advertising out of the Czech conditions. It describes specifics on the basic of its evolution. It is analyzing indivi-duality, trends and creative solutions. You can see tendency to sumarize some compaigns from different countries, as the basic of the analyze of nation specifics.
social advertising, campaign of social marketing, Oliviero Toscani, trends in marketing
Rozsah průvodní práce
52 s. ,13 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Táto bakalárska práca sa venuje sociálnemu marketingu, jeho kampaniam a sociálnej re-klame mimo českého prostredia. Charakterizuje jeho špecifiká na základe vývoja. Analyzuje jeho jedinečnosť, trendy a kreatívne riešenia. Určitá je snaha o sumarizovanie vybraných kampaní z rôznych krajín, ako východisko pre analýzy národnostných jedinečností.
Anotace v angličtině
This Bachelor thesis is about social marketing, campaigns and social advertising out of the Czech conditions. It describes specifics on the basic of its evolution. It is analyzing indivi-duality, trends and creative solutions. You can see tendency to sumarize some compaigns from different countries, as the basic of the analyze of nation specifics.
social advertising, campaign of social marketing, Oliviero Toscani, trends in marketing
Zásady pro vypracování
1.Sledujte historický vývoj filozofie sociálních kampaní jako základů sociálního marketingu. Definujte sociální marketing a umístění v marketingových komunikacích na základě odborné literatury a odborných zdrojů.
2. Formulujte teoretické východiska pro analýzu současné situace sociálního marketingu a stanovte pracovní hypotézy.
3. Zpracujte analýzu současné situace sociálního marketingu: pole působnosti, prostředky a trendy. Na jejím základě přibližte principy fungování, prostředky a vnější faktory.
4. Porovnejte a zhodnoťte situaci, tvář a úroveň sociálního marketingu a sociální reklamy jako významného komunikačního prostředku ve vybraných zemích. Verifikujte hypotézy a vytvořte závěr.
Zásady pro vypracování
1.Sledujte historický vývoj filozofie sociálních kampaní jako základů sociálního marketingu. Definujte sociální marketing a umístění v marketingových komunikacích na základě odborné literatury a odborných zdrojů.
2. Formulujte teoretické východiska pro analýzu současné situace sociálního marketingu a stanovte pracovní hypotézy.
3. Zpracujte analýzu současné situace sociálního marketingu: pole působnosti, prostředky a trendy. Na jejím základě přibližte principy fungování, prostředky a vnější faktory.
4. Porovnejte a zhodnoťte situaci, tvář a úroveň sociálního marketingu a sociální reklamy jako významného komunikačního prostředku ve vybraných zemích. Verifikujte hypotézy a vytvořte závěr.
Seznam doporučené literatury
TOSCANI, Oliviero. Reklama je navoněná zdechlina . [s.l.] : [s.n.], 1996. 173 s. ISBN 808587182.
LEE, Nancy, ROBERTO, Ned, KOTLER, Philip. Social Marketing: Improving the Quality of Life. [s.l.] : [s.n.], 2002. 438 s. ISBN 0761924345.
HORŇÁK, Pavel. Nová abeceda reklamy. [s.l.] : [s.n.], 2003. 256 s. ISBN 80-967950-5-8.
Seznam doporučené literatury
TOSCANI, Oliviero. Reklama je navoněná zdechlina . [s.l.] : [s.n.], 1996. 173 s. ISBN 808587182.
LEE, Nancy, ROBERTO, Ned, KOTLER, Philip. Social Marketing: Improving the Quality of Life. [s.l.] : [s.n.], 2002. 438 s. ISBN 0761924345.
HORŇÁK, Pavel. Nová abeceda reklamy. [s.l.] : [s.n.], 2003. 256 s. ISBN 80-967950-5-8.