Bakalářská práce pojednává v teoretické části obecně o marketingových komunikacích zaměřených na oblast hudebních festivalů. V praktické části je věnována konkrétnímu hudebnímu festival Hrachovka, jeho marketingovému komunikačnímu mixu, výzkumu povědomí o značce Hrachovka a znalosti značky Hrachovka.
Hlavním cílem této práce je najít cestu ke stabilizaci hudebního festivalu a zvýšení návštěvnosti prostřednictvím zvýšení úrovně marketingových komunikací festivalu.
Anotace v angličtině
The theoretic part of my Bachelor work is generally about marketing communications, which are focused on music festivals. The practical part of the work is about Hrachovka
the music festival, marketing communications of this festival and research on brand knowledge.
The main goal of my work is to find the way how to set music festival and push up visit rate by marketing communications.
Klíčová slova
Hudební festival Hrachovka, agentura PEAS Production, marketingové komunikace hudebních festivalů, kulturní projekty, povědomí o značce, znalost značky, marketingový komunikační mix, korporátní identita.
Klíčová slova v angličtině
Hrachovka music festival, PEAS Production agency, marketing communications of music festivals, cultural projects, brand knowledge, marketing communications mix, corporate identity
Rozsah průvodní práce
64 s., 60 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce pojednává v teoretické části obecně o marketingových komunikacích zaměřených na oblast hudebních festivalů. V praktické části je věnována konkrétnímu hudebnímu festival Hrachovka, jeho marketingovému komunikačnímu mixu, výzkumu povědomí o značce Hrachovka a znalosti značky Hrachovka.
Hlavním cílem této práce je najít cestu ke stabilizaci hudebního festivalu a zvýšení návštěvnosti prostřednictvím zvýšení úrovně marketingových komunikací festivalu.
Anotace v angličtině
The theoretic part of my Bachelor work is generally about marketing communications, which are focused on music festivals. The practical part of the work is about Hrachovka
the music festival, marketing communications of this festival and research on brand knowledge.
The main goal of my work is to find the way how to set music festival and push up visit rate by marketing communications.
Klíčová slova
Hudební festival Hrachovka, agentura PEAS Production, marketingové komunikace hudebních festivalů, kulturní projekty, povědomí o značce, znalost značky, marketingový komunikační mix, korporátní identita.
Klíčová slova v angličtině
Hrachovka music festival, PEAS Production agency, marketing communications of music festivals, cultural projects, brand knowledge, marketing communications mix, corporate identity
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretické základy z oblasti marketingové komunikace se zaměřením na propagaci hudebních festivalů, které budou využitelné pro praktickou část práce.
2. Zpracujte analýzu současného stavu na základě výzkumného šetření marketingové komunikace hudebního festivalu Hrachovka.
3. Kriticky porovnejte zjištěný stav se závěry z teoretické části.
4. Na základě srovnání a současného stavu navrhněte možná zlepšení komunikace hudebního festivalu Hrachovka.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretické základy z oblasti marketingové komunikace se zaměřením na propagaci hudebních festivalů, které budou využitelné pro praktickou část práce.
2. Zpracujte analýzu současného stavu na základě výzkumného šetření marketingové komunikace hudebního festivalu Hrachovka.
3. Kriticky porovnejte zjištěný stav se závěry z teoretické části.
4. Na základě srovnání a současného stavu navrhněte možná zlepšení komunikace hudebního festivalu Hrachovka.
Seznam doporučené literatury
DE PELSMACKER, Patrick, MAGGIE, Geuens, VAN DEM BERGH, Joeri. Marketingové komunikace. Alexandra Kuchařová; Vlasta Šafaříková. [s.l.] : Grada, 2003. 600 s., 16. ISBN 80-247-0254-1.
BAČUVČÍK, Radim. Divadlo, Filharmonie a studenti : Mladí lidé jako cílová skupina marketingu kulturních institucí. Zlín : VeRBuM, 2008. 69 s. Dostupný z WWW: . ISBN 978-80-904273-0-3.
Seznam doporučené literatury
DE PELSMACKER, Patrick, MAGGIE, Geuens, VAN DEM BERGH, Joeri. Marketingové komunikace. Alexandra Kuchařová; Vlasta Šafaříková. [s.l.] : Grada, 2003. 600 s., 16. ISBN 80-247-0254-1.
BAČUVČÍK, Radim. Divadlo, Filharmonie a studenti : Mladí lidé jako cílová skupina marketingu kulturních institucí. Zlín : VeRBuM, 2008. 69 s. Dostupný z WWW: . ISBN 978-80-904273-0-3.