Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu komunikačních aktivit prodeje biopotravin v supermarketech Tesco a Interspar. Cílem práce je zjistit současný stav komunikačních aktivit prodeje biopotravin v daných supermarketech. Dosažením tohoto cíle budu schopna samostatně podat návrhy na zlepšení komunikace biopotravin v obou supermarketech. Zvolenými pracovními metodami jsou analýza a dotazníkové šetření. V teoretické části se zabývám teoretickými poznatky o marketingových komunikacích, marketingovém výzkumu a trendu biopotravin získanými. Praktická část bakalářské práce potom rozšiřuje teoretické poznatky o analýzu komunikačních aktivit prodeje biopotravin z hlediska instore reklamy a webových stránek. Na základě zjištěné nedostatečné instore komunikace k zákazníkům bylo provedeno také dotazníkové šetření spokojenosti zákazníků s nabídkou biopotravin.
Anotace v angličtině
Bachelor's thesis focuses on the analysis of sales organic food communication acti-vities in the supermarkets Tesco and Interspar. The aim of this work is to determine the current state of communication activities of organic food sales in the supermarkets. By achieving this goal I will be able to submit my own proposals for improving communication of organic food sales in both supermarkets. Working methods used in the processing of work is the analysis and the marketing research. In the theoretical part, I am dealing with theoretical knowledge of marketing communications, marketing research and trend in or-ganic food detail gauner from professional publications. The practical part then extends on the analysis of instore advertising in the supermarketsTesco and Interspar and the website analysis. The marketing research was carried out on the basis of the lack of instore com-munications to customers.
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu komunikačních aktivit prodeje biopotravin v supermarketech Tesco a Interspar. Cílem práce je zjistit současný stav komunikačních aktivit prodeje biopotravin v daných supermarketech. Dosažením tohoto cíle budu schopna samostatně podat návrhy na zlepšení komunikace biopotravin v obou supermarketech. Zvolenými pracovními metodami jsou analýza a dotazníkové šetření. V teoretické části se zabývám teoretickými poznatky o marketingových komunikacích, marketingovém výzkumu a trendu biopotravin získanými. Praktická část bakalářské práce potom rozšiřuje teoretické poznatky o analýzu komunikačních aktivit prodeje biopotravin z hlediska instore reklamy a webových stránek. Na základě zjištěné nedostatečné instore komunikace k zákazníkům bylo provedeno také dotazníkové šetření spokojenosti zákazníků s nabídkou biopotravin.
Anotace v angličtině
Bachelor's thesis focuses on the analysis of sales organic food communication acti-vities in the supermarkets Tesco and Interspar. The aim of this work is to determine the current state of communication activities of organic food sales in the supermarkets. By achieving this goal I will be able to submit my own proposals for improving communication of organic food sales in both supermarkets. Working methods used in the processing of work is the analysis and the marketing research. In the theoretical part, I am dealing with theoretical knowledge of marketing communications, marketing research and trend in or-ganic food detail gauner from professional publications. The practical part then extends on the analysis of instore advertising in the supermarketsTesco and Interspar and the website analysis. The marketing research was carried out on the basis of the lack of instore com-munications to customers.
1. Prostudujte co nejvíce relevantních zdrojů k tématu.
2. Analyzujte současný stav komunikačních aktivit prodeje biopotravin v supermarketech Tesco a InterSpar.
3. Proveďte dotazníkové šetření spokojenosti zákazníků supermarketu Tesco a Interspar vzhledem k prodeji bioproduktů.
4. Na základě zjištěných údajů navrhněte vlastní doporučení pro zlepšení komunikace bioproduktů.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte co nejvíce relevantních zdrojů k tématu.
2. Analyzujte současný stav komunikačních aktivit prodeje biopotravin v supermarketech Tesco a InterSpar.
3. Proveďte dotazníkové šetření spokojenosti zákazníků supermarketu Tesco a Interspar vzhledem k prodeji bioproduktů.
4. Na základě zjištěných údajů navrhněte vlastní doporučení pro zlepšení komunikace bioproduktů.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingový výzkum: jak poznávat své zákazníky. Praha : Grada, 2003. 159 s. ISBN 8024703858.
KOTLER, Philip, KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 12. vyd. Praha : Grada, 2007. 787 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
SCHIFFMAN, L. G., KANUK L. L. Nákupní chování. 1. vydání. Praha: Computer Press, 2004. 633 s. ISBN 80-251-0094-4.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing : cesta k trhu. Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, s.r.o., 2005. 340 s. ISBN 80-86898-48-2.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingový výzkum: jak poznávat své zákazníky. Praha : Grada, 2003. 159 s. ISBN 8024703858.
KOTLER, Philip, KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 12. vyd. Praha : Grada, 2007. 787 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
SCHIFFMAN, L. G., KANUK L. L. Nákupní chování. 1. vydání. Praha: Computer Press, 2004. 633 s. ISBN 80-251-0094-4.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing : cesta k trhu. Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, s.r.o., 2005. 340 s. ISBN 80-86898-48-2.