Teoretická část této práce je zaměřena na význam public relations v marketingové komuni-kaci, představuje jednotlivé složky a zabývá se též novými trendy v PR.
Praktická část analyzuje public relations marketingové aktivity společnosti Garnier. Hlavní důraz je kladen na webové stránky prokrasnetelo.cz, které sledují právě nové trendy public relations. Součástí je rovněž výzkum, jak stránky PKT ovlivňují vnímání značky a nakolik jsou tedy nová média v PR úspěšná.
Anotace v angličtině
The theoretical part of this work is focused on the importance of public relations in marke-ting communication, represents the different components and also addresses new trends in PR.
Practical part analyzes public relations marketing activities of Garnier company. Major em-phasis is placed on the website prokrasnetelo.cz, pursuing the new trends in public relati-ons. It is also research how the page PKT affect brand perception and how are the new media in PR success.
Klíčová slova
Garnier, Public relations, E-marketing, Sponzoring, Events, Nová média, Marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
Garnier, Public relations, E-marketing, Sponsorship, Events, New media, Marketing research
Rozsah průvodní práce
67 s., 6 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Teoretická část této práce je zaměřena na význam public relations v marketingové komuni-kaci, představuje jednotlivé složky a zabývá se též novými trendy v PR.
Praktická část analyzuje public relations marketingové aktivity společnosti Garnier. Hlavní důraz je kladen na webové stránky prokrasnetelo.cz, které sledují právě nové trendy public relations. Součástí je rovněž výzkum, jak stránky PKT ovlivňují vnímání značky a nakolik jsou tedy nová média v PR úspěšná.
Anotace v angličtině
The theoretical part of this work is focused on the importance of public relations in marke-ting communication, represents the different components and also addresses new trends in PR.
Practical part analyzes public relations marketing activities of Garnier company. Major em-phasis is placed on the website prokrasnetelo.cz, pursuing the new trends in public relati-ons. It is also research how the page PKT affect brand perception and how are the new media in PR success.
Klíčová slova
Garnier, Public relations, E-marketing, Sponzoring, Events, Nová média, Marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
Garnier, Public relations, E-marketing, Sponsorship, Events, New media, Marketing research
Zásady pro vypracování
1. Analyzujte PR marketingových aktivit společnosti Garnier, především internetových aktivit.
2. Důraz klaďte na nové trendy v oblasti PR.
3. Potvrďte nebo vyvraťte účinnosti nových trendů PR jako součásti marketingových aktivit společnosti Garnier.
Zásady pro vypracování
1. Analyzujte PR marketingových aktivit společnosti Garnier, především internetových aktivit.
2. Důraz klaďte na nové trendy v oblasti PR.
3. Potvrďte nebo vyvraťte účinnosti nových trendů PR jako součásti marketingových aktivit společnosti Garnier.
Seznam doporučené literatury
Bajčan, R.: Techniky public relations aneb jak pracovat s médii. Management Press, Praha 2003, 147 s., ISBN 80-7261-096-1.
Byron, D. L.: Blogy: publikuj a prosperuj: blogování pro váš business, Grada, Praha 2008, 186 s., ISBN 978-80-247-2064-7.
Lesly, P.: Public relations : teorie a praxe. Victoria Publishing, Praha 1995, 240 s., ISBN 80-85865-15-7.
Phillips, D.: Online public relations. Grada, Praha 2003, 215 s., ISBN 8024703688.
Scott, D. M.: Nová pravidla marketingu a PR: naučte se využívat vydávání zpráv, blogy, podcasty, virální marketing a online média pro přímé oslovení zákazníků. Zoner Press, Brno 2008, 272 s., ISBN 978-80-86815-93-0.
Svoboda, V.: Public relations : moderně a účinně. GRADA, Praha 2006, 240 s., ISBN 80-247-0564-8.
Seznam doporučené literatury
Bajčan, R.: Techniky public relations aneb jak pracovat s médii. Management Press, Praha 2003, 147 s., ISBN 80-7261-096-1.
Byron, D. L.: Blogy: publikuj a prosperuj: blogování pro váš business, Grada, Praha 2008, 186 s., ISBN 978-80-247-2064-7.
Lesly, P.: Public relations : teorie a praxe. Victoria Publishing, Praha 1995, 240 s., ISBN 80-85865-15-7.
Phillips, D.: Online public relations. Grada, Praha 2003, 215 s., ISBN 8024703688.
Scott, D. M.: Nová pravidla marketingu a PR: naučte se využívat vydávání zpráv, blogy, podcasty, virální marketing a online média pro přímé oslovení zákazníků. Zoner Press, Brno 2008, 272 s., ISBN 978-80-86815-93-0.
Svoboda, V.: Public relations : moderně a účinně. GRADA, Praha 2006, 240 s., ISBN 80-247-0564-8.