Interní PR slouží především k informování zaměstnanců a komunikaci s nimi. Důležitou roli hraje také motivace a budování firemní identity. Společnost Amway, na jejíž interní PR je práce zaměřena, využívá školící a vzdělávací systém leadrů. Jedná se o komplexní pro-středek, který obsahuje mnoho nástrojů, prostřednictvím nichž se distributoři motivují
a zároveň získávají potřebné informace. Celá struktura této komunikace vychází z firemní filozofie společnosti.
Anotace v angličtině
Internal Public relations are earmarked for communication with employees and their know-how first of all. The motivation and identity of company are also important. My Bachelor work focuses on the internal Public relations of Amway company which uses training and educational system of leaders. It is the complex instrument containing a lot of implements which motivate and inform the distributors. The whole structure of this com-munication is comming out of the company´s philosophy.
Klíčová slova
Interní PR, cílové skupiny a cíle interního PR, nástroje interního PR, teorie PR, image, corporate identity, síťový marketing, pyramidový prodej, výrobky v MLM, motivace, Amway Corporation.
Klíčová slova v angličtině
Internal PR, target groups and aims of the internal PR, tools of internals, theory of PR, image, corporate identity, network marketing, pyramidal sale, products of network marketing, motivation, Amway Corporation.
Rozsah průvodní práce
66 s., 6 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Interní PR slouží především k informování zaměstnanců a komunikaci s nimi. Důležitou roli hraje také motivace a budování firemní identity. Společnost Amway, na jejíž interní PR je práce zaměřena, využívá školící a vzdělávací systém leadrů. Jedná se o komplexní pro-středek, který obsahuje mnoho nástrojů, prostřednictvím nichž se distributoři motivují
a zároveň získávají potřebné informace. Celá struktura této komunikace vychází z firemní filozofie společnosti.
Anotace v angličtině
Internal Public relations are earmarked for communication with employees and their know-how first of all. The motivation and identity of company are also important. My Bachelor work focuses on the internal Public relations of Amway company which uses training and educational system of leaders. It is the complex instrument containing a lot of implements which motivate and inform the distributors. The whole structure of this com-munication is comming out of the company´s philosophy.
Klíčová slova
Interní PR, cílové skupiny a cíle interního PR, nástroje interního PR, teorie PR, image, corporate identity, síťový marketing, pyramidový prodej, výrobky v MLM, motivace, Amway Corporation.
Klíčová slova v angličtině
Internal PR, target groups and aims of the internal PR, tools of internals, theory of PR, image, corporate identity, network marketing, pyramidal sale, products of network marketing, motivation, Amway Corporation.
Zásady pro vypracování
1. Charakterizujte zaměření práce.
2. Proveďte rešerši dostupné literatury.
3. Vypracujte teoretickou část se zaměřením na interní PR.
4. V analytické části analyzujte firmu Amway Corp. a interní PR aktivity se zaměřením na jednotlivé nástroje interního PR.
5. Zhodnoťte výsledky analytické části a vyvoďte závěry (vč. doporučení).
Zásady pro vypracování
1. Charakterizujte zaměření práce.
2. Proveďte rešerši dostupné literatury.
3. Vypracujte teoretickou část se zaměřením na interní PR.
4. V analytické části analyzujte firmu Amway Corp. a interní PR aktivity se zaměřením na jednotlivé nástroje interního PR.
5. Zhodnoťte výsledky analytické části a vyvoďte závěry (vč. doporučení).
Seznam doporučené literatury
SVOBODA, Václav. Public Relations moderně a účinně. Praha : Grada Publishing, 2006. 244 s. ISBN 80-247-0564-8.
PELSMACKER, Patrick De, GEUENS, Maggie, BERGH, Joeri Van den. Marketingová komunikace. Praha : Grada Publishing, 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
JANDA, Patrik. Vnitrofiremní komunikace : nástroje pro úspěšné fungování firmy. Praha : Grada Publishing, 2004. 128 s. ISBN 8024707810.
BROOKS, Ian, JUNGMANN, Vilém. Firemní kultura : jedinci, skupiny, organizace a jejich chování. Brno : Computer Press, 2003. 296 s. ISBN 8072267639.
KALENCH, John. Jak být nejlepší v systému MLM : Jak se prostřednistvím výcviku propracovat až na vrchol jednoho z nejrychleji rostoucích oborů na světě. Brno : Jiří Alman, 1995. 237 s. ISBN 80-901780-6-5.
CLOUHIER, Peter. Multi-level marketing : Klíč ke tvé ruce. 1. vyd. Holice : Pelikán s.r.o., 1995. 216 s. ISBN 80-967311-0-4.
Seznam doporučené literatury
SVOBODA, Václav. Public Relations moderně a účinně. Praha : Grada Publishing, 2006. 244 s. ISBN 80-247-0564-8.
PELSMACKER, Patrick De, GEUENS, Maggie, BERGH, Joeri Van den. Marketingová komunikace. Praha : Grada Publishing, 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
JANDA, Patrik. Vnitrofiremní komunikace : nástroje pro úspěšné fungování firmy. Praha : Grada Publishing, 2004. 128 s. ISBN 8024707810.
BROOKS, Ian, JUNGMANN, Vilém. Firemní kultura : jedinci, skupiny, organizace a jejich chování. Brno : Computer Press, 2003. 296 s. ISBN 8072267639.
KALENCH, John. Jak být nejlepší v systému MLM : Jak se prostřednistvím výcviku propracovat až na vrchol jednoho z nejrychleji rostoucích oborů na světě. Brno : Jiří Alman, 1995. 237 s. ISBN 80-901780-6-5.
CLOUHIER, Peter. Multi-level marketing : Klíč ke tvé ruce. 1. vyd. Holice : Pelikán s.r.o., 1995. 216 s. ISBN 80-967311-0-4.