Práce se zabývá popisem a rozborem marketingového eventu, pořádaného firmou Brown-Forman na podporu značky Finlandia vodka. V teoretické části je zakomponována historie event marketingu, jeho začlenění a integrace s ostatními prvky komunikačního mixu. Dále se zabývám brand managementem a důležitým oblastem budování značky. V praktické části popisuji jednotlivé části propagace eventu a analyzuji jejich účinnost. Na závěr jsou zhodno-ceny všechny event marketingové aktivity a přidány návrhy na vylepšení jejich nedostatků.
Anotace v angličtině
This work deals with description and analysis of a marketing event, arranged by Brown-Forman company to vitilize Finlandia vodka brand. Theorethical part is composed of the history of event marketing and it’s integration with the rest of the communication mix com-ponents. I also deal with theorethical description of brand management and important areas of brand building. In practical section, I describe the parts of event propagation and I analy-ze their efficiency. End of my work consists of event marketing activities evaluation and concepts that should increase their effectiveness.
Práce se zabývá popisem a rozborem marketingového eventu, pořádaného firmou Brown-Forman na podporu značky Finlandia vodka. V teoretické části je zakomponována historie event marketingu, jeho začlenění a integrace s ostatními prvky komunikačního mixu. Dále se zabývám brand managementem a důležitým oblastem budování značky. V praktické části popisuji jednotlivé části propagace eventu a analyzuji jejich účinnost. Na závěr jsou zhodno-ceny všechny event marketingové aktivity a přidány návrhy na vylepšení jejich nedostatků.
Anotace v angličtině
This work deals with description and analysis of a marketing event, arranged by Brown-Forman company to vitilize Finlandia vodka brand. Theorethical part is composed of the history of event marketing and it’s integration with the rest of the communication mix com-ponents. I also deal with theorethical description of brand management and important areas of brand building. In practical section, I describe the parts of event propagation and I analy-ze their efficiency. End of my work consists of event marketing activities evaluation and concepts that should increase their effectiveness.
1. Charakterizujte zaměření práce a stanovte hypotézy.
2. Zhotovte literární rešerši na téma řízení značky.
3. Vypracujte teoretický náhled týkající se problematiky emocí v marketingu a samotného event marketingu.
4. Pomocí zvolených marketingových nástrojů proveďte rozbor zkoumané event marketingové akce a zhodnoťte její účinnost.
5. Vyvoďte závěry.
Zásady pro vypracování
1. Charakterizujte zaměření práce a stanovte hypotézy.
2. Zhotovte literární rešerši na téma řízení značky.
3. Vypracujte teoretický náhled týkající se problematiky emocí v marketingu a samotného event marketingu.
4. Pomocí zvolených marketingových nástrojů proveďte rozbor zkoumané event marketingové akce a zhodnoťte její účinnost.
5. Vyvoďte závěry.
Seznam doporučené literatury
KAŠÍK, Milan, HAVLÍČEK, Karel. Podnikový marketing : Jak získat a udržet zákazníka. 1. vyd. Praha : Vysoká škola finanční a správní, 2004. 194 s. ISBN 80-86754-31-6.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. Překlad Jana Langerová a Vladimír Nový. 4. vyd. Praha : Grada Publishing, 2007. 1048 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
ŠINDLER, Petr. Event marketing : Jak využít emoce v marketingové komunikaci. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2003. 236 s. ISBN 80-247-0646-6.
TAYLOR, David. Brand management : Řízení značky. Překlad Vladimír Paulíny. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2007. 219 s. ISBN 978-80-251-1818-4.
TELLIS, Gerard. Reklama a podpora prodeje. 1. vyd. [s.l.] : Addison - Wesley Longman, 1998. 620 s. ISBN 80-7169-997.
Seznam doporučené literatury
KAŠÍK, Milan, HAVLÍČEK, Karel. Podnikový marketing : Jak získat a udržet zákazníka. 1. vyd. Praha : Vysoká škola finanční a správní, 2004. 194 s. ISBN 80-86754-31-6.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. Překlad Jana Langerová a Vladimír Nový. 4. vyd. Praha : Grada Publishing, 2007. 1048 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
ŠINDLER, Petr. Event marketing : Jak využít emoce v marketingové komunikaci. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2003. 236 s. ISBN 80-247-0646-6.
TAYLOR, David. Brand management : Řízení značky. Překlad Vladimír Paulíny. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2007. 219 s. ISBN 978-80-251-1818-4.
TELLIS, Gerard. Reklama a podpora prodeje. 1. vyd. [s.l.] : Addison - Wesley Longman, 1998. 620 s. ISBN 80-7169-997.