Obsahem mé bakalářské práce je zpracování analýzy marketingových komunikací firmy Camping Country. Analýza byla provedena na základě teoretických znalostí, sekundárních dat a na základě získaných primárních informací formou dotazníkového šetření. Hlavním cílem práce je zhodnotit efektivitu marketingových komunikací tohoto rekreačního zařízení s ohledem na potřeby a přání cílové skupiny. V závěru práce analýza vyzdvihuje silné stránky kempu Camping Country a odkrývá stránky slabé, které budou sloužit jako podnět pro zefektivnění marketingové komunikace a pro další dílčí šetření. Práce sleduje trendy marketingu cestovního ruchu.
Anotace v angličtině
The aim of my bachelor thesis is to analyse marketing communications of Camping Country Company. The analysis is based on theoretical knowledge, secondary data and primary data gained from a questionnaire. The main objective is to evaluate the effectiveness of marketing communications, regarding target group’s demands. In the conclusion, the analysis brings out strong points of the Camping Country marketing; but also reveals the weaknesses. These will be used as a suggestion to make marketing communications more effective, and also for further research. The bachelor thesis follows the tourism trends.
Klíčová slova
Marketingový mix, trendy cestovního ruchu, kemp, marketingové komunikace, marketingový výzkum, cílový zákazník, public relations, corporate identity, internet, WoM komunikace
Klíčová slova v angličtině
Marketing mix, tourism trends, camp, marketing communications, marketing research, target customer, public relations, corporate identity, internet, Word of Mouth advertising
Rozsah průvodní práce
78
Jazyk
CZ
Anotace
Obsahem mé bakalářské práce je zpracování analýzy marketingových komunikací firmy Camping Country. Analýza byla provedena na základě teoretických znalostí, sekundárních dat a na základě získaných primárních informací formou dotazníkového šetření. Hlavním cílem práce je zhodnotit efektivitu marketingových komunikací tohoto rekreačního zařízení s ohledem na potřeby a přání cílové skupiny. V závěru práce analýza vyzdvihuje silné stránky kempu Camping Country a odkrývá stránky slabé, které budou sloužit jako podnět pro zefektivnění marketingové komunikace a pro další dílčí šetření. Práce sleduje trendy marketingu cestovního ruchu.
Anotace v angličtině
The aim of my bachelor thesis is to analyse marketing communications of Camping Country Company. The analysis is based on theoretical knowledge, secondary data and primary data gained from a questionnaire. The main objective is to evaluate the effectiveness of marketing communications, regarding target group’s demands. In the conclusion, the analysis brings out strong points of the Camping Country marketing; but also reveals the weaknesses. These will be used as a suggestion to make marketing communications more effective, and also for further research. The bachelor thesis follows the tourism trends.
Klíčová slova
Marketingový mix, trendy cestovního ruchu, kemp, marketingové komunikace, marketingový výzkum, cílový zákazník, public relations, corporate identity, internet, WoM komunikace
Klíčová slova v angličtině
Marketing mix, tourism trends, camp, marketing communications, marketing research, target customer, public relations, corporate identity, internet, Word of Mouth advertising
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární rešerši k tématu, věnujte pozornost trendům marketingových komunikací v cestovním ruchu.
2. Stanovte cíle, metody a hypotézy práce.
3. Charakterizujte subjekt Camping Country a jeho dosavadní komunikační aktivity.
4. Na základě sběru primárních a sekundárních dat analyzujte efektivitu marketingové komunikace Camping Country.
5. Z analýzy vyvoďte závěry a doporučení, verifikujte hypotézy.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární rešerši k tématu, věnujte pozornost trendům marketingových komunikací v cestovním ruchu.
2. Stanovte cíle, metody a hypotézy práce.
3. Charakterizujte subjekt Camping Country a jeho dosavadní komunikační aktivity.
4. Na základě sběru primárních a sekundárních dat analyzujte efektivitu marketingové komunikace Camping Country.
5. Z analýzy vyvoďte závěry a doporučení, verifikujte hypotézy.
Seznam doporučené literatury
KIRÁľOVÁ, Alžběta. Marketing hotelových služeb. 2. vyd. Praha : Ekopress, 2006. 148 s. ISBN 80-86119-44-0.
KOTLER, Philip, et al. Moderní marketing. Praha : Grada, 2007. 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
PELSMACKER, Patrick, et al. Marketingová komunikace . Praha : Grada Publishing, 2003. 509 s. ISBN 80-247-0254-1.
SVOBODA, Václav. Public relations : moderně a účinně. 1. vyd. Praha : Grada, 2006. 240 s. ISBN 80-247-0564-8.
Seznam doporučené literatury
KIRÁľOVÁ, Alžběta. Marketing hotelových služeb. 2. vyd. Praha : Ekopress, 2006. 148 s. ISBN 80-86119-44-0.
KOTLER, Philip, et al. Moderní marketing. Praha : Grada, 2007. 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
PELSMACKER, Patrick, et al. Marketingová komunikace . Praha : Grada Publishing, 2003. 509 s. ISBN 80-247-0254-1.
SVOBODA, Václav. Public relations : moderně a účinně. 1. vyd. Praha : Grada, 2006. 240 s. ISBN 80-247-0564-8.