Práce se zabývá festivaly elektronické taneční hudby, jejich propagací, dotýká se jejich historie a mapuje průměrného návštěvníka festivalu taneční hudby. Zkoumá nejvhodnější nástroje marketingové komunikace, konkrétně se zabývá festivalem Summer of Love.
Anotace v angličtině
The thesis focuses on electronic dance music festivals, their promotion, it tells about their history, describes odrinary visitor of dance music festival. Thesis tries to choos the most accordable tool of marketing communication, especially is focused on festival Summer of Love.
Práce se zabývá festivaly elektronické taneční hudby, jejich propagací, dotýká se jejich historie a mapuje průměrného návštěvníka festivalu taneční hudby. Zkoumá nejvhodnější nástroje marketingové komunikace, konkrétně se zabývá festivalem Summer of Love.
Anotace v angličtině
The thesis focuses on electronic dance music festivals, their promotion, it tells about their history, describes odrinary visitor of dance music festival. Thesis tries to choos the most accordable tool of marketing communication, especially is focused on festival Summer of Love.
1. Zpracujte rešerši literatury pojednávající o marketingu kultury (publika festivalu, veřejnosti, sponzorů, orgánů státní a veřejné správy). Na základě teoretického vymezení studovaného problému formulujte pracovní hypotézy a cíle práce.
2. Zpracujte analýzu marketingové komunikace hudebního festivalu Summer of Love. Vymezte jednotlivé cílové skupiny. Formulujte silné a slabé stránky marketingových komunikací festivalu.
3. Na základě výsledků analýzy představte stručný nástin možností změn v marketingové komunikaci festivalu. Naznačte, jaké zásady by měla akcentovat případná přípravu ucelené komunikační strategie, případně uveďte, jakým způsobem by bylo možné pokračovat při řešení tohoto tématu.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury pojednávající o marketingu kultury (publika festivalu, veřejnosti, sponzorů, orgánů státní a veřejné správy). Na základě teoretického vymezení studovaného problému formulujte pracovní hypotézy a cíle práce.
2. Zpracujte analýzu marketingové komunikace hudebního festivalu Summer of Love. Vymezte jednotlivé cílové skupiny. Formulujte silné a slabé stránky marketingových komunikací festivalu.
3. Na základě výsledků analýzy představte stručný nástin možností změn v marketingové komunikaci festivalu. Naznačte, jaké zásady by měla akcentovat případná přípravu ucelené komunikační strategie, případně uveďte, jakým způsobem by bylo možné pokračovat při řešení tohoto tématu.
Seznam doporučené literatury
TAJTÁKOVÁ, Mária a kolektiv. Markéting kultúry : Vybrané problémy. [s.l.] : EKONÓM, 2006. 186 s. ISBN 80-225-2176-0.
MCLEISCH, Barry. Marketing Strategies for Nonprofit Organizations. [s.l.] : [s.n.], 1995. 294 s. ISBN 0-471-10567-6
JOHNOVÁ, Radka. Marketing kulturního dědictví a umění. Praha : Grada Publishing, a.s., 2008. 288 s. ISBN 978-80-247-2724-0
KOLB, Bonita. Marketing for Cultural Organisations. [s.l.] : [s.n.], 2005. 233 s. ISBN 1-84480-213-2
ŠINDLER, Petr. Event marketing. [s.l.] : [s.n.], 2003. 236 s
Seznam doporučené literatury
TAJTÁKOVÁ, Mária a kolektiv. Markéting kultúry : Vybrané problémy. [s.l.] : EKONÓM, 2006. 186 s. ISBN 80-225-2176-0.
MCLEISCH, Barry. Marketing Strategies for Nonprofit Organizations. [s.l.] : [s.n.], 1995. 294 s. ISBN 0-471-10567-6
JOHNOVÁ, Radka. Marketing kulturního dědictví a umění. Praha : Grada Publishing, a.s., 2008. 288 s. ISBN 978-80-247-2724-0
KOLB, Bonita. Marketing for Cultural Organisations. [s.l.] : [s.n.], 2005. 233 s. ISBN 1-84480-213-2
ŠINDLER, Petr. Event marketing. [s.l.] : [s.n.], 2003. 236 s