Zistenie ako vnímajú Chorvátsku republiku občania Českej republiky za použitia dotazníkového šetrenia a praktických skúseností s marketingom cestovného ruchu v krajine.
Anotace v angličtině
Ascertainment perception of Croatia by inhabitants of Czech republic using quetionnaire survey and practical skills with marketing of travel agency in country.
Klíčová slova
Chorvátsko, Česká republika, analýza, dotazník, občania, cestovný ruch, marketing cestovného ruchu, produkt, cena
Zistenie ako vnímajú Chorvátsku republiku občania Českej republiky za použitia dotazníkového šetrenia a praktických skúseností s marketingom cestovného ruchu v krajine.
Anotace v angličtině
Ascertainment perception of Croatia by inhabitants of Czech republic using quetionnaire survey and practical skills with marketing of travel agency in country.
Klíčová slova
Chorvátsko, Česká republika, analýza, dotazník, občania, cestovný ruch, marketing cestovného ruchu, produkt, cena
1. Zpracujte literární zdroje k tématu, vytvořte rešerši týkající se významu marketingu v cestovním ruchu a nástrojům pro vytváření image destinace (včetně jejího měření).
2. Stanovte cíle, metody a hypotézy práce.
3. Charakterizujte Chorvatsko a jeho cestovní ruch.
4. Na základě dotazníkového šetření a sekundárních zdrojů dat analyzujte image Chorvatské republiky.
5. Vyvoďte závěry analýzy a stanovte doporučení pro komunikaci Chorvatska u cestovních kanceláří.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární zdroje k tématu, vytvořte rešerši týkající se významu marketingu v cestovním ruchu a nástrojům pro vytváření image destinace (včetně jejího měření).
2. Stanovte cíle, metody a hypotézy práce.
3. Charakterizujte Chorvatsko a jeho cestovní ruch.
4. Na základě dotazníkového šetření a sekundárních zdrojů dat analyzujte image Chorvatské republiky.
5. Vyvoďte závěry analýzy a stanovte doporučení pro komunikaci Chorvatska u cestovních kanceláří.
Seznam doporučené literatury
Holeček, M.: Mariot P., Střída M.: Zeměpis cetovního ruchu. Praha: Nakladatelství české geografické společnosti, 2. vydanie, 2007. 132 stran. ISBN 80-86034-64-X
PALATKOVÁ, M. Marketingová strategie destinace cestovního ruchu. Praha: Grada, 2006. 341 s. ISBN 80-247-1014-5.
Petrů, Z.: Základy ekonomiky cestovního ruchu. Praha: Idea Servis. 2. vyd. 2007. 124.s. ISBN 978- 80-85970-55-5
Zelenka, J.: Cestovní ruch. Informační a komunikační technologie. Hradec Králové: Gaudeamus. 2008. 239.s. ISBN 978-80-7041-514-6
Zelenka, J.:Marketing cestovného ruchu. Hradec Králové: Gaudeamus. 2007. 212. s. ISBN 978-80-7041-070-7
Seznam doporučené literatury
Holeček, M.: Mariot P., Střída M.: Zeměpis cetovního ruchu. Praha: Nakladatelství české geografické společnosti, 2. vydanie, 2007. 132 stran. ISBN 80-86034-64-X
PALATKOVÁ, M. Marketingová strategie destinace cestovního ruchu. Praha: Grada, 2006. 341 s. ISBN 80-247-1014-5.
Petrů, Z.: Základy ekonomiky cestovního ruchu. Praha: Idea Servis. 2. vyd. 2007. 124.s. ISBN 978- 80-85970-55-5
Zelenka, J.: Cestovní ruch. Informační a komunikační technologie. Hradec Králové: Gaudeamus. 2008. 239.s. ISBN 978-80-7041-514-6
Zelenka, J.:Marketing cestovného ruchu. Hradec Králové: Gaudeamus. 2007. 212. s. ISBN 978-80-7041-070-7