Tématem této bakalářské práce je problematika reklamních formátů a technologií na internetu. V prvmí části vysvětluji základní pojmy internetového prostředí, popisuji nástroje internetového marketingu a druhy reklamních formátů. Ve vlastní práci analyzuji kontextovou reklamu na českém vyhledavači na konkrétním příkladu. Závěrem shnrnuji zjištěné poznatky a predikuji nejbližší vývoj v této oblasti
Anotace v angličtině
The main objective of this bachelor thesis is to define the online advertising formats and the website technologies. The first part of the theoretical work define the main internet and advertisement formats. The practical part analyses advertising, based on the Search engine optimalization and "Pay per click" advertisement in the czech enviroment.
Klíčová slova
Reklamní formáty, webové technologie, nástroje internetového marketingu, kontextová reklama
Tématem této bakalářské práce je problematika reklamních formátů a technologií na internetu. V prvmí části vysvětluji základní pojmy internetového prostředí, popisuji nástroje internetového marketingu a druhy reklamních formátů. Ve vlastní práci analyzuji kontextovou reklamu na českém vyhledavači na konkrétním příkladu. Závěrem shnrnuji zjištěné poznatky a predikuji nejbližší vývoj v této oblasti
Anotace v angličtině
The main objective of this bachelor thesis is to define the online advertising formats and the website technologies. The first part of the theoretical work define the main internet and advertisement formats. The practical part analyses advertising, based on the Search engine optimalization and "Pay per click" advertisement in the czech enviroment.
Klíčová slova
Reklamní formáty, webové technologie, nástroje internetového marketingu, kontextová reklama
1. Zpracujte rešerši literatury o elektronickém marketingu a reklamě na internetu. Popište nové webové technologie a definujte základní pojmy vysvětlující internetové prostředí.
2. Zpracujte analýzu současného stavu reklamních formátů a propagačních možností v českém prostředí s ohledem na nově vznikající technologie a formáty. Porovnejte s komunikací v zahraničí. Formulujte silné a slabé stránky elektronického marketingu s ohledem na nové tendence.
3. Na základě výsledků analýzy představte stručný nástin možností změn v internetové reklamě.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury o elektronickém marketingu a reklamě na internetu. Popište nové webové technologie a definujte základní pojmy vysvětlující internetové prostředí.
2. Zpracujte analýzu současného stavu reklamních formátů a propagačních možností v českém prostředí s ohledem na nově vznikající technologie a formáty. Porovnejte s komunikací v zahraničí. Formulujte silné a slabé stránky elektronického marketingu s ohledem na nové tendence.
3. Na základě výsledků analýzy představte stručný nástin možností změn v internetové reklamě.
Seznam doporučené literatury
BUREŠ, Miroslav, MORÁVEK, Adam, JELÍNEK, Ivan. Nová generace webových technologií : Informace v 21.století Nové koncepce a technologie, které začínají utvářet budoucí podobu internetu. [s.l.] : [s.n.], 2005. 264 s.
KUBA, Martin. Elektronický marketing. 1. vyd. Zlín : UTB Academia Centrum Zlín, 2003. 118 s. ISBN 80-7318-114-2.
HLAVENKA, Jiří. Internetový marketing : Praktické rady, typy, návody a postupy pro využití interentu v marketingu. Praha : Computer Press, 2001. 157 s. ISBN 80-7226-498-2.
LAPÁČEK, Jiří. Internet pro programátory : Nástroje pro vývojáře, Diskuzní fora, Operační systémy, Komponenty a knihovny, Programovací jazyky. Praha : Computer Press, 2002. 93 s. ISBN 80-7226-754-X.
Velký průvodce SEO : Jak dosáhnout nejlepších pozic ve vyhledavačích. Brno : Computer Press, 2008. 312 s. ISBN 978-80-251-2195.
Seznam doporučené literatury
BUREŠ, Miroslav, MORÁVEK, Adam, JELÍNEK, Ivan. Nová generace webových technologií : Informace v 21.století Nové koncepce a technologie, které začínají utvářet budoucí podobu internetu. [s.l.] : [s.n.], 2005. 264 s.
KUBA, Martin. Elektronický marketing. 1. vyd. Zlín : UTB Academia Centrum Zlín, 2003. 118 s. ISBN 80-7318-114-2.
HLAVENKA, Jiří. Internetový marketing : Praktické rady, typy, návody a postupy pro využití interentu v marketingu. Praha : Computer Press, 2001. 157 s. ISBN 80-7226-498-2.
LAPÁČEK, Jiří. Internet pro programátory : Nástroje pro vývojáře, Diskuzní fora, Operační systémy, Komponenty a knihovny, Programovací jazyky. Praha : Computer Press, 2002. 93 s. ISBN 80-7226-754-X.
Velký průvodce SEO : Jak dosáhnout nejlepších pozic ve vyhledavačích. Brno : Computer Press, 2008. 312 s. ISBN 978-80-251-2195.