Cílem této práce je pomoci studentům zabývajícím se studiem grafického designu a marketingové komunikace se zaměřením na korporátní identitu a tvorbu loga. Práce obsahuje také krátkou historii o vývoji korporátní identity, obsah grafického manuálu a systémy fungování korporátní identity. V závěru se snaží o shrnutí informací o rebrandingu české televize a o jeho vyhodnocení.
Anotace v angličtině
The aim of this work is to help students dealing with the study of graphic design and marketing communications with a focus on corporate identity and logo creation. The work also contains a short history on the development of corporate identity, graphic manual content and operation of systems of corporate identity. The conclusion tries to summary information on rebranding the Czech Television and its evaluation.
Klíčová slova
Korporátní identita, logo, Česká televize, rebranding, historie korporátní identity.
Klíčová slova v angličtině
Corporate identity, logo, Czech television, rebranding, history of corporate identity.
Rozsah průvodní práce
56
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této práce je pomoci studentům zabývajícím se studiem grafického designu a marketingové komunikace se zaměřením na korporátní identitu a tvorbu loga. Práce obsahuje také krátkou historii o vývoji korporátní identity, obsah grafického manuálu a systémy fungování korporátní identity. V závěru se snaží o shrnutí informací o rebrandingu české televize a o jeho vyhodnocení.
Anotace v angličtině
The aim of this work is to help students dealing with the study of graphic design and marketing communications with a focus on corporate identity and logo creation. The work also contains a short history on the development of corporate identity, graphic manual content and operation of systems of corporate identity. The conclusion tries to summary information on rebranding the Czech Television and its evaluation.
Klíčová slova
Korporátní identita, logo, Česká televize, rebranding, historie korporátní identity.
Klíčová slova v angličtině
Corporate identity, logo, Czech television, rebranding, history of corporate identity.
Zásady pro vypracování
1. Charakterizujte význam loga, jako součásti korporátní identity, definujte základní pojmy.
2. Stanovte základní cíle a hypotézy bakalářské práce.
3. Popište možnosti využití loga v marketingových komunikacích.
4. Analyzujte logo vybrané české společnosti z hlediska významu a působení v marketingových komunikacích a vývoj.
5. Realizujte výzkumnou sondu zjišťující reakce a zdařilost přechodu z jednoho loga na druhé.
6. Zhodnoťte validitu hypotéz a případně navrhněte návrhy na řešení zkoumaného loga.
Zásady pro vypracování
1. Charakterizujte význam loga, jako součásti korporátní identity, definujte základní pojmy.
2. Stanovte základní cíle a hypotézy bakalářské práce.
3. Popište možnosti využití loga v marketingových komunikacích.
4. Analyzujte logo vybrané české společnosti z hlediska významu a působení v marketingových komunikacích a vývoj.
5. Realizujte výzkumnou sondu zjišťující reakce a zdařilost přechodu z jednoho loga na druhé.
6. Zhodnoťte validitu hypotéz a případně navrhněte návrhy na řešení zkoumaného loga.
Seznam doporučené literatury
KLEINOVÁ, Naomi. Bez loga. [s.l.] : [s.n.], 2000. 510 s. ISBN 80-7203-671-8.
CARTER, David E. American corporate identity. [s.l.] : [s.n.], 2006. 320 s. ISBN 0060833408.
NEDOMA, Tomáš. Vizuální styly v kulturních institucí v ČR: historie a současnost. [s.l.], 2007. 49 s. Diplomová práce.
SILVER, Lisa. Logo design, that works : secrets of succesfull logo design. [s.l.] : [s.n.], 2001. 144 s. ISBN 1-56496-758-1.
Seznam doporučené literatury
KLEINOVÁ, Naomi. Bez loga. [s.l.] : [s.n.], 2000. 510 s. ISBN 80-7203-671-8.
CARTER, David E. American corporate identity. [s.l.] : [s.n.], 2006. 320 s. ISBN 0060833408.
NEDOMA, Tomáš. Vizuální styly v kulturních institucí v ČR: historie a současnost. [s.l.], 2007. 49 s. Diplomová práce.
SILVER, Lisa. Logo design, that works : secrets of succesfull logo design. [s.l.] : [s.n.], 2001. 144 s. ISBN 1-56496-758-1.