Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu charitativního projektu Percipio Fashion show. Teoretická část se zabývá vymezením pojmů z oblasti neziskového sektoru
a na specifika projektového řízení. Praktická část analyzuje projekt Percipio Fashion show z hlediska jeho současného stavu, předpokladů úspěchu a vše dává do konfron-tace s realizací projektu. Součástí práce je dotazníkové šetření, jehož výsledky se zaměřují na budoucí zlepšení vedení projektu a realizace dalších show.
Anotace v angličtině
This bachelor work is targeted on an analysis of non-profit charity project Percipio Fashion show. The theoretical part is oriented on a definition of ideas from non-profit segment and specifics in project control. Practical part analyses project Percipio Fa-shion show his actual situation, predictions for success and all of that confront with the realization of the project. The part of this work is questionary survey, which out-comes are targeted on an improvement of project control and realization of other shows.
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu charitativního projektu Percipio Fashion show. Teoretická část se zabývá vymezením pojmů z oblasti neziskového sektoru
a na specifika projektového řízení. Praktická část analyzuje projekt Percipio Fashion show z hlediska jeho současného stavu, předpokladů úspěchu a vše dává do konfron-tace s realizací projektu. Součástí práce je dotazníkové šetření, jehož výsledky se zaměřují na budoucí zlepšení vedení projektu a realizace dalších show.
Anotace v angličtině
This bachelor work is targeted on an analysis of non-profit charity project Percipio Fashion show. The theoretical part is oriented on a definition of ideas from non-profit segment and specifics in project control. Practical part analyses project Percipio Fa-shion show his actual situation, predictions for success and all of that confront with the realization of the project. The part of this work is questionary survey, which out-comes are targeted on an improvement of project control and realization of other shows.
1. Zpracujte literární prameny v oblasti nekomerčních marketingových komunikacích a formulujte teoretická východiska pro analýzu projektu Percipio Fashion Show.
2. Charakterizujte cíle bakalářské práce a stanovte pracovní hypotézy ve vztahu k zadanému tématu.
3. Proveďte analýzu projektu Percipio Fashion Show v konfrontaci s komunikačními aktivitami Dětského domova ve Vizovicích.
4. Ověřte zpětnou vazbu dotazníkovým šetřením zaměřeným na zjištění výsledného efektu projektu Percipio.
5. Identifikujte účel, cíl a přínosy projektu Percipio.
6. Na podkladě výsledků analýzy a dotazníkového šetření verifikujte pracovní hypotézy
a vyvoďte závěry. Případně navrhněte možnosti řešení problémových oblastí směrem do budoucnosti.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární prameny v oblasti nekomerčních marketingových komunikacích a formulujte teoretická východiska pro analýzu projektu Percipio Fashion Show.
2. Charakterizujte cíle bakalářské práce a stanovte pracovní hypotézy ve vztahu k zadanému tématu.
3. Proveďte analýzu projektu Percipio Fashion Show v konfrontaci s komunikačními aktivitami Dětského domova ve Vizovicích.
4. Ověřte zpětnou vazbu dotazníkovým šetřením zaměřeným na zjištění výsledného efektu projektu Percipio.
5. Identifikujte účel, cíl a přínosy projektu Percipio.
6. Na podkladě výsledků analýzy a dotazníkového šetření verifikujte pracovní hypotézy
a vyvoďte závěry. Případně navrhněte možnosti řešení problémových oblastí směrem do budoucnosti.
Seznam doporučené literatury
ANDREASEN, Alan R., KOTLER, Philip. Strategic marketing for nonprofit organisations. 6th edition. New Jersey : [s.n.], 2003. 536 s. ISBN 0-13-041977-x.
HANNAGAN, Tim.J. Marketing pro neziskový sektor. Praha : Management Press, 1996. 195 s. ISBN 80-85943-07-7.
FREY, Petr. Marketingové komunikace : Nové trendy a jejich využití. 1. vyd. Praha : Management Press, 2005. 111 s. ISBN 80-7261-129-1.
FRIČ,P. a GOULLI,R. Neziskový sektor v České republice. Praha: Eurolex Bohemia, 2001. ISBN 80-86432-04-1.
KOTLER, Philip. Social marketing : Improve the Quality of Life. 2nd edition. Californie : Sage Publishion, Inc., 2002. 438 s. ISBN 0-7619-2434-5.
REKTOŘÍK, Jaroslav. Organizace neziskového sektoru. 1. vyd. Praha : Ekopress , 2001. 176 s. ISBN 80-86119-41-6.
Seznam doporučené literatury
ANDREASEN, Alan R., KOTLER, Philip. Strategic marketing for nonprofit organisations. 6th edition. New Jersey : [s.n.], 2003. 536 s. ISBN 0-13-041977-x.
HANNAGAN, Tim.J. Marketing pro neziskový sektor. Praha : Management Press, 1996. 195 s. ISBN 80-85943-07-7.
FREY, Petr. Marketingové komunikace : Nové trendy a jejich využití. 1. vyd. Praha : Management Press, 2005. 111 s. ISBN 80-7261-129-1.
FRIČ,P. a GOULLI,R. Neziskový sektor v České republice. Praha: Eurolex Bohemia, 2001. ISBN 80-86432-04-1.
KOTLER, Philip. Social marketing : Improve the Quality of Life. 2nd edition. Californie : Sage Publishion, Inc., 2002. 438 s. ISBN 0-7619-2434-5.
REKTOŘÍK, Jaroslav. Organizace neziskového sektoru. 1. vyd. Praha : Ekopress , 2001. 176 s. ISBN 80-86119-41-6.